Spring naar bijdragen

Wil van de Lorzepam af


Credi

Aanbevolen berichten

Wie geef me tips. Ik gebruik 2 mg Lorazepam als aanvulling op paroxetine het ging goed. Dus werd verwezen naar mijn huisarts die liet me 50% Lorazepam afbouwen 1mg. Ik werd daar niet vrolijk van slecht slapen althans kort en weinig zin in iets te doen. Wie heeft tips dank.....

 

bewerkt door Credi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Credi:

Wie geef me tips. Ik gebruik 2 mg Lorazepam als aanvulling op paroxetine het ging goed. Dus werd verwezen naar mijn huisarts die liet me 50% Lorazepam afbouwen 1mg. Ik werd daar niet vrolijk van slecht slapen althans kort en weinig zin in iets te doen. Wie heeft tips dank.....

 

goedemiddag Credi, allereerst 1mg in 1x is veel te veel. ik weet niet hoelang je de lorezepam gebruikt heb, maar bij de ggz doen ze het zelfs niet zo snel. daar moest ik met een een halfje afbouwen. dus o05 mg. hoelang is het geleden dat je begon met afbouwen van lorezepam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Credi:

Hoi Dikkie bedankt voor je antwoord. Ik ben woensdag 3 weken geleden met de afbouw van die 50% begonnen en voelde zondag al wat aan mijn lichaam werd steeds erger slecht slapen nergens zin in heb e.d De arts gebeld van heb moet ik weer naar de oorspronkelijke aantal 2mg. Moest bloed prikken en woensdag 26 aug gaan we weer kijken...en inderdaad ik wilde te vlug en heb een meegaande dokter. Fout dus...Denk dat het nu afbouwen word met 1/2 of 1/4. Gebruik ik denk 2 maanden.

 

 

 

 

2 uur geleden zei Credi:

....

 

 

bewerkt door Credi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Credi, 

Je kunt ook vloeibare Lorazepam vragen. Dit is nauwkeuriger te doseren. De vuistregel is steeds 10% minder van de huidige dosis met een paar weken ertussen. Je doet er wel lang over, maar de ontwenning is beter te verdragen. Ik ben er helemaal vanaf, gebruikte het als slaappil. Natuurlijk heb ik, ondanks de nauwkeurige afbouw, er ook wel veel moeite mee gehad, maar ik wist wel dat het geen terugkeer van klachten was. Dat hield ik mezelf steeds voor en het is gelukt. Ook op die manier van de Lexapro afgekomen. Dit was overigens een hel.

Veel succes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...