Spring naar bijdragen

Woensdag 12 augustus 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Nou zo'n grote spin, brrr.

Ik heb een keer een vleermuis in de kamer gehad. Dat vond ik ook heel eng. Daar schuif je ook niet zomaar een plastic bakje overheen. Door een kier van een raampje naar binnen gevlogen 's avonds en ik schrok enorm toen hij voor het licht langs vloog en ik de schaduw zag. Echt een spookfilm. Gelukkig heeft die de weg zelf weer naar buiten gevonden, in de tijd dat ik op zoek was naar middelen om dat voor elkaar te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-8-2020 om 19:37 zei takeiteasy:

Weer een hete dag overleefd. 

Mijn aircooler is overleden. Tsss. Was er net zo blij mee. Gelukkig nog 2 ouderwetse neeschudders, die wel bereid zijn dag en nacht voor me klaar te staan in deze barre tijden. 

Straks een ijsje halen. Schemeren met de hond en dan zit de dag er alweer op. 

Bloeduitslagen waren binnen en die waren (buiten de te hoge leverwaarden) goed. 

Als ik niet meer drink, dan herstellen mijn leverwaarden zich gelukkig weer. Klein tekort aan vit. D en mijn chorescol was iets te hoog. Bij antes word mij aangeraden om even te wachten tot de arts terug is en met hem te bespreken of refusal wel geschikt voor mij is, omdat de trek gewoon blijft. Nu is het de kunst om met die craving om te gaan en iets anders gaan doen en de craving gaat vanzelf over. Kwestie van de gedachten verzetten. 

Nu ijsje halen met slagroom. Oei niet goed voor mijn chorescol. 

Juist  bij  mij werkte  het innemen  van de refusal als  een hulpmiddel  om niet meer te onderhandelen met mijzelf  als  ik trek in alcohol had  .   Het was geen optie en zo kon ik de gedachten uitzitten  en steeds er beter  mee leren omgaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...