Spring naar bijdragen

Di 11 aug 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

hier niet in elk geval, alhoewel ik het bij Elysium in de verte
dacht te horen donderen, dus wat vroeger weg gegaan, want
langs de Rotte fietsen met onweer, had ik geen zin in.
Maar wat was het stil zeg, zonde dat mensen niet snappen dat je na de
sauna beter tegen de hitte kunt, zelfs het mondkapje in de trein viel mee nu.
Thuis wel ff 27 graden dus voor het eerst de ventilator aan nu, zo lang mogelijk
uitgesteld. net als,,,,, ja ja dat huishouden. Heerlijk toch, een legitiem excuus nu.
Niet dat ik die nodig heb, ben al excuusTruus genoeg voor mezelf.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kip op de gril  gebakken  gourgette en aard erbij  ...   haute  cuisine  op de camping. 

Gorge heric was druk  bomvolle parking dus  doorgereden ga daar niet in de massa zitten..   morgen  weer verder naar lac saint  croix  ..

Vanmiddag  lekker gezwommen zwembad binnen 30 meter van de tent..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt lekker @lady jane  elusium al weer even niet  geweest.

Groene  sokjes  vraagt om een foto  @bumperjim :)

Werk ze @niks

@rapilos   als ze dan weer heerlijk gewassen zijn geeft dat ook weer een goed  gevoel altijd. 

Oja  zit aan de cola  nog steeds nuchter op vakantie ' morgen  videobellen met behandelaar . Was gepland  om even toch elkaar te spreken  tijdens mijn vakantie  . Fijn dat dit zo kan tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei rapilos:

Ik zie op buienradar dat er in Nederland onweersbuien zijn

Wie zijn de gelukkige dan ?

Ik reed rond die tijd met de auto tussen Zwolle en Amersfoort. Daar was inderdaad regen met onweer maar het bracht grappig genoeg geen verkoeling.

Heerlijk vond ik het trouwens om vandaag met het autoraam open door Nederland te rijden. Puur vakantiegevoel. Net Zuid-Frankrijk.

Normaal gaan veel Nederlanders 's zomers trouwens bij voorkeur op vakantie naar landen met dit soort weer, en precies en vooral vanwege dat weer. Dus verbaast het me steeds weer dat er zo veel gezeurd wordt als het hier ook eens heet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bob:

IHeerlijk vond ik het trouwens om vandaag met het autoraam open door Nederland te rijden. Puur vakantiegevoel. Net Zuid-Frankrijk.

 

Lol ja das hier minstens 6 maanden per jaar. Je moet daarbij direkt het idee vergeten dat je er nog een soort kapsel op na wil houden :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bob:

Normaal gaan veel Nederlanders 's zomers trouwens bij voorkeur op vakantie naar landen met dit soort weer, en precies en vooral vanwege dat weer. Dus verbaast het me steeds weer dat er zo veel gezeurd wordt als het hier ook eens heet is.

De hoge luchtvochtigheid hier tegenover de drogere lucht 'daar' maakt dat hier meer gemopperd wordt op warmte. Denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op vakantie pas je je ritme aan, doe je rustig aan en ga je hoef je niet te werken of je huishouden te doen of boodschappen. In Nederland moet je over het algemeen deze dingen wel. Of bedoel je dan mensen die in eigen land vakantie vieren Bob?

Deze aanhoudende warmte is vooral in de stad moeilijk te verdragen. Het koelt totaal niet af 's nachts. 

bewerkt door Lonster
er kwam een vraag in me op
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kohtje:

De hoge luchtvochtigheid hier tegenover de drogere lucht 'daar' maakt dat hier meer gemopperd wordt op warmte. Denk ik.

Klopt. Dat maakt vreselijk veel verschil. Ik ga nog steeds op de fiets naar het werk. Zelfs bij 38 graden nog wel te doen als je niet idioot hard fietst, kom je echt niet kletsnat over.

Dat hoef je bij hoge luchtvochtigheid niet te proberen. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

Of bedoel je dan mensen die in eigen land vakantie vieren Bob?

Nee hoor, niet speciaal. Het zal inderdaad niet meevallen als je bij dit weer moet werken. Maar we gaan het vaker krijgen, dus kunnen we er misschien maar beter aan gaan wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal waar, @Etty.

In Indonesië viel me op dat de mensen het daar nauwelijks over het weer hebben. Het weer is er steeds hetzelfde. Tropisch warm met een zeer hoge luchtvochtigheid maar heel voorspelbaar, dus niet zo'n interessant gespreksonderwerp. Ze praten er liever over het eten.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...