Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 augustus 2020


Lika

Aanbevolen berichten

goeiemooiemorgen frummers

strand, strand, strand
heerlijke briesjes vanuit zee
door rugpijn geen volley meer even
maar tussen de gezinnen aan het water
en ik laat de anderen zich maar uitsloven
als ze weer neerploffen is de vaste uitdrukking steeds
dit is geen doen meer
na een korte pauze in het water, eten en drinken;
hup daar gaan ze weer.
wat is het heerlijk als het lichaam signalen geeft dat het
echt geen doen is zo. lekker boekjes lezen dus en dutten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Hier niet zoveel doen. We hebben vorige week een zwembad gekocht, dus de tuin in en af en toe afkoelen. Blij dat ik niet hoogzwanger ben, vindt het nu af en toe al zwaar. Maar geniet ook van de bewegingen in mijn buik. Het is en blijft een wonder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne  strand dag bikinibabe @takeiteasy

@niks    zag een mooie foto van je buik   ' en mooie  mijlpaal 20 weken. 

@Lika   thuis weer  aan  het wennen.

@Cleo66  las over je keuze  mbt vakantie  lastig  idd  dat is ook  een reden  waarom ik de caravan  thuis  gelaten  heb en op de bonnefooi  weg ben gegaan met tent..   flexibeler  dan met dat gevaarte  erachter   indien het nodig  is kunnen we makkelijk weg en een tent  neemt  minder plaats op een camping.. 

@lady jane   lekker  op het strans ' ik ben de oceaan in geweest machtige  golven hoor  echt zout happen hahaha.

 

@Renaldo61  nog steeds  in de detox ? Of ben je  echt in opname  ?   Succes met alles.

@Bor bij  jou  weer een beetje rustig ?   Kun je al weer varen ? 

 

@Jopie   goede reis terug  ' je bent weer heel wat rijker  ..

Poeh  wat heb ik nog meer gelezen  anders excuus voor niet  reageren .

 

Hier nog nuchter aan de bak ' heb keurig  de antabus ingenomen  en maandag  as  weer onder beeldbellen .. donderdag spreek ik nog  mijn behandelaar  ook even telefonisch  heb ik om gevraagd omdat ik dat wel een fijn ijkpunt  vond  in de vakantie..

Sterkte  met de warmte allemaal ' hier  zit ik redelijk gunstig aan de oceaan  maar morgen gaan we het binnenland  in ..  zal anders zijn .

Lieke  

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op thuisreis in de buurt van Rouen op een soort van zigeunercamperplaats. Niet echt, hoor, wel heel erg (Frans) volks. Wel leuk hier. Erg warm ook, vooral na een daggje rijden met airco. Gelukkig hebben we ijsjes en ook ijsklontjes voor de hond. Tot overmaat van ramp begint nu, na een zwaar bewolkte dag, de zon ook nog te schijnen. En het is al 37 graden... Nou ja, morgenavond weer thuis onder de plafondwapper. 

Misschien tot de volgende keer. Groet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...