Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 augustus 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Zo! @niks daar is geen ontkomen aan.

Ja, ik heb het fijn gehad. Ook confronterend. Ik, mijn gedoe. Hoe ik me in dit gezin soms opstel als het kleinste kind... Veel terugwerpingen in de tijd. Mijn 'nee'zeggen, niet kunnen. 

En de andere kant. Mijn in eerste instantie 'ja' zeggen (meestal) nu. Gisteren lange wandeling met gezin. Geen gezeur en gedoe van niemand! Was ons allevier (vijf met hond),eigenlijk te kort.

Mijn gezeur. Het komt op. Mijn getrappel en tegenwerken en steeds vaker glimlach ik wat en ebt het weer weg. Op vakantie ervaar ik het meer.

Maar dus óók: een nieuwe toekomst. Ik hoop ook hier. Een voorzichtig idee. Óók toekomst: wandelingen. 

Zo genoten van de hond. Nog meer dan anders. Een tweedehandse spanjaard die dol is op ons en wij op hem. Samen lopen hier is zo gezellig!

Omgekeerde heimwee nu al ja. Maar in oktober zijn we terug. En met kerst misschien. Lopen, de zee, de verre blik en vogels. 

 

bewerkt door Lika
Woordje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen   wij zijn ook veilig  op bestemming  .

Mijn eerste  vakantie avond  gisteren zonder alcohol  ' was eerst wennen  onbestemd  .

Nuchter  eten gemaakt  daarna de grote  duin beklommen  ( dune de pilat) hijg hijg...    en de zonsondergang  bekeken  mensen  om ons heen met alcohol  wijn bier...   ik nuchter  .

Daarna  op tablet  de helft van de film flight bekeken.. best  redelijk geslapen  samen met man op luchtbed..

Mis wel mijn jongens enorm.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Houden jullie het nog een beetje uit met de hitte? @Cleo66 lastig zo'n beslissing. Denk dat ik het zelf uit zou stellen. Weet niet hoor, maar je wilt jezelf er toch op kunnen verheugen, zonder dat je bang bent dat het niet door gaat. @Lieke7777ik voel met je mee dat je je jongens mist. Moeilijk. En drinkende mensen om je heen sucks. Je doet het toch maar mooi. Heel veel respect voor jou!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren naar t strand geweest, vandaag hou ik het bij mn tuin, geen zin in druk openbaar vervoer en mensenmassaas. Al vind ik niets zo lekker als zwemmen in zee. Heerlijk die golven. Oudste zoon nog op vakantie, jongste naar zwembad. En ik met boek in de tuin. En ik ben blij dat ik niet meer hoef te drinken. Koude spa rood met verse munt en cola light. Jammie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve schat, het is warm. Je zoon wil iets anders dan jij wilt. Je ziet tegen het weekend op. Het is ook niet makkelijk. Probeer een plan te maken. Overdag thuis met de warmte. In de avond op pad met de hond? Kan je ergens in de buurt water opzoeken, waar een hond ook mag komen? Maak een grote kan ranja klaar met ijsklontjes, zorg voor makkelijk en lekker eten en hapjes. Als je wil drinken, kom dan hier en zeg Help! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei takeiteasy:

Was weer tegen het zere been, dus er word van mij verwacht dat ik de hele dag bij die vreselijke familie ga zitten en me kapot ga ergeren met misschien het gevolg dat ik weer ga drinken. 

Heb voor mezelf besloten dat ik geen dingen meer ga doen, waar ik geen zin in heb. 

Je zou misschien ook maar 1 tot 2 uurtjes kunnen gaan toch? Ben je er toch geweest en kun je naar huis voordat je je gaat irriteren aan mensen. Ik moet zeggen dat ik ook geen liefhebber ben van al die verplichte feestjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...