Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 augustus 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
De hele boel staat al weer even open hier om het maar zo koel mogelijk te krijgen weer. 
Hoe koeler het nu binnen is des te langer duurt het voor het de komende dag echt heel heet wordt... 
Nu eerst een bakje. 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst schreef hier iemand over phishing berichten met betrekking tot een pakketje. Vandaag een sms gekregen met een link om de status van de bezorging van "mijn bestelling" te kunnen checken. En ik ben in mijn omgeving niet de enige die deze sms ontvangen heeft. Wees dus gewaarschuwd, zeker als je net als ik een pakketje verwacht! Het is in uitstekend Nederlands, dus lijkt op het eerste oog betrouwbaar. 

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sandro:

Laatst schreef hier iemand over phishing berichten met betrekking tot een pakketje. Vandaag een sms gekregen met een link om de status van de bezorging van "mijn bestelling" te kunnen checken. En ik ben in mijn omgeving niet de enige die deze sms ontvangen heeft. Wees dus gewaarschuwd, zeker als je net als ik een pakketje verwacht! Het is in uitstekend Nederlands, dus lijkt op het eerste oog betrouwbaar. 

Dat was ik.

Ik heb de afzender geblokkeerd, maar kreeg doodleuk hetzelfde bericht van een andere afzender. Dus het blijft opletten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de super stonden vanmiddag twee jonge, frisse meiden, duidelijk in de verkoop modus. Wilt u een krant mevrouw ? Ik ben al abonnee. Dan mag ik u een andere krent geven. Nou leuk, dank je wel. Bent u al lang abonnee, alles bij elkaar langer dan een jaar?. Jazeker. Dan mag ik u een cadeaubon aanbieden: u kunt gratis een krant naar keuze lezen, een jaar lang. Nou geweldig, wat een leuk cadeau! Afijn , alles geregeld, zegt de jonge schone: u moet alleen wél even de verzendkosten betalen. Oké, hoeveel is dat? €5,25 per week. Per week??? Per week.

Dan mag je hem houden zei ik. En toen begon ze, ze was goed getraind, ze haalde alles uit de kast. Ik was nog net geen mevrouwtje, maar het scheelde niet veel. Maar ja, dan word ik koppig, dus hoe meer zij aandrong hoe meer ik ervan genoot om “nee” te zeggen. 

Als het te mooi is om waar te zijn.........
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Jannigje:

Bij de super stonden vanmiddag twee jonge, frisse meiden, duidelijk in de verkoop modus. Wilt u een krant mevrouw ? Ik ben al abonnee. Dan mag ik u een andere krent geven. Nou leuk, dank je wel. Bent u al lang abonnee, alles bij elkaar langer dan een jaar?. Jazeker. Dan mag ik u een cadeaubon aanbieden: u kunt gratis een krant naar keuze lezen, een jaar lang. Nou geweldig, wat een leuk cadeau! Afijn , alles geregeld, zegt de jonge schone: u moet alleen wél even de verzendkosten betalen. Oké, hoeveel is dat? €5,25 per week. Per week??? Per week.

Dan mag je hem houden zei ik. En toen begon ze, ze was goed getraind, ze haalde alles uit de kast. Ik was nog net geen mevrouwtje, maar het scheelde niet veel. Maar ja, dan word ik koppig, dus hoe meer zij aandrong hoe meer ik ervan genoot om “nee” te zeggen. 

Als het te mooi is om waar te zijn.........
 

 

273 euro per jaar. Op planeet bumperjim heet dat gewoon een abonnement. 

Wat een oplichterij zeg. Ze gaan er echt van uit dat veel mensen geen nee kunnen zeggen of niet nadenken.

Levert veel slecht karma op als je zo'n zomerbaantje doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

273 euro per jaar. Op planeet bumperjim heet dat gewoon een abonnement. 

Wat een oplichterij zeg. Ze gaan er echt van uit dat veel mensen geen nee kunnen zeggen of niet nadenken.

Levert veel slecht karma op als je zo'n zomerbaantje doet. 

Precies!

Als ik niet had gevraagd hoeveel de verzendkosten waren, had ik opeens een abonnement gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei takeiteasy:

Bij de verslavingsarts geweest. Hij wil eerst de leverwaarde controleren en dat is 7 september pas. 

Bloed prikken dus en dan kan er een eventueel trek middel voorgeschreven worden. Geef mij de refusal maar of baclofen..dat hoor ik dus volgende maand pas. 

 7 september pas ?  Gaat hij het zelf  doen ...  tis toch gewoon jou een formuliertje  mee geven en dan kan jij gaan en hij  krijgt  de uitslag ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...