Spring naar bijdragen

Nieuw bij Lorazepam


Y1410

Aanbevolen berichten

Hi Allen, 

Nieuw hier, ik heb zo af en toe oxazepam voor angst en spanningsklachten. Twee weken geleden 6 dagen ingenomen variërend van 5-20 mg per dag. Daarna 9 dagen niet genomen. Zonder klachten. 

Nu na gisteren en vandaag weer genomen (2x10mg p dag) 

Nu reageer ik vaak slecht op oxazepam, niet of averechts. 

Nu heb ik Lorazepam gekregen 1 mg pilletjes maar ik ben een beetje huiverig ervoor. De arts heeft er 4 meegegeven en ik ben van plan me hier ook aan te houden (uiterlijk 1 per dag). 

Is er reden om me zorgen te maken? Heb in het verleden/heden moeite gehad met alcohol (niet dagelijks maar in korte periodes). Hetzelfde geld voor roken. 

Dank voor jullie hulp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Y1410:

Hi Allen, 

Nieuw hier, ik heb zo af en toe oxazepam voor angst en spanningsklachten. Twee weken geleden 6 dagen ingenomen variërend van 5-20 mg per dag. Daarna 9 dagen niet genomen. Zonder klachten. 

Nu na gisteren en vandaag weer genomen (2x10mg p dag) 

Nu reageer ik vaak slecht op oxazepam, niet of averechts. 

Nu heb ik Lorazepam gekregen 1 mg pilletjes maar ik ben een beetje huiverig ervoor. De arts heeft er 4 meegegeven en ik ben van plan me hier ook aan te houden (uiterlijk 1 per dag). 

Is er reden om me zorgen te maken? Heb in het verleden/heden moeite gehad met alcohol (niet dagelijks maar in korte periodes). Hetzelfde geld voor roken. 

Dank voor jullie hulp. 

beste @Y1410, je kunt dit bericht beter in onze huiskamer plaatsen daar krijg je wel reacties. en hulp. hij staat bij ditjes en datjes dagraad. er word ieddere dag 1 geopend die van vandaag 4 aug staat er al. als je die opend kun je je verhaal kwijt. we zijn er voor elkaar. ik zou nog ff wachten met de lorezepam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jouw bericht. Ik heb gisteren die 1mg genomen voor het slapen en het deed eigenlijk niet heel veel dus ik ga die anderen ook niet meer innemen. 

Heb vanmorgen 5 mg oxazepam genomen en ga even kijken hoe lang ik het daar op vol hou. Misschien voor het slapen gaan nog 5 en dan langzaam weer terug naar 0 is het plan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Y1410:

Dank voor jouw bericht. Ik heb gisteren die 1mg genomen voor het slapen en het deed eigenlijk niet heel veel dus ik ga die anderen ook niet meer innemen. 

Heb vanmorgen 5 mg oxazepam genomen en ga even kijken hoe lang ik het daar op vol hou. Misschien voor het slapen gaan nog 5 en dan langzaam weer terug naar 0 is het plan. 

probeer zo weinig mogelijk te nemen, voordat je er aan vast zit. blijkbaar lukt het je nu nog. dan zo snel mogelijk stoppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet doen! Stop direct. Zoek andere wegen dan benzooi. Echt dat de oxa niet goed werkt betekent dat je al gewenning hebt. Het zijn zeer verslavende middelen en stoppen is geen kattenpis. Dus beter voorkomen dan genezen. 

Had ik ook met oxa. Lora werkte toen wel weer maar ook dat verliest zn werking. Je hebt steeds meer nodig. Ik hoogde maar op en op omdat ik t niet wist wat een zooi t is....! Nu tal van klachten vreselijker dan waarvoor ik t ooit kreeg! Ik wist t allemaal niet wat ik nu te weten ben gekomen. Dus aub neem deze ervaring ter harte en begin er niet aan. Stop onmiddellijk! 

Er is geen beter advies. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Y1410:

Dank voor jouw bericht. Ik heb gisteren die 1mg genomen voor het slapen en het deed eigenlijk niet heel veel dus ik ga die anderen ook niet meer innemen. 

Heb vanmorgen 5 mg oxazepam genomen en ga even kijken hoe lang ik het daar op vol hou. Misschien voor het slapen gaan nog 5 en dan langzaam weer terug naar 0 is het plan. 

Goed plan. Hoop dat t zo lukt! Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...