Spring naar bijdragen

Opbouwen seroxat


Ess

Aanbevolen berichten

Hallo Ess, welkom op ADB.  Naar dat je met vragen zit en dat je je bovendien verdrietig voelt. Ik wil je zeker steunen en eventueel hulp bieden hoe het werkt. Kan je specifieker omschrijven waar je steun of hulp wilt ? Wil je je verhaal kwijt, een luisterend oor of tips / advies of gereedschap om jezelf los te maken ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is lief. Zit in de opbouw vloeibaar van seroxat bijna op 10 mg. Daarnaast nog 3x 10 oxazepam. En in de avond 15 mg lormetazepam. Het is zoveel. en ik ben bang zo bang dat ik er nooit meer af kom . Die seroxat weet ik dat ik dit zal moeten gebruiken. M'n benen willen niet meer.. zo loom. Een dan die keelpijn.. Herkent iemand dit. Komt dit nog goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2020 om 02:26 zei Gryhe:

Hallo Ess, welkom op ADB.  Naar dat je met vragen zit en dat je je bovendien verdrietig voelt. Ik wil je zeker steunen en eventueel hulp bieden hoe het werkt. Kan je specifieker omschrijven waar je steun of hulp wilt ? Wil je je verhaal kwijt, een luisterend oor of tips / advies of gereedschap om jezelf los te maken ? 

Dat is lief. Zit in de opbouw vloeibaar van seroxat bijna op 10 mg. Daarnaast nog 3x 10 oxazepam. En in de avond 15 mg lormetazepam. Het is zoveel. en ik ben bang zo bang dat ik er nooit meer af kom . Die seroxat weet ik dat ik dit zal moeten gebruiken. M'n benen willen niet meer.. zo loom. Een dan die keelpijn.. Herkent iemand dit. Komt dit nog goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Ess:

Dank je ik ga zoeken hoe ik daar kom

Voor het geval het niet meteen lukt nog wat uitleg:

Als je helemaal naar boven scrollt zie je daar linksboven het woord Forums staan met daaronder, al doorscrollend naar beneden, in lichtgrijze balken de namen van de hoofdforums:

  • Algemene Informatie
  • Alcoholdebaas
  • Rokendebaas
  • Benzodebaas
  • Cannabisdebaas
  • Gokkendebaas
  • Etendebaas
  • Smoke-Free Campus - University of Twente

Elk van die hoofdforums heeft weer zijn eigen subforums, zoals "Wie is wie?",  "Tips en adviezen" en "Ditjes, datjes en dagdraad".

Binnen zo'n subforum vind je een of meer discussiedraadjes waar je op kunt klikken om ze te lezen en er desgewenst ook op te reageren. Maar je kunt ook op de button "Nieuwe discussie starten" drukken om er zelf eentje aan te maken binnen dat subforum.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...