Spring naar bijdragen

2-8-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Gut morninkjes mensen,

Wat een plaknacht hé bah bah. Hebben jullie toch nog kunnen slapen? Hier na 23.30 toen ik de vent. aan het voeteneind had gezet en niet de volle laag koude lucht in m'n toeter kreeg. O ja, ik kom niet iedere dag meer op het forum omdat ik nog zoveel hier moet doen voor de winter en omdat alles zoooooo ontzettend langzaam moet, en gaat worden het teveel dingen. Maar ik zal af en toe wel reageren, maar 's ochtends open ik voorlopig niet. Niet schrikken hoor ik blijf komen.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, het was idd vreselijk plakkerig vannacht. het regent hier op het moment. dus alle ramen en deuren open. lekker fris. vannacht wat onrustig door de warmte. maar dat heb ik vanochtend wel weer ingehaald. laatste dagen wat hoofdpijn en vreselijk loom. zal de warmte ook wel zijn. ik ben voor de rest wel tevreden. ik denk dat we snel op alle slakken zout gaan leggen, waar je annders aan voorbij zou lopen. jij hebt weer een betere dag gehad @Bellie. niet over nadenken maar koesteren op naar de vogende het kan dus wel. @bolletje werkse met je hol winterklaar te maken. kun je dan in de winterslaap.  @Rixie wij gaan proberen op deze voet door te gaan. deze goede ervaring pakken ze ons niet meer af. groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...