Spring naar bijdragen

Nieuwe start 1 Aug 2020


Doorgaan

Aanbevolen berichten

Beste allemaal 

Hier ben ik weer.

Ben een tijdje niet hier geweest ivm vakantie maar ook omdat het allemaal even teveel werd.

Ik heb een en ander gelezen maar het is allemaal veel om terug te lezen. 

Lees nu ook wat stukjes over burn out waar ik ook nog last van heb. Allemaal heel herkenbaar.

Ik wil jullie allemaal heel veel kracht en energie toewensen. Ieder worstelt op zijn manier met afbouwen en emoties en spanningen.

Ben een dikke 10 weken van de 10 mg oxazepam af. Ik heb het idee dat de meeste ontwenningsklachten wel weg zijn. Alhoewel de ontgifting in fases gaat. Dan heb ik bv. Hoofdpijn klachten. 

Na de afbouw is mijn zenuwstelsel veel gevoeliger geworden. In ieder geval luisterde ik eerst niet naar signalen van mijn lichaam. Toen burn out met verdoving door oxazepam en dan na afbouw dealen met een gevoelig zenuwstelsel wat jarenlang overbelast is geweest. En dealen met terugvallen. En jezelf weer oppeppen. En dat is niet altijd makkelijk. Zeker bij die terugvallen. En daar heb ik na afbouw toch wel meerdere keren last van. Zit per vandaag weer op 5 minuten lopen. Ik deel hier niet alles omdat ik het toch wel een dingetje vind zo'n forum. Ivm privacy. Ondanks dat ik wel blij ben dat jullie zoveel delen.

@Bellie

Maak je niet al teveel zorgen over het afvallen. Heel normaal in dit soort situaties. Zorg wel voor je vitaminen. Je komt vanzelf weer bij als je voldoende blijft eten en je weer wat stabieler wordt en bent afgebouwd. Ik was ook behoorlijk afgevallen maar dat zit er nu weer allemaal aan en nog 2 kilo erbij.

@Frank86

Je klinkt een stuk krachtiger in je woorden dan een aantal maanden terug. Je doet het goed!

@Louisa

Is er al een opname bij het radboud bekend?

Groetjes en moed houden! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Doorgaan:

Beste allemaal 

Hier ben ik weer.

Ben een tijdje niet hier geweest ivm vakantie maar ook omdat het allemaal even teveel werd.

Ik heb een en ander gelezen maar het is allemaal veel om terug te lezen. 

Lees nu ook wat stukjes over burn out waar ik ook nog last van heb. Allemaal heel herkenbaar.

Ik wil jullie allemaal heel veel kracht en energie toewensen. Ieder worstelt op zijn manier met afbouwen en emoties en spanningen.

Ben een dikke 10 weken van de 10 mg oxazepam af. Ik heb het idee dat de meeste ontwenningsklachten wel weg zijn. Alhoewel de ontgifting in fases gaat. Dan heb ik bv. Hoofdpijn klachten. 

Na de afbouw is mijn zenuwstelsel veel gevoeliger geworden. In ieder geval luisterde ik eerst niet naar signalen van mijn lichaam. Toen burn out met verdoving door oxazepam en dan na afbouw dealen met een gevoelig zenuwstelsel wat jarenlang overbelast is geweest. En dealen met terugvallen. En jezelf weer oppeppen. En dat is niet altijd makkelijk. Zeker bij die terugvallen. En daar heb ik na afbouw toch wel meerdere keren last van. Zit per vandaag weer op 5 minuten lopen. Ik deel hier niet alles omdat ik het toch wel een dingetje vind zo'n forum. Ivm privacy. Ondanks dat ik wel blij ben dat jullie zoveel delen.

@Bellie

Maak je niet al teveel zorgen over het afvallen. Heel normaal in dit soort situaties. Zorg wel voor je vitaminen. Je komt vanzelf weer bij als je voldoende blijft eten en je weer wat stabieler wordt en bent afgebouwd. Ik was ook behoorlijk afgevallen maar dat zit er nu weer allemaal aan en nog 2 kilo erbij.

@Frank86

Je klinkt een stuk krachtiger in je woorden dan een aantal maanden terug. Je doet het goed!

@Louisa

Is er al een opname bij het radboud bekend?

Groetjes en moed houden! 

 

Dankjewel doorgaan

Voor je verhaal dat je iedereen ff goed gevoel geeft 

jij ook sterkte doorgaan klinkt wel positief van jou kant 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dankje welvoor het delen @Doorgaan. dat geeft de burger weer moed. en succes met je burn-out te overwinnen. rustig aan. je zegt je luisyert naar je lichaam. dat is al een flinke overwinoverwiterug lezenkun je beter niet niet doen misschien. dat zijn de gemoederen van toen. jij bent positief bezig. vooral doorgaan:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zenuwstelsel gevoeliger na afbouw, ik vind dit wel begrijpelijk, je slikt de spanning niet meer weg. Ik heb dit ook heel sterk. Half december al op nul oxazepam.  Ik slik nu Quetiapine (rotspul), waarbij ik heel veel bijwerkingen ervaar. Ik heb al een paar keer weer om pammen gevraagd omdat ik maar ziek en ziek blijf, maar ze tot nu toe niet gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...