Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 juli 2020


Waldorff

Aanbevolen berichten

Wat een weertje! Terug van dagdienst en nu in de tuin. Van de week mee gelezen. Veel verdrietige dingen gelezen. Maar ook mooie foto's van @Jopie gezien. @nancy mooi lief en dapper mens :heart: @Cleo66 heel veel sterkte met het verlies van jullie hond. @Borwat een achtbaan bij jou! Gefeliciteerd met je kleinzoon. @Lika en @knakker ook lekker vakantie aan het vieren. Oh @Jannigje ook voor jou een knuffel. Verder  voor iedereen die het nodig heeft ❤️ Hier gaat alles goed. Volop beweging in de buik, zo bijzonder. Volgende week al weer 20 weken en dus ook de 20 week echo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi @Jopie.

Ik heb in februari mijn boekjes weggegooid. Gaat niemand verder iets aan. Wil geen belasting op iemands (dochters) schouders laten neerdalen als ik er niet meer ben. 

Buiten eten nu. Lika's zelfafbouwpakketten. Dit keer met couscous.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker dagje gehad

Veel gefietst, beetje tuin werk gedaan, maar toen kwam schoonzoon en kleindochter op bezoek, dus verplicht zitten ha, ha

Nou was gezellig hoor :)

Vanavond de laatste peultjes gegeten van de tuin

Morgen sperziebonen, want die hangen nu met kilo's tegelijk aan de bonen staken

Trouwens..hebben jullie dat nou ook, dat je met die warmte helemaal geen trek hebt in alcohol ?

Ik vind het wel een fijne bijkomstigheid eigenlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zelfs amper trek in eten Raps,
heel uitzonderlijk voor mij.
Heerlijk met dochter naar het strand geweest, bij de watertoren gegeten
laat thuis in een nog bloedhete trein en net Midnight Express gekeken samen,
een topfilm uit 1978, maar nog steeds klasse, vond zij ook gelukkig.
en 2 mooie weersweken in het vooruitzicht; life ain't bad at all♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lonster:

Dat moet iemand zijn die in de horeca werkt, denk ik dan. Maar kun je wel werken als je zoveel drinkt. Ik vind het moeilijk te geloven. Zal het niet 15 glazen zijn?

Heeft ie me zelf verteld: 10 tot 15 flessen wijn, en dan was ie ook nog aan de coke. Hij stond op het punt om de kliniek te verlaten. De hele dag door moest hij nog medicijnen slikken. Dat die dat overleefd heeft is voor mij ook een raadsel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Cleo66:

Coke ontnuchterd heb ik eens gehoord , waardoor je veel meer kan drinken,  maar 15 lijkt me ook wel heel excessief

Zou kunnen dat coke ontnuchterd.. Misschien bedoelde die 15 kleine flesjes! T was in ieder geval een heel zware drinker geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...