Spring naar bijdragen

Goede vibes doorzetten


Fstopgok

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Vandaag heb ik precies een week niet gegokt, wat me erg blij maakt. Ik weet dat ik dit keer echt mijn laatste kans heb gekregen bij mijn vriend (ook al heb ik dat al vaker gedacht), en dat we nu gaan sparen om hopelijk ooit een eigen huis te kopen.

Ik denk dat ik in totaal zo’n 4 jaar heb gegokt, met af en toe periodes van een paar maanden gokvrij. Ik denk dat ik wel zo’n 50k erdoorheen heb gejaagd (bijgeleend bij duo om mijn eerste spaargeld terug te winnen en vervolgens proberen het bedrag van de lening terug te winnen). Niet erg in de problemen gekomen, maar goed zo’n schuld bij duo is helaas geen kattenpis.

De reden dat ik hier nu schrijf, is dat ik zo bang ben dat ik op een gegeven moment opeens weer ga gokken. Tekens in het begin vind ik gokken echt heel leuk, wanneer het om 50 euro gaat. Al snel als ik dat kwijt ben, stort ik 100, 200, 500, 1000 om niet uiteindelijk met verlies te eindigen. Meestal ben ik dan opeens 3-5k kwijt in een halfuurtje, omdat ik zo wanhopig probeer terug te winnen.

Conclusie is; ik moet ook niet met kleine bedragen gokken. Duidelijk, ik ken de theorie. Maar alle keren dat ik besloot weer te gaan gokken, heb ik de bekende theorie en mn verstand zo aan de kant gegooid! 

Ik weet dat er binnenkort weer een moment zal komen, waarin ik denk mijn schuld bij duo terug te kunnen winnen. Daarbij komt dat ik het zo naar dat ik bij elke betaling aan duo aan mijn stomme gegok herinnerd zal worden, aan mijn domme gedrag. Maar hier is niets aan te doen.

Mijn vraag is dus eigenlijk, hoe kun je het verleden nou echt achter je laten terwijl je er maandelijks weer mee geconfronteerd wordt? Ik wil genieten van het leven, van het feit dat ik beide ouders nog heb en samenleef met een fantastische partner!

Aan iedereen die dit leest, hou vol!! Geld maakt niet gelukkig, de rust in je hoofd wel.

Liefs

 

 

 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Wat goed dat je hier bent en dat je het van je af schrijft. Je zegt dat je het vervelend vindt dat het aflossen aan Duo je herinnert aan het gokken. Je kunt het ook omkeren. Doordat je maandelijks terug moet betalen heb je steeds reminder dat je er niet meer aan moet beginnen. Zie wat het je gebracht heeft. Geniet van de rust in je hoofd die je hebt als je niet gokt. 

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit vandaag op dag 25. De ergste onrust is weg. Het schiet nog wel eens door mn hoofd hoor. En dan hoef ik alleen maar te denken aan de stress dat het altijd opleverde. Dat nooit weer. Ik kijk met vertrouwen naar de toekomst! Een week niet gokken is al een heel mooi begin. Heel veel succes en hou vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...