Spring naar bijdragen

Steun gezocht bij afbouwen


Lory

Aanbevolen berichten

Hallo mede strijders,

Ivm het opbouwen van antidepressiva ( waarvan de derde pas aansloeg) ben ik op de lorazepam 1 mg. gezet. Dit 4 maanden gebruikt. Toen de ad aansloeg, in een keer gestopt met de lorazepam. Dat ging 2 weken prima, maar daarna werd ik giga gespannen. Weer begonnen met 1 mg lora, maar de spanning bleef. Vorige maand gestart met taperingstrips, met de bedoeling in drie maanden af te bouwen. De eerste weken ging dat goed, maar toen ik op 0,5 mg zat raakte ik weer enorm gespannen en kreeg weer ( letterlijk) kromme tenen. Met de apotheker van de strips afgesproken eerst te stabiliseren op 0,5 mg, alvorens verder af te bouwen. Ik heb het middel nodig gehad, maar wat een crime om er af te komen. Het verbaasd mij ook dat de hulpverleners in de kliniek waar ik zat, heel makkelijk deden over 1 mg. Dat dat echt geen kwaad kon. 
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik wel wat steun in de strijd kan gebruiken. Dat geldt voor velen onder ons denk ik. Veel sterkte en kracht en wijsheid allemaal ! Groetjes, Lory

bewerkt door Lory
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lory:

Hallo mede strijders,

Ivm het opbouwen van antidepressiva ( waarvan de derde pas aansloeg) ben ik op de lorazepam 1 mg. gezet. Dit 4 maanden gebruikt. Toen de ad aansloeg, in een keer gestopt met de lorazepam. Dat ging 2 weken prima, maar daarna werd ik giga gespannen. Weer begonnen met 1 mg lora, maar de spanning bleef. Vorige maand gestart met taperingstrips, met de bedoeling in drie maanden af te bouwen. De eerste weken ging dat goed, maar toen ik op 0,5 mg zat raakte ik weer enorm gespannen en kreeg weer ( letterlijk) kromme tenen. Met de apotheker van de strips afgesproken eerst te stabiliseren op 0,5 mg, alvorens verder af te bouwen. Ik heb het middel nodig gehad, maar wat een crime om er af te komen. Het verbaasd mij ook dat de hulpverleners in de kliniek waar ik zat, heel makkelijk deden over 1 mg. Dat dat echt geen kwaad kon. 
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik wel wat steun in de strijd kan gebruiken. Dat geldt voor velen onder ons denk ik. Veel sterkte en kracht en wijsheid allemaal ! Groetjes, Lory

@Lory ik denk dat je beter naar de huiskamer kunt komen......ditjes en datjes en dagdraad. Daar vind je elke dag steun van de anderen. Ik ben er ook elke dag even. Wist het ook niet. Maar heb ervaren dat je daar altijd je verhaal kwijt kunt en adviezen krijgt. Elke morgen een  nieuw topic.

Heel veel sterkte.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lory:

Hallo Rixie, ik ben vast erg blond....ik heb dit stukje toch in ditjes en datjes en dagdraad gezet ? 

@Lory nee daar staat het niet,  het staat nu helemaal apart. Het schijnt dat je het over kunt plaatsen, maar ik weet niet hoe dat dat moet. Bij ditjes datjes en dagdraad moet je eerst de dag aanklikken. Elke dag nieuwe dag ;-))

@Bellieweet het en zal dit nog wel lezen. 

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...