Spring naar bijdragen

Lorazepam afbouwen met taperingstrips


Lory

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en wil mij even voorstellen.

Nadat ik 4 maanden lorazepam 1 mg heb geslikt, was ik hier in één keer mee gestopt. Dat ging prima, maar na twee weken voelde ik mij enorm gespannen. Afschuwelijk was het. Na wat googlen kwam ik er achter dat ik had moeten afbouwen. Ik ben weer 1 mg gaan slikken, de spanningen bleven. Ik heb via de huisarts taperingstrips besteld om in drie maanden af te bouwen. Tot 0,5 mg ging het goed. Nu weer erg gespannen, kromme tenen ( letterlijk) en angstig. In overleg met de regenboog apotheek besloten om te stabiliseren op 0,5 mg. Wat een armoe zeg ! Ik wil echt van de lorazepam af, het moet mij lukken. Meer mensen ervaring met afbouwen mbv taperingstrips ? 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lory kijk eens in de huiskamer. die vind je bij ditjes en datjes  dageraad. daar vind je een groep van allemaal benzo " verslaafden" waaronder ikzelf. ik weet zowiezo dat @Sanne20 met het zelfde probleem worsteld. misschien reageerd ze nog wel. maar in de huiskamer vind kun je allemaal vragen stellen en zitten we allemaal in het zelfde schuitje. dus ga naar benzo verslaafden dan ditjes en datjes dagdraad en zoek de datum van vandaag. je bent altijd welkom

bewerkt door Dikkie
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
3 uur geleden zei Lory:

Hoe gaat het met jou @Sanne20 ? 
 

Heel slecht. Ik ben gewoon ontzettend bsng dat het afbouwen mij niet lukt. Artsen zeggen ook dat k het misschien nodig heb. Maar aangezien het zwaar is om hier mee af te bouwen.

Ben gwn bang dat ik nog heeel lang deze symptomen zal hebben. Zou graag positieve ervaringen willen horen, waar kan ik die vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sanne20:

Heel slecht. Ik ben gewoon ontzettend bsng dat het afbouwen mij niet lukt. Artsen zeggen ook dat k het misschien nodig heb. Maar aangezien het zwaar is om hier mee af te bouwen.

Ben gwn bang dat ik nog heeel lang deze symptomen zal hebben. Zou graag positieve ervaringen willen horen, waar kan ik die vinden?

O afschuwelijk @Sanne20. Bouw je echt héél langzaam af en stabiliseer je tussendoor ? Ik begrijp je angst, maar probeer alsjeblieft je niet steeds te focussen op de heftige verhalen van bv mensen die na de afbouw na twee jaar nog klachten hebben. Zeg tegen jezelf dat het goed komt met jou!!! Tegen mij werd ook gezegd dat ik er misschien wel nooit vanaf zou komen. Ik weiger daarin mee te gaan en zeg steeds tegen mijzelf dat het goed komt. Dat voelt beter dan dat ik in de angst ga zitten.

bewerkt door Lory
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-8-2020 om 12:36 zei Sanne20:

Heel slecht. Ik ben gewoon ontzettend bsng dat het afbouwen mij niet lukt. Artsen zeggen ook dat k het misschien nodig heb. Maar aangezien het zwaar is om hier mee af te bouwen.

Ben gwn bang dat ik nog heeel lang deze symptomen zal hebben. Zou graag positieve ervaringen willen horen, waar kan ik die vinden?

Hoi Sanne,

Succesverhalen kun je lezen op Benzobuddies.

Dit zijn 2 rechtstreekse links:

http://www.benzobuddies.org/forum/index.php?board=89.0;sort=first_post;desc

http://www.benzobuddies.org/forum/index.php?board=89.0

Beide links bevatten dezelfde succesverhalen, maar ze zijn anders gerangschikt. Bij de eerste link staat het nieuwste succesverhaal bovenaan en bij de tweede staat het succesverhaal waar het laatst op gereageerd is bovenaan.

Als het Engels te moeilijk is kun je Google Chrome installeren en daarmee naar de site surfen. Deze biedt aan de pagina te vertalen in het Nederlands. Zoek op Google Chrome of gebruik de volgende link:

https://www.google.com/intl/nl_nl/chrome/

Je kunt ook in plaats van de links te gebruiken zoeken naar Benzobuddies Forum, dan op het eerste zoekresultaat klikken en dan klikken op "Succes Stories" (in het oranje weergegeven)

Ik hoop dat het lukt! Succes ermee.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

Ik ben dus voor de 3de x bijna bij 1mg klonazepam; maar ik ben echt zwaar bang dat ik t kindling effect heb. Mn ontwenning is echt fcking zwaar, pure marteling. K lig al maanden op bed, kan fgeen prikkels hanteren en heb de engste semsaties in mn lijf. Ik lees allemaal enge dingen op internet over kindling, zelfs dat t permantent is?

Kan iemand me hierin geruststellen, ajb...*huilt*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-8-2020 om 15:15 zei Lory:

O afschuwelijk @Sanne20. Bouw je echt héél langzaam af en stabiliseer je tussendoor ? Ik begrijp je angst, maar probeer alsjeblieft je niet steeds te focussen op de heftige verhalen van bv mensen die na de afbouw na twee jaar nog klachten hebben. Zeg tegen jezelf dat het goed komt met jou!!! Tegen mij werd ook gezegd dat ik er misschien wel nooit vanaf zou komen. Ik weiger daarin mee te gaan en zeg steeds tegen mijzelf dat het goed komt. Dat voelt beter dan dat ik in de angst ga zitten.

Ik gheb geprobeerd te stabilizeren, werkt nietm gaat alleen maar slechter met me. Ik denk echt dat k het kindling effect heb. Ik ben zo bang. Ik zie soms geen uitweh meer en heb geruststellimg nodigm zijn hier ook mensen met kindling? Zijn mensen hersteld ervan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Op 28-7-2020 om 11:16 zei Dikkie:

@Lory kijk eens in de huiskamer. die vind je bij ditjes en datjes  dageraad. daar vind je een groep van allemaal benzo " verslaafden" waaronder ikzelf. ik weet zowiezo dat @Sanne20 met het zelfde probleem worsteld. misschien reageerd ze nog wel. maar in de huiskamer vind kun je allemaal vragen stellen en zitten we allemaal in het zelfde schuitje. dus ga naar benzo verslaafden dan ditjes en datjes dagdraad en zoek de datum van vandaag. je bent altijd welkom

Jup!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...