Spring naar bijdragen

Waar Baclofen kopen, welke site betrouwbaar ??


Stoppe

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Hallo allen,

Tijdje geleden maar......... het gaat super goed met mij !!

Baclofen is voor mij een wondermiddel, werkt fantastisch.Heb geen zin in drank, ben net terug van vakantie en heb wel een borreltje gedronken maar totaal niet meer het gevoel dat ik door moest drinken ! Geen “zucht” ervaren en dat is voor mij totaal nieuw en erg fijn. 
ik slik 70 mg per dag verdeeld over drie keer en dat bevalt prima. Alleen krijg ik het niet voorgeschreven en moet dus illegaal aan de gang wat een hoop geld kost. Denk erover na om naar Frankrijk te gaan en daar een arts te bezoeken tenzij iemand hier een arts weet , alsjeblieft schrijf het dan want ik wil dit zoooo graag volhouden !!!!

Groet Inma

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te horen @Stoppe!!

mijn verslavingsarts schrijft het zonder problemen voor. 
 

ik denk dat de huis arts hier te weinig mee bekent is en het daarom niet wil voorschrijven,vraag hem eens om zich erin te verdiepen. 
en als ie dan alsnog weigert zou ik opzoek gaan naar eentje die het wel voorschrijft. 
 

het is belachelijk dat ie een medicijn die voor veel alcoholisten een uitkomst bied niet wil voorschrijven. 
 

en @takeiteasy ik zou het nog even een kans geven,de nare bijwerkingen die je ervaar zijn waarschijnlijk van voorbij gaande aard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

Tijdje geleden maar......... het gaat super goed met mij !!

Baclofen is voor mij een wondermiddel, werkt fantastisch.Heb geen zin in drank, ben net terug van vakantie en heb wel een borreltje gedronken maar totaal niet meer het gevoel dat ik door moest drinken ! Geen “zucht” ervaren en dat is voor mij totaal nieuw en erg fijn. 
ik slik 70 mg per dag verdeeld over drie keer en dat bevalt prima. Alleen krijg ik het niet voorgeschreven en moet dus illegaal aan de gang wat een hoop geld kost. Denk erover na om naar Frankrijk te gaan en daar een arts te bezoeken tenzij iemand hier een arts weet , alsjeblieft schrijf het dan want ik wil dit zoooo graag volhouden !!!!

Groet Inma

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

Tijdje geleden maar......... het gaat super goed met mij !!

Baclofen is voor mij een wondermiddel, werkt fantastisch.Heb geen zin in drank, ben net terug van vakantie en heb wel een borreltje gedronken maar totaal niet meer het gevoel dat ik door moest drinken ! Geen “zucht” ervaren en dat is voor mij totaal nieuw en erg fijn. 
ik slik 70 mg per dag verdeeld over drie keer en dat bevalt prima. Alleen krijg ik het niet voorgeschreven en moet dus illegaal aan de gang wat een hoop geld kost. Denk erover na om naar Frankrijk te gaan en daar een arts te bezoeken tenzij iemand hier een arts weet , alsjeblieft schrijf het dan want ik wil dit zoooo graag volhouden !!!!

Groet Inma

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Goeiedag , ik zit deze discussie te lezen. Zelf ben ik ook naarstig op zoek naar een arts ( instelling of eat dan ook) die mij Baclofen zou willen voorschrijven, teneinde eindelijk mijn chronische verslaving aan te kunnen pakken. Meer mensen vroegen hiernaar in deze blog. Echter, een goeie duidelijke tip kan ik niet terugvinden. Kan iemand mij een tip geven? Zekf ben ik inmiddels zowat radeloos en uitgeput van overal nul op request te krijgen, terwijl dit middel bewezen effectief is. Hoop op een respons ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...