Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 juli 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Gryhe:

Goedemorgen,

koffie, droog weer en met één ben sta ik al in het weekend ! 

Heeft de kreet "frummers" hier en speciale betekenis ?

Groet en heb een mooie dag :sun: .

Nee, hoor Gryhe, gewoon een troetelnaampje voor forumleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! @GewoonDoen ik mag wel in de jacuzzi, vanaf 32 weken is het beter om er niet in te gaan. Het is bij ons op de kamer, dus schoon water, niet iedereen erin zoals in een zwembad.  en @Lika veel plezier op vakantie en Lika, we twijfelen nog over de naam. Vinden 1 mooi, maar ouderwetse naam. We hebben gelukkig nog even!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Hoop dat je iets leuks aan t kijken bent . @Cleo66Op netflix laatst The Crown gezien, vond t wel een aanrader. @niks ik wist niet eens dat je niet in de jaccuzzi mocht als je zwanger bent. Tijdens zwangerschap van mn oudste zelfs nog regelmatig in de sauna geweest (verloskundige zag daar geen kwaad in, zolang ik me er goed bij voelde en het niet overdreef) Dag voor bevalling nog uur lang gezwommen in binnenzwembad. (Wat een energie eigenlijk toen haha).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fluitsonates van Bach, nou Knakker je steekt me aan. Ik 'vergeet' het nogal eens. Maar het is fijn om even in de ochtend wat klassieks op te zetten. Fluit en klavecimbel krijg ik kriebels van, ik kies voor de cello. Het is mooi om dat door je kamer te laten schallen.

De stress van het werk is er weer af, het is nu een rustige periode. Ik merk direct dat ik weer gewoon tevreden ben met thee of zoals gisteren kombucha op een terrasje. Dat voelt terug naar mijn natuurlijke staat. De onrust met de drang om die te willen verdoven is weer weggevallen.

Nu ben ik aan het nadenken hoe ik voorkom dat ik in september weer terug (bijna) dagelijks ga drinken. Waar ik inmiddels wel achter ben is dat het belangrijk is om de verbinding te blijven voelen met anderen. Dat lukte op het werk niet maar privé wel goed gelukkig, daarom nu weer wat lekkerder in mijn vel.

Fijn he @takeiteasy om van je huis een goede plek te maken. Bij mij ligt de verf klaar om een kastje te schilderen. Dat komt het weekend wel ergens.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het ook belangrijk een naam te hebben die niet vier keer voor gaat komen in een klas bv .. blijft altijd een gok maar het is mij gelukt ... ze  hebben nooit naamgenootjes gehad in de buurt.... plus wat ik zelf wilde een 2 de naam erbij.. dus mijn jongens hebben 2 namen maar 1 roepnaam.

 

kijk jij netflix @Cleo66  ik heb echt uren lang gekeken naar vis a vis  was in de periode dat  ik echt abstinent wilde blijven boeiende serie je moet wel van spaans houden  namelijk spaanse serie over een vrouwengevangenis.

waargebeurde docu moet ik zoeken heb nog wel een mooie denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 bio-documentaires kijk ik ook graag. Die over Bikram vond ik boeiend. Dat is een soort guru die hot yoga uitvond. En recent 'mucho mucho amor' gezien. Over een bekende persoonlijkheid in Amerika, een latino die met horoscopen een eigen show had. Heel gevoelige man, waar (uiteraard) misbruik van werd gemaakt. 

https://www.netflix.com/nl/title/81200204

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cleo66:

Benieuwd naar de docu @Lieke7777. Visavis raakte ik snel verveeld . Een serie waar je echt 10 afleveringen kunt missen en dan toch gewoon het verhaal kan volgen,  net als bijvoorbeeld gtst. Dat werkt niet voor mij , het blijft niet boeien op 1 of andere manier.  Ook vaak met films 

free solo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Lonster:

Nu ben ik aan het nadenken hoe ik voorkom dat ik in september weer terug (bijna) dagelijks ga drinken.

Hier ook piekperiode in juli. Helaas nog net niet helemaal voorbij (wel bijna).

Zal nadenken je echt helpen? Of is het meer een kwestie van wilskracht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...