Spring naar bijdragen

onze h.kamer


Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

Misschien heb ik net een hele rare gedachte gekregen maar, kunnen jullie niet allemaal tegelijk, afbouwen? b.v. Cyclad neemt de leiding en bepaald wanneer het weer tijd is om b.v. 1/6e deel van één tabletje af te halen. Iedereen op dezelfde dag. Ik denk dat het misschien dan wat (makkelijker) wordt, en gaat het niet te snel. Ook denk ik dat het gevoel van samen afbouwen wat minder angst enz. kan geven, en is het er wel heb je misschien het gevoel dat je het niet alleen hebt dus het ultieme gevoel te delen. Zou dat iets makkelijker voor jullie zijn?

O, vergeten. Gooooeie morgen allemaal,

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt mooi Bol, maar denk niet haalbaar in praktijk. :( wat Belle zegt: iedereen  reageert anders. Maar mooie gedachte is t wel. Blijf vooral zo denken :)

O ja goede morgen!

Goed geslapen maar partij last van dat bekken. Ik heb voorzichtig gestreched. Hol bol oefening. Maar t zit vast en doet pijn. T wil nu niet losser worden. Heb er meer last van dan vorige maand. Toen kreeg ik t losser maar nu wil t maar niet. Maandag laatste wortelkanaalbehandeling. Als t daarna nog vast zit ga ik naar een fysio. 

Fijne dag aan allen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Misschien heb ik net een hele rare gedachte gekregen maar, kunnen jullie niet allemaal tegelijk, afbouwen? b.v. Cyclad neemt de leiding en bepaald wanneer het weer tijd is om b.v. 1/6e deel van één tabletje af te halen. Iedereen op dezelfde dag. Ik denk dat het misschien dan wat (makkelijker) wordt, en gaat het niet te snel. Ook denk ik dat het gevoel van samen afbouwen wat minder angst enz. kan geven, en is het er wel heb je misschien het gevoel dat je het niet alleen hebt dus het ultieme gevoel te delen. Zou dat iets makkelijker voor jullie zijn?

O, vergeten. Gooooeie morgen allemaal,

Goedemorgen, op zich goed idee maar werkt niet. Ik haal veel steun en begrip uit dit forum, de klachten van afbouwen hebben we allemaal, je begrijpt elkaar als het niet goed gaat. Ik voel me juist op dit forum niet alleen staan. Vertel ik het tegen vriendin , echt begrijpen doet en kan ze het ook niet. Moet jezelf meegemaakt hebben.

Ik heb er nu weer 1 mg erbij en voel me goed nu. Toch vanaf begin 4 mg eraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rixie:

Goedemorgen, op zich goed idee maar werkt niet. Ik haal veel steun en begrip uit dit forum, de klachten van afbouwen hebben we allemaal, je begrijpt elkaar als het niet goed gaat. Ik voel me juist op dit forum niet alleen staan. Vertel ik het tegen vriendin , echt begrijpen doet en kan ze het ook niet. Moet jezelf meegemaakt hebben.

Ik heb er nu weer 1 mg erbij en voel me goed nu. Toch vanaf begin 4 mg eraf.

Dat is heel mooi en toch ook snel. Want hoe lang ben je nu bezig? 4 weken? Ik heb een vraagje. Ik heb ondanks afbouw geen echte slaapproblemen tot nu toe. Ben begonnen met 1 mg lorazepam voor 8 weken, toen op 29 juni dit omgezet in diazepam 5 mg en nu op 2 mg. Is dit nog een erg verdovende hoeveelheid? Of is dit niet zo heel veel? De apotheker zei dat je bij 1 mg moet stoppen. Niet gelijk maar even de dosis afbouwen. Ik vind het afbouwen en de klachten die daarbij horen zwaar. Nooit gedacht dat er veel mensen zijn die hier mee moeten dealen en hoe zwaar dit is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 18 juni begonnen , dus week of 6. Die 4 mg blijven eraf.  

2 mg lijkt mij heel weinig voor diazepam. Het is zwaar, ik ken wel mensen die al jaren het eea slikken maar niet stoppen omdat ze zich er goed bij voelen. Ik was ook een van de velen met een pilletje. Heb nu wel slaapproblemen daarom had ik ook diazepam.

@Greta jij bent er bijna, geweldig fijn voor je.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, ik hoop dat bij iedereen de rust weer wat terug is. Goede ideeën zijn altijd welkom @bolletje, het antwoord heb je al. en daarbij we doen ook op verschillende hoogtes. @Bellie,  ik had niet begrepen van je dat je met beidde door wilde gaan met afbouwen.  ik dacht de dia ff laten vörwat het is en dan eerst de tema eraf. ik heb trouwens al eerder gerageerd op wilhelmina maar dia arme vrouw blijft maar het zelfde roepen. ik heb nu ook weer gereageerd. zo erg voor haar voelt ze zich hier ook al niet gehoord. @Louisa, kun je geen andere therapeut vinden hoe langer je hier mee rond loopt hoe erger het wordt. ik herken het van mijn dochter tijdens en na de zwangerschap. vreselijk zo'n pijn ze had. sterkte ermee. @Rixie goed bezig nu wat rustiger aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dikkie:

goedemorgen allemaal, ik hoop dat bij iedereen de rust weer wat terug is. Goede ideeën zijn altijd welkom @bolletje, het antwoord heb je al. en daarbij we doen ook op verschillende hoogtes. @Bellie,  ik had niet begrepen van je dat je met beidde door wilde gaan met afbouwen.  ik dacht de dia ff laten vörwat het is en dan eerst de tema eraf. ik heb trouwens al eerder gerageerd op wilhelmina maar dia arme vrouw blijft maar het zelfde roepen. ik heb nu ook weer gereageerd. zo erg voor haar voelt ze zich hier ook al niet gehoord. @Louisa, kun je geen andere therapeut vinden hoe langer je hier mee rond loopt hoe erger het wordt. ik herken het van mijn dochter tijdens en na de zwangerschap. vreselijk zo'n pijn ze had. sterkte ermee. @Rixie goed bezig nu wat rustiger aan.

Ja heb al een therapeut gevonden maar weet niet of die goed is. Mn eigenlijke is Echt goed. Zij weet alles en voelt alles aan het bekken... zij zei vorige masnd dat t van zelf losser kan komen. Met ademhalingsoefeningen bewegen en zo maar ik merk t niet nog. Maar maandag eerst wortelkanaalbehandeling. Dan denk toch fysio... als t zo blijft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Klinkt mooi Bol, maar denk niet haalbaar in praktijk. :( wat Belle zegt: iedereen  reageert anders. Maar mooie gedachte is t wel. Blijf vooral zo denken :)

O ja goede morgen!

Goed geslapen maar partij last van dat bekken. Ik heb voorzichtig gestreched. Hol bol oefening. Maar t zit vast en doet pijn. T wil nu niet losser worden. Heb er meer last van dan vorige maand. Toen kreeg ik t losser maar nu wil t maar niet. Maandag laatste wortelkanaalbehandeling. Als t daarna nog vast zit ga ik naar een fysio. 

Fijne dag aan allen!

 

Hallo allemaal ik zit op een laatste half tabletje van bromazepam  zo moeilijk ben zo misselijk al die symtonen te veel om op te scrijven en harde oorsuizingen sorry ik ben kapot kan niet slapen  ach ik heb jullie zo hard nodig ben ook zo bang voor derelisatie zo eng              wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wilhelmina:

Hallo allemaal ik zit op een laatste half tabletje van bromazepam  zo moeilijk ben zo misselijk al die symtonen te veel om op te scrijven en harde oorsuizingen sorry ik ben kapot kan niet slapen  ach ik heb jullie zo hard nodig ben ook zo bang voor derelisatie zo eng              wilhelmina

@Wilhelmina en als je dat laatste halve tabletje nu ook in stukjes neemt? Je hebt het al zover gebracht. Ik kan slapen op Valdispert extra sterk nacht. Er is ook Valdispert rust. Als dat op is schakel ik over op Bach.  Het geeft rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Rixie:

Ik ben 18 juni begonnen , dus week of 6. Die 4 mg blijven eraf.  

2 mg lijkt mij heel weinig voor diazepam. Het is zwaar, ik ken wel mensen die al jaren het eea slikken maar niet stoppen omdat ze zich er goed bij voelen. Ik was ook een van de velen met een pilletje. Heb nu wel slaapproblemen daarom had ik ook diazepam.

@Greta jij bent er bijna, geweldig fijn voor je.

Toch vreemd dat er zoveel mensen zijn die slaaptabletten krijgen van arts  en dat de artsen er zo weinig vanaf weten. En het zijn medicijnen die je hele leven op zijn kop zet. Begrijp ook dat veel mensen er wellicht baat bij hebben maar een groot gedeelte ook niet. En die afhankelijkheid is groot. Er moet toch iets bestaan dat klachten verhelpt en niet verslavend is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Rixie:

@Wilhelmina en als je dat laatste halve tabletje nu ook in stukjes neemt? Je hebt het al zover gebracht. Ik kan slapen op Valdispert extra sterk nacht. Er is ook Valdispert rust. Als dat op is schakel ik over op Bach.  Het geeft rust.

ik ga nog 3 maanden door met stukjes dan is het over maar ik heb veel paniet aanvallen ben zeer bang  mezelf kwijt te raken            wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Ja heb al een therapeut gevonden maar weet niet of die goed is. Mn eigenlijke is Echt goed. Zij weet alles en voelt alles aan het bekken... zij zei vorige masnd dat t van zelf losser kan komen. Met ademhalingsoefeningen bewegen en zo maar ik merk t niet nog. Maar maandag eerst wortelkanaalbehandeling. Dan denk toch fysio... als t zo blijft. 

getsie, moet aan beidde niet denken. veel sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo allemaal ik zit op een laatste half tabletje van bromazepam  zo moeilijk ben zo misselijk al die symtonen te veel om op te scrijven en harde oorsuizingen sorry ik ben kapot kan niet slapen  ach ik heb jullie zo hard nodig ben ook zo bang voor derelisatie zo eng              wilhelmina

@Wilhelmina, wat naar allemaal. ben je misschien toch wat te snel gegaan? zou je er misschien niet even iets extra bij kunnen nemen. bvb een kwart. dan kun je even wat tot rust komen. op deze manier blijf je naar mijn idee in dit cirkeltje hangen en bouw je steeds meer stress op. ikmerk zelf dat ik het ook echt rustig aan moet doen. wanneer ik stress ervaar is het eigenlijk al te laat. dan worden mijn afbouw verschijnselen ook veel erger. als ik dan weer goed tot rust kom is het iig de volgende dag weer wat beterder. maar jij komt niet tot rust op deze manier. dus denk ik dat je zo ook niet verder komt. de laatste stap was waarschijnlijk te groot voor jou.

weet je nog wanneer je je voor het laatst redelijk oké vond. bij hoeveel mg. 

we horen graag meer van jou. dan kunnen we samen met zijn allen misschien met jou en voor jou iets bedenken waar jij je weer wat gelukkig voelt lieve wilhelmina. zo te moeten leven gun je niemand. dat rot gevoel op welke manier dan ook. iedereen reageert er weer anders op maar we weten allemaal dat je heel diep kan zitten. daarvoor zijn we lotgenoten. misschien weet @Cyclad58 hier wat meer van. zet hem op meid. hoe moeilijk ook. jij bent xe baas van jou lichaam en je geest en niet die rot pillen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bellie:

@Dikkie 

Dat had ik ook wel gezegd omdat iemand zei,  weet niet meer wie,  dat het beter is om de tema af te bouwen met nog wat dia in mijn lijf. 

Maar @Cyclad58 die zelf temazepam gebruikt vind dat juist niet verstandig.  Dus hou ik mij toch vast aan mij plan om de diazepam eerst af te bouwen. Maar dan in kleinere stappen dan nu. Mijn wil zegt op de tema tegelijk,  maar mijn verstand zegt dat dat niet slim is. De gedachte dat ik nog 2 maanden temazepam moet slikken vind ik echt verschrikkelijk

ik heb het dan niet goed gelezen @Bellie sorry. maakt verder ook niks uit. ik dacht dat je nu liever eerst met de tema aan de slag wilde. en als dat klaar was dan verder met de dia..

je kan beidde wel begrijpen.

wanneer je eerst tema afbouwd bouw je de nacht als eerste af. er is mij hier ook vertelt dat  ik het beste eerst de dag kan afbouwen zodat je overdag wat sterker bent op dat op te vangen ..dus een logica . daar staat tegen over wanneer je niet goed slaapt kun je nog zo sterk zijn overdag maar dan red je het ook niet.

maar goed dat zijn mijn gedachten. ik denk dat iedereen het ook weer anders ervaart.

het andere verhaal kan zijn. bouw eerst het zwaarste af. dat is volgens mij omdat iedereen dat zegt de temazepam. omdat dat een kortdurende is. al begrijp ik dat nog steeds niet.

logischerwijs zou ik denken. een langdurende benzo. geeft langer of later de naweeën van de afbouw.

en een kortdurende is sneller uit je lichaam. dan zijn de naweeën er ook sneller maar is het ook weer sneller klaar. maar zo werkt het blijkbaar niet.

was het maar niet zo ingewikkeld,  kreeg je er maar een handleiding bij die gewoon voor iedereen werkt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Zit in zo een kut situatie.. mijn hondje liep opeens mank fotos laten maken en heel haar rug een pootjes artosen knieschijf die uit en in de kom gaat. Ze is haar zelf niet. Ze krijgt nu voor 2 weken sterke pijnstillers kijken hoe dat gaat. Ze is bijna 15 dus operatie is geen optie. De keuze die we moeten maken is hartverscheurend ze is me steun en toeverlaat ze voelt mij aan als ik mij niet goed voel,troost mij en helpt mij met mijn afbouw proces. Ik kan haar niet zo laten zitten. Nu moet ik er voor haar zijn. Maar hoe kan ik verder zonder haar? Hoe ga ik deze strijd winnen met de verdriet een de eenzaamheid zonder haar. Me lichaam staat op spanning en me hoofd is wazig en heel verward. Ik weet het gewoon even niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Bellie:

Dat vind ik dus ook @Dikkie Ik slik overigens de temazepam maar 1x voor het slapen gaan. Na 4 uur is het uitgewerkt.  Alleen bij stoppen verwacht je lichaam wel weer het middel om in slaap te kunnen vallen. Het heeft de neurotransmitter functie overgenomen. Daarom is afbouwen lastig.  Maar het lijkt mij inderdaad ook lastiger om een lang werkende af te bouwen dan deze die ik maar 1x neem. Maar ik heb er ook geen verstand van

dat is het lastige volgens mij heeft niemand maar dan ook echt niemand er verstand van. en de meeste psychs en huisartsen al helemaal niet. almoet ik wel zeggen dat mijn ha me op het hart drukte vooral niet te snel doen. je mag er gerust een jaar overdoen. maarja je wilt zo graag yerug naar voorheen. zonder deze klachten. of iig handelbare klachten. wat mij de meeste angst geeft is die laatste stap. ik ben bang dat ik dan weer helemaal yerug bij af ben. en dat het dan wel een jaar ofzo duurt. kijk nou naar wilhelmina hoe die er doorheen zit. dat zijn mijn angsten. bij de afbouw weet ik tot nu toe wanneer ik rustig weer stabiliseer dan komt het goed. maar die laatste stabilisatie. doodeng.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rooslove:

Goedemorgen.

Zit in zo een kut situatie.. mijn hondje liep opeens mank fotos laten maken en heel haar rug een pootjes artosen knieschijf die uit en in de kom gaat. Ze is haar zelf niet. Ze krijgt nu voor 2 weken sterke pijnstillers kijken hoe dat gaat. Ze is bijna 15 dus operatie is geen optie. De keuze die we moeten maken is hartverscheurend ze is me steun en toeverlaat ze voelt mij aan als ik mij niet goed voel,troost mij en helpt mij met mijn afbouw proces. Ik kan haar niet zo laten zitten. Nu moet ik er voor haar zijn. Maar hoe kan ik verder zonder haar? Hoe ga ik deze strijd winnen met de verdriet een de eenzaamheid zonder haar. Me lichaam staat op spanning en me hoofd is wazig en heel verward. Ik weet het gewoon even niet 

ohh @ rooslove wat erg. dit zijn zulke k situaties ik weet er alles van. wij hadden het ook met onze hond ook 15 jaar oud. wat hebben wij er lang tegen aan gehikt. iedere ochtend hoopte ik dat hij in zijn slaap was overleden. dan hoefden wij die beslissing niet voor hem te nemen. op een gegeven moment ging het echt niet meer. toen dacht ik ook als je werkelijk zoveel van hem houd en hem het allerbeste gunt. dan is er maar 1 ding wat je kunt doen. in laten slapen. het beestje uit zijn lijden verlossen. wij hebben het thuis laten doen in zijn vertrouwde omgeving. we waren er ook allemaal bij aanwezig. zelfs de kat kwam erbij. al denk ik niet dat die hem een moment gemist heeft. maar wij wel. we hebben er allemaal ontiegelijk veel verdriet van gehad. en het is ook gelijk zo leeg in huis. en idd een dier is er onvoorwaardelijk voor je. het enigste wat je kunt doen is er nu ook onverwaardelijk voor hem zijn. hoe moeilijk het ook is. neem de tijd als het kan. en neem echt afscheid van hem. heeel veel sterkte meid:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Rooslove:

Goedemorgen.

Zit in zo een kut situatie.. mijn hondje liep opeens mank fotos laten maken en heel haar rug een pootjes artosen knieschijf die uit en in de kom gaat. Ze is haar zelf niet. Ze krijgt nu voor 2 weken sterke pijnstillers kijken hoe dat gaat. Ze is bijna 15 dus operatie is geen optie. De keuze die we moeten maken is hartverscheurend ze is me steun en toeverlaat ze voelt mij aan als ik mij niet goed voel,troost mij en helpt mij met mijn afbouw proces. Ik kan haar niet zo laten zitten. Nu moet ik er voor haar zijn. Maar hoe kan ik verder zonder haar? Hoe ga ik deze strijd winnen met de verdriet een de eenzaamheid zonder haar. Me lichaam staat op spanning en me hoofd is wazig en heel verward. Ik weet het gewoon even niet 

O meid dat is mn grootste angst. Hier ook een dier waar ik zo op steun. Dit is werkelijk zwaar! O kon ik maar wat zinnigs zeggen. Ik ken de pijn en verdriet van t verlies van een dier. Dat is echt intens en dat met je afbouw. Vreselijk!

Denk zo: je diertje zou je gelukkig willen zien. Dus zet door met die gedachte! Miss helpt dat een beetje? 

Sterkte heel veel sterkte :rose: 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bellie:

 Dat is er ook wel @Greta. Mijn orthomolicaire therapeute heeft natuurlijke pammen.  Geeft ze liever ook niet omdat het lichaam het zelf moet doen.  Maar ze zijn in ieder geval niet verslavend.  Vergeet niet dat artsen verdienen aan elk uitgeschreven recept en de apotheek ook en de producent helemaal . De witte maffia.  En de artsen weten niet beter dan voorschrijven,  dat is hun opleiding op gebaseerd. Vroeger werd er nog geluisterd naar je verhaal,  tegenwoordig schrijven ze al als je nog  aan het praten bent en of luisteren helemaal niet en geven gewoon standaard medicijnen voor. 

Artsen verdienen aan uitgeschreven medicijnen? Dat is nieuw voor mij. Door wie worden ze betaald, ongetwijfeld door een vertegenwoordiger van een medicijn producent ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rooslove:

Goedemorgen.

Zit in zo een kut situatie.. mijn hondje liep opeens mank fotos laten maken en heel haar rug een pootjes artosen knieschijf die uit en in de kom gaat. Ze is haar zelf niet. Ze krijgt nu voor 2 weken sterke pijnstillers kijken hoe dat gaat. Ze is bijna 15 dus operatie is geen optie. De keuze die we moeten maken is hartverscheurend ze is me steun en toeverlaat ze voelt mij aan als ik mij niet goed voel,troost mij en helpt mij met mijn afbouw proces. Ik kan haar niet zo laten zitten. Nu moet ik er voor haar zijn. Maar hoe kan ik verder zonder haar? Hoe ga ik deze strijd winnen met de verdriet een de eenzaamheid zonder haar. Me lichaam staat op spanning en me hoofd is wazig en heel verward. Ik weet het gewoon even niet 

@Rooslove Ik begrijp heel goed wat je nu doormaakt. Zelf moest ik mijn hondje anderhalf jaar geleden in laten slapen. Ik hoefde geen keuze te maken, mijn hondje kreeg een hersentumor en het was niet hondwaardig meer. Natuurlijk kon ik hem niet missen, maar je moet denken wat voor het beestje het beste is. Laten lijden wil je niet. Kan je alleen heel veel sterkte en wijsheid wensen. 

Houden van is ook loslaten en wat voor je hondje het beste is. Als het leven voor jouw hondje niet fijn meer is. Je wilt ook niet dat dat beestje altijd pijn heeft. Er naartoe groeien dat je afscheid moet nemen en opeens.....kun je het, omdat je niet wil dat je hondje zo moet leven. Mijn hondje heb ik thuis in laten slapen, niet weer die gang naar die koude ruimte bij de dierenarts. Nogmaals heel veel sterkte, ik weet zo goed wat je nu doormaakt.

Zelf heb ik inmiddels toch weer een hond, zeker geen vervanging, zoals sommige mensen zeiden, dat kan niet, een zwerfhond uit Griekenland die het niet gered zou hebben op straat.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dikkie:

@karel12, ben jij nog aan het afbouwen van de lorezepam of ben je 1 van de gelukkigen die er al vanaf is?

Nee, ik ben er nog lang niet vanaf en ik weet ook niet of ik er ooit vanaf kom.

Ik ben inmiddels 2 jaar aan het afbouwen van 1 mg lorazepam  en sta inmiddels op 0,13 mg.

Daardoor mag echter niemand zich laten ontmoedigen want ik ben in meerdere opzichten een speciaal geval.

Ik gebruik al tientallen jaren lorazepam. Pas na een aantal jaren is mijn gezondheidstoestand ernstig verslechterd, wat samenviel met een behandeling door een alternatieve arts. Ik heb ook altijd gedacht dat die verslechtering veroorzaakt was door die behandeling. Nu ik echter meer weet van wat lorazepam kan doen houd ik er rekening mee dat die verslechtering mede, of misschien zelfs voor het grootste deel, veroorzaakt is door de lorazepam.

Ik gebruikte in die tijd lorazepam zeer onregelmatig, door de week vaak helemaal niets en in de weekends vaak een paar tabletten. Ten tijde van de behandeling ben ik er tijdelijk vrijwel helemaal mee gestopt. Het zou kunnen dat ik hierdoor onbewust in een soort cold turkey ben terecht gekomen die een chaotische toestand veroorzaakte wat een verhoging van lorazepam nodig maakte.

Al met al weet ik niet zeker waar mijn momentele klachten door veroorzaakt worden. Ofwel door mijn oorspronkelijke klachten waarvoor ik lorazepam ben gaan gebruiken, ofwel door de alternatieve behandeling, ofwel door de lorazepam.

Ik vind het daarom verstandig zeer langzaam af te bouwen en zoveel mogelijk in evenwicht te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, nog eens een berichtje van mij. Ik ben nu 3 jaar vrij van de diazepam. Het heeft bloed zweet en tranen gekost om er van af te komen. Maar het was de strijd, de pijn, de onnoemelijke ellende, het onbegrip en ook het verliezen dubbel en dwars waard.

Uiteindelijk heeft volledig herstel ook zo ongeveer 3 jaar gekost.

Ik wens jullie allen het goede.

mito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...