Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 20-7-2020


Rixie1

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Bellie:

 Groot gelijk Rixie! 

Lekker geslapen tot 5 uur,  daarna tot 7 uur liggen rommelen.  Vandaag de 3e dag sinds mijn afbouw.  Zou vandaag de tik komen? Het valt me reuze mee namelijk tot nu toe.  Maar altijd als ik dat zeg komt de man met de hamer. Dus ik heb niks gezegd.....   ssstttt....

Haha nee die man hamer komt niet Bellie je bent goed bezig 

vandaag enge droom na zo lang tijd onrustig wakker voor de rest gaat aardig alleen ik maak me te druk om van benzo moet ik mee stoppen ik slik minder ik doe mij best om door te zetten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zei dat ze met therapie kunnen beginnen na haar vakantie 4 weken 

dus dat is nog ff afwachten 

ik lees wel veel over angst hoe je ermee moet omgaan enz

gratis op internet kan ik veel vinden 

hoe je met negatief angst gedachten om moet gaan en al die anderen dingen krijg ik meer inzicht 

4 weken is nog lang dus ik hou me bezig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal, beetje onrustig geslapen. iig al de 2e nacht. vandaag naar 0.10 ben benieuwd. @Rixie heel verstandig rust heb je nodig @Bellie ikhoopvoor jou dat het wat meevalt. hoe lang had je tot nog toe last? @Frank86 ja datt duurt idd lang. ga jenog wel lopen. of heb je laatst zoveel energie in 1x gebruikt dat je amper meer van de bank afkomt.

ik ben voor mezelf ook wel weer benieuwd wanneer die man langs komt. en hoelang hij blijft. maar hij is of gaat vast eerst naar bellie. ik hoop dat als hij wel langs komt hij wel een beetje aardig voor je is.

ik heb nog een vraagje. gebruiken jullie ook voedingssupplemente? zoja wat en waarom. 

ik gebruik mulivitamines voor ijzer te kort en foliumzuur te kort. op advies vanmijn endocrinoloog.  waar ik al een aantal jaren onder behandeling ben. maar heb me eens verdiept in visolie aangezien ik dat echt niet door de strot krijg.  vandaar dat iknu ook algenolie ga gebruiken. visolie krop ik gelijk op heb je alsnog die smerige vissmaak. 

volgens min kan dit goed werkenvoor de hersenen en ook voor de verbindingen van de hersenen. 

en dan nog magnesium schijnt ook een antistress middel te zijn. en wanneer je lichaam veel cortisol nodig heeft haalt hij het overal uit. uit je spieren,botten maar ook uit je voorraad magnesium en zo kun je een tekort krijgen.

wie o wie gebruikt nog wat anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dikkie:

goedemiddag allemaal, beetje onrustig geslapen. iig al de 2e nacht. vandaag naar 0.10 ben benieuwd. @Rixie heel verstandig rust heb je nodig @Bellie ikhoopvoor jou dat het wat meevalt. hoe lang had je tot nog toe last? @Frank86 ja datt duurt idd lang. ga jenog wel lopen. of heb je laatst zoveel energie in 1x gebruikt dat je amper meer van de bank afkomt.

ik ben voor mezelf ook wel weer benieuwd wanneer die man langs komt. en hoelang hij blijft. maar hij is of gaat vast eerst naar bellie. ik hoop dat als hij wel langs komt hij wel een beetje aardig voor je is.

ik heb nog een vraagje. gebruiken jullie ook voedingssupplemente? zoja wat en waarom. 

ik gebruik mulivitamines voor ijzer te kort en foliumzuur te kort. op advies vanmijn endocrinoloog.  waar ik al een aantal jaren onder behandeling ben. maar heb me eens verdiept in visolie aangezien ik dat echt niet door de strot krijg.  vandaar dat iknu ook algenolie ga gebruiken. visolie krop ik gelijk op heb je alsnog die smerige vissmaak. 

volgens min kan dit goed werkenvoor de hersenen en ook voor de verbindingen van de hersenen. 

en dan nog magnesium schijnt ook een antistress middel te zijn. en wanneer je lichaam veel cortisol nodig heeft haalt hij het overal uit. uit je spieren,botten maar ook uit je voorraad magnesium en zo kun je een tekort krijgen.

wie o wie gebruikt nog wat anders

@Dikkie ik heb extra vitamines, sommige neemt mijn lichaam niet goed op uit mijn eten, daarom wat extra.  Ik heb magnesium, vitamine D, vitamine B12, multivitamine en vitamine C. Bloed word regelmatig nagekeken of ik een tekort heb aan iets.

Dat is op advies van huisarts, verder hoor ik om me heen van alles, maar er zijn zoveel extra vitamines dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Dus hier doe ik het mee.

 

 

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Rixie:

Goedemorgen, allemaal goed geslapen? Ik wel en ik heb mezelf een paar weken stilstand beloofd. Was zo ziek gisteren. Nu maar eens genieten van het mooie weer.

Time-out.

Fijne dag !

Het ging zo goed he. En dan denk we een uitzondering te zijn en bam daar komt de hell. Maar je doet het goed hoor!! Je hebt toch al op de helft . Hier voel ik hem ook wat meer.  Fijn dat je wel alle tijd heb en kan nemen voor je rijbewijs keuring. Hoop dat je snel wat beter voelt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Rixie:

@Dikkie ik heb extra vitamines, sommige neemt mijn lichaam niet goed op uit mijn eten, daarom wat extra.  Ik heb magnesium, vitale D, vitamine B12, multivitamine en vitamine C. Bloed word regelmatig nagekeken of ik een tekort heb aan iets.

Dat is op advies van huisarts, verder hoor ik om me heen van alles, maar er zijn zoveel extra vitamines dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Dus hier doe ik het mee.

 

 

dank je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Rooslove:

Het ging zo goed he. En dan denk we een uitzondering te zijn en bam daar komt de hell. Maar je doet het goed hoor!! Je hebt toch al op de helft . Hier voel ik hem ook wat meer.  Fijn dat je wel alle tijd heb en kan nemen voor je rijbewijs keuring. Hoop dat je snel wat beter voelt! 

@Rooslove ja hoor, ik heb gisteren een heel klein stukje diazepam genomen en voelde me al snel beter. Het ging te vlug. Nu houd ik paar weken rust. Even geen zin om door te gaan.

Jazeker, dan denk je, gaat lekker zo en opeens is het bam, de man met de hamer en dat was dit keer een grote hamer. Hij mag even niet op bezoek komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Bellie:

Wees gerust @Rooslove. Hij of bij mij op bruto maar hij houdt zich opzich rustig. 

@Dikkiemeestal duurt het een  dag of 3 om me daarna 4 dagen goed te voelen en dan krijg ik het weer 1 of 2 dagen voor  mijn kiezen.  Letterlijk.  Hebben jullie ook last van jullie gebit tijdens het afbouwen.  Net of je last hebt van je vullingen.  Metaal gevoel

@Bellie, ik ga ook eens opletten hoe ik me voel de dagen nadat er weer iets af is. Eigenlijk kun jij als je ergens naartoe gaat wel plannen welke dagen je je goed voelt ?Maar deze week niet. Nee, ik heb geen last van mijn gebit. Ik word wel s nachts vaak wakker met een hele droge mond. Dat had ik voorheen niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bellie:

@Rixie in principe hou ik er ik er inderdaad rekening mee. Nvdr ook op de nijvere dagen doe ik mijn dingen. Afleiding helpt juist.  Maar ik heb geen zin om bij iemand op bezoek te gaan of de ze thuis komen. Ook niet echt op de goede dagen. Het is gauw te druk en te veel

Begrijp ik, ik heb me ook meer terug getrokken, het is nu al gauw te druk.

Ik kom wel weer tevoorschijn als alles voorbij is. Wel met vriendin die het weet eind fietsen in de bossen. Voor haar hoef ik me niet groot te houden. Ik ben soms ook onverwacht beetje prikkelbaar. Dan is het te druk geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...