Spring naar bijdragen

1.mnd droog


Daan3

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal vandaag 1 maand niets gedronken so far so good, soms wel eens moeilijke periodes ook door mijn scheiding maar zit zoveel emoties dat dat mij ook stimuleerd om niet te drinken anders ga ik weer allemaal appjes sturen waar ik waarschijnlijk weer spijt van krijg enzo, maar goed ik pak het met de dag heb ook een app daar kan ik per dag klein dagboekje in bij houden en invullen of ik wat gedronken heb mocht dat zo zijn, nou verder niet zo heel veel te melden maar wilde het even van me af schrijven

 

Heel veel sterkte iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-7-2020 om 21:35 zei Daan3:

Hoi allemaal vandaag 1 maand niets gedronken so far so good, soms wel eens moeilijke periodes ook door mijn scheiding maar zit zoveel emoties dat dat mij ook stimuleerd om niet te drinken anders ga ik weer allemaal appjes sturen waar ik waarschijnlijk weer spijt van krijg enzo, maar goed ik pak het met de dag heb ook een app daar kan ik per dag klein dagboekje in bij houden en invullen of ik wat gedronken heb mocht dat zo zijn, nou verder niet zo heel veel te melden maar wilde het even van me af schrijven

 

Heel veel sterkte iedereen 

Gewoon doorgaan he? Met vallen en opstaan komen we er allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...