Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 juli 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een helderblauwe hemel met een paar 'penseelstreepjeswolken'... 
Een zonnetje ook al. 
En een bakje. 
Slecht geslapen. 
Straks in de tuin nog maar een dutje doen... 
Nu eerst een bakje
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vakantie! We tokkelen vandaag naar de andere kant vh land. Week logeren bij schoonfamilie (dat kan hier :) ) en dan weer terug want eigenlijk is het hier vakantieland zat, je hoeft nergens anders heen.

Hoop tegen beter weten in dat het met de files zal mevallen :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens. We hebben een heel weekend met zijn vieren,.de hond en vogels. Verder niets. 

Ik voel een zwemdrang aankomen. Ga ik gewoon aan toegeven.

bewerkt door Lika
Sorry, ik gooide mezelf er gewoon tussen met onzin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelukkig is een zwaar woord ja. Lijden ook. Maar toch voelen we ons soms zo en lijden we. 

Mij helpt het om het klein te houden. En alleen per moment te bedenken of een handeling toevoegt aan mijn lijden of juist bijdraagt aan het verminderen daarvan. Om het behapbaar te maken. 

(Ik was nogal gewend groot te denken. Het moet helemaal anders. Daarom schrijf ik dit. Misschien heb je er iets aan @Marika. Misschien niet:heart:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemorgen.

@Bor, met al je familiegedoe -en dat is nogal wat, zo te lezen- heel veel kalmte gewenst in het aanvaarden van de situaties die groter zijn
dan jij. Houdt de moed om dáár in aktie te komen waar dat wat oplevert en wees zo wijs om jezelf in acht te nemen. :heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Marika:heart: @Cleo66 hoop dat het een beetje gaat allemaal. Kun je wel lekker in de zon zitten? Puberzoon bijna aangekomen op plaats van bestemming, dag en nacht in de bus. Ben wel trots op hem. Vanmiddag bootje gehuurd met jongste zoon en vriendin met haar kind. Zin in, weinig leuke dingen gedaan de laatste tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelukkigachtig. Ja, dat vind ik een mooie omschrijving van hoe ik me ook met regelmaat voel.. (nu niet) Het kan bijna altijd ongelukkiger. Tot
zelfs echt ongelukkig aan toe. Maar zo diep ben ik gelukkig niet meer geweest sinds ik stopte met drinken. Stoppen met dronkenschap heeft me
de mogelijkheid tot relativeren weer enigszins teruggegeven. En met relativeren valt ongelukkigheid bijna altijd te verzachten tot ongelukkigachtigheid.
't Scheelt al met al toch een behoorlijke slok op een borrel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Heerlijk geslapen na een drukke week. Veel en prettig gedroomd, langer in bed gelegen dan noodzakelijk. Daardoor soezerig de ochtend door. Alles in slowmotion en lekker in het zonnetje. Genietend van de kleine dingen. Kortom, weekend zoals het moet zijn.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Marika:

Goedemorgen iedereen. 

Moet voor mezelf uitvinden waarom ik me zo ongelukkig voel. Komt dat omdat ik hier niet wil zijn? Of is weg gaan een vlucht? Werd de afgelopen zes jaar elke morgen wakker met een hoopvol gevoel, zin in koffie en in de dag. Dat is nu weg. Misschien komt het ook gewoon wel door anderhalf jaar slecht slapen? Geen idee.

 

 

Heb ikzelf ook. Ik slaap ook slecht. Vroeger deed ik alles fluitend, maar nu niet meer. Maar ik word daarvoor  behandeld. Voorts heb ik ook nog last van het Dry drunk syndroom.  Dat maakt het er ook niet beter op.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sucadelapjes 3 uur gesudderd, bietjes met uitje en gekookte aardappels.

Zo blij dat mijn haar weer wat langer groeit, kan het weer een beetje stylen, leek wel op een gabber :D Had sjans, doet mij toch goed, doe er niks mee, daar niet van hoor. Maar toch.

Sterkte lieve @Bor, in gedachten bij je. :heart:

Sterkte @Marika

Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw lieve Knakkie,

Ook deels door jou/jullie en het geloof en wat lieve en ook harde woorden. Soms is dat nodig bij mij. 

Daar ben ik dit forum dankbaar voor. In zo een periode weet ik dat ik een mormel/draak kan zijn.

Nu evenwichtiger, hoop het zo te blijven behouden.

Tnx :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marika, tondeuse, was echt 1 mm hoog nog maar.Als er nog haar op zat, was in april, gelukkig groeit mijn haar best snel. Kan weer met gel en wax aan de slag. Zo blij mee. 

Zie je kapsel zo voor mij :D Als jij maar niet schots en scheef gaat, dan vind ik het goed :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lees je anders @Smaragd fijn om te lezen zo! Nu je hier toch bent, zou je mij kunnen helpen met een verslag? Gaat om planmatig zorgverlening. Heb het bijna af, mag ik het je dan laten lezen? Twijfel of het goed genoeg is. Goedenavond voor ieder ander. Drukke week gehad, werken en bezig met verslagen. Nu vrij weekend en ik doe echt niet veel, ben moe. @Bor sterkte, hoop dat het goed gaat met je Heit. @Cleo66, hou vol hoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Renaldo61 is juist goed denk ik, laat maar toe.

Kun je even van je af praten irl. 

Je hebt het niet gemakkelijk, trek ik mij aan maar kan niets verder doen nu. 

Succes morgen en laat je niet helemaal gaan anders komen ze niet eens binnen. Spreek uit ervaring. 

Hulp is nabij!

Pak het maar weer aan, soms moet dat en is ook beter. Fijn dat je deelt hier en er bent.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was ik van dat herseninfarct, vond je zo warrig. Dan weet ik niet of het aan een teveel door drank komt of iets neurologisch of een combinatie van.. Je klinkt nu veel samenhangender. Dus dat zal het niet zijn maar moet wel iets gebeuren en dat wil je ook denk ik. Laat het nu even los anders trek ik het mij teveel aan. Laat even weten hoe het morgen gegaan is, je bent namelijk niet alleen. Forum is er ook voor jou, daar is het voor. 

Fijne avond, ik ga in bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...