Spring naar bijdragen

Overprikkeling


Sanne20

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Bellie:

Bij vermoeidheid,  stress en tijdens het afbouwen heb ik dat ook. Kan weinig hebben maar geluiden komen hard binnen. De piep van de vaatwasser,  iemand die de deur net te hard dicht doet,  stofzuiger.  Alles is heel hard.  Na een paar dagen is het over bij het afbouwen.  Stabiliseren is het beste voordat je weer verder gaat afbouwen. Ook  beter voor je gemoedsrust 

@sanne, ik heb het ook, erger me dan ook sneller aan anderen en idd geluid. grasmaaier, telefoon allemaal van die normale dingen. en als ik teveel hooi op de vork heb genomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bellie:

:lol::lol::lol:

En als je hem dan aan kijkt krijg je de opmerking: Wat nou??? 

Hoe is het met jou @Rooslove?

Ja en nu helemaal omdat er formule 1 op tv is en hij het heel irritant vind als ik hem loop aan te staren met evil eye. Maar hij snapt me ook weer. Morgen doet ie de chips netjes in een kommetje:lol::lol:

Het gaat best oke. Erg last van misselijkheid maagpijn en duizeligheid geen eetlust. snel geïrriteerd:lol:. Maandag naar 8mg.

Hoe gaat het bij jou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-7-2020 om 08:16 zei Bellie:

Bij vermoeidheid,  stress en tijdens het afbouwen heb ik dat ook. Kan weinig hebben maar geluiden komen hard binnen. De piep van de vaatwasser,  iemand die de deur net te hard dicht doet,  stofzuiger.  Alles is heel hard.  Na een paar dagen is het over bij het afbouwen.  Stabiliseren is het beste voordat je weer verder gaat afbouwen. Ook  beter voor je gemoedsrust 

Oke zo erg heb ik het niet. Ik voornamelijk als veel mensen praten, licht overal. Ik doe microtaperen, dat is zo langzaam dat ik 1jaar bezig ben nog. Dus stabiliseren gaat hem niet worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Bellie:

En dan wel met mond dicht laten kauwen! Hahaha

Gaat goed hier.  Mag niet mopperen,  nog niet. Vandaag weer afgebouwd, dus de klap komt waarschijnlijk nog wel.  Ik zit nu op 1 mg diazepam. Dus vanaf 10 juni zijn er 2 mg af. Ik heb nog wel de temazepam. Die ga ik afbouwen als deze klaar is.

Nog wel de stress en hormoon klachten.  Een keer wakker worden om 8 uur in de ochtend zonder zenuwen zou wel eens lekker zijn. Ipv om 4 of 5 uur doodzenuwachtig.

Fijn dat het goed gaat! Je komt er echt wel, je bent van ver gekomen. Hormonen zijn echt ruk met afbouwen. We zitten er met ze alleen in en komen er ook zeker uit met elkaar! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-7-2020 om 15:28 zei Sanne20:

Wie heeft ook erge overprikkeling tijdens het afbouwen? Ik had dit al vrij veel voor dat ik aan deze troep begon, nu kan ik niks meer. Ik ben bang dat dit heel lang zal blijven of zelfs niet over gaat. Wie ervaart dit ook zo? 

sanne 20heb ik ook ik ben aan het afbouwen ik kan geen visite vragen geluiden vreselijk ik heb zware tinitus en mijn hele hoof ruisen ik denk van me zelf gaat nooit meer oven help me mensen asjeblieft    wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Wilhelmina:

warom krijg ik geen antwoord 

@Wilhelmina ben je te snel met afbouwen? Ik deed dat ook en kreeg ook de klachten die jij hebt. Heel rustig afbouwen, dan doe je er maar langer over. Ofwel, druppeltjes can Bach, dat mag en geeft wat rust. 

Heel veel sterkte, desnoods doe je zoals ik weer even stapje terug en pak wat extra. Heb ik ook gedaan en voelt goed.

Probeer het!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rixie:

@Wilhelmina ben je te snel met afbouwen? Ik deed dat ook en kreeg ook de klachten die jij hebt. Heel rustig afbouwen, dan doe je er maar langer over. Ofwel, druppeltjes can Bach, dat mag en geeft wat rust. 

Heel veel sterkte, desnoods doe je zoals ik weer even stapje terug en pak wat extra. Heb ik ook gedaan en voelt goed.

Probeer het!!

hoeveel gebruik je @Wilhelmina, tuurlijk willen wij jou ook graag steunen. net als ieder ander. wij wachten jou antwoord op onze vragen nu af oke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-7-2020 om 16:14 zei Bellie:

We kunnen je niet echt helpen @Wilhelmina. Alleen steuntje in de rug geven op internet. Heb jij wel periodes dat je op dezelfde hoeveelheid blijft zitten? Je gaat toch niet achter elkaar door met afbouwen?

Ik ga ook gewoon aan een stuk door, moet wel, ben nog 1jaar bezig. Ik doe microtaperen. Ikga echt niet stoppeb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-7-2020 om 17:06 zei Dikkie:

ojee dat is erg, vooral als je alleen woont. mijn man doet de boodschappen. daar heb ik echt geen puf voor

Woon gelukkig bij mn ouders. En ontvang dagelijks begeleiding. Maar toch, het enige wat ik kan is op bed liggen. Ik ben het leven zo beu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...