Spring naar bijdragen

35 jarige dame met ziekte van meer


Smaezel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

Ik ben een 35 jarige vrouw uit het noorden en 2.5 jr geleden opgenomen geweest met een alcoholverslaving. 

Inmiddels ben ik erachter dat mijn verslaving véél verder reikt dan enkel de alcohol. Zo ben ik bekend met verslavingsgedrag op veler gebieden des levens... Relaties, Eten, roken, sociale media etc etc... 

Momenteel ben ik ruim 2 weken gestopt met roken en ruim 8 dagen nuchter van alcohol. Ik ben een echte binge drinker en drink niet dagelijks, maar vaak wel meermaals per week veel teveel. 

Ik ga hier eens rondneuzen tussen de gelijkgestemden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Smaezel,

Welkom!

Ik zag bij een ander draadje dat je had gereageerd op mijn post over gedragingen tijdens het drinken over dat je je herkende in mijn verhaal. Ik ben nu precies 1,5 maand nuchter. Goed dat je bent gestopt met roken en drinken, ervaar je al wat positieve effecten?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Soberbunny31 Superknap joh! anderhalve maand! Hoe gaat dat? Nog veel Cravings?

Van het niet roken merk ik zeker goede effecten! Voornamelijk het niet continu en vooral in de nacht moeten hoesten en weinig lucht hebben! 

Het niet drinken (hierbij zeg ik nog niet definitief stoppen) heeft positief effect op m'n gemoedstoestand. Als ik niet drink ben ik actiever en vrolijker en zorg beter voor mezelf. Na een avondje flink zuipen ben ik meestal zó een week uitgeschakeld qua zelfzorg.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...