Spring naar bijdragen

Woensdag 8 juli


Aanbevolen berichten

Dank voor de reacties, geslapen tot nu toe en net terug gelezen, iets beter voelend, geen trek.. Zal het quoten wat mij raakte, heb het zelf ooit eens aangevraagd bij Stichting de Einder na de zoveelste kater en het niet meer inzien/depressie. Ze wezen mij af, logisch maar snap het wel. Meerder maatjes hebben het op een andere manier gedaan, niet dat ik het nu wil, maar snap het zo.

Mis @harald en @Myle ook zo in de nacht. Kon veel kwijt en dat is weg.

Citeer en quote het en zo weer verder slapen, snap de euthanasie. Hoef ook niets te quoten. Je kunt het zelf aanklikken en lezen, maar toch is het belangrijk, althans voor mij.

Ben zo Ying en Yang op het moment. Ga die EMDR afzeggen, deal er wel mee zonder dat gedoe, echt trek dat niet.

Wekker gaat om 7 uur dan staan er weer 4 kerels voor mijn neus tot morgen. Wel blij dat ik niet heb gedronken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei SanMiquel:



Er is overigens iemand geweest die heeft gekozen voor euthanasie en het is ook toegestaan wegens ondraaglijk lijden door drankverslaving.

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/artikel/3160876/marcels-broertje-was-verslaafd-en-pleegde-euthanasie-hij-heeft-8-jaar
 

Deze quote toch maar, nu voel ik het niet meer zo maar wel zo gevoeld, snap hem. Respect voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals dank allemaal.

Nee ik zet ook door en ga niets afzeggen. San gaat het ook aan, heeft geen zin om het weer uit de weg te gaan. Blijft toch spelen en gaat anders nooit een plek krijgen en mij in de weg blijven zitten.

Vandaag alweer een veel betere dag, het kan verkeren inderdaad. Die schommelingen wb gemoed zijn wel heel vervelend/vermoeiend/angstig. Maar ik geniet nu maar van een goede dag, morgen zien we wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...