Spring naar bijdragen

Zondag 5 juli


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

bewolkte, winderige start van de dag. Geeft ook aan hoe ik mij voel, zo net na opstaan. Vanmiddag beetje zon voorspeld. Iedere straal ga ik meepakken in een wandeling. Fijne dag allemaal en zet m op met alle hobbels op de weg! 

dagpact

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier ook al een heerlijke ochtendwandeling van ruim 1 uur achter de rug. Droog maar wel benauwd. 
@takeiteasy ik hoop dat je het niet te zwaar hebt vandaag en weer de draad kunt oppakken. Stel jezelf vandaag de goede vragen over het waarom, waardoor en was het dat waard etc. 
Vandaag is weer raceday :D Fijne zondag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Ha, ha, die knakker

Gelukkig was het maar een droom

Zit lekker te chillen bij vriend

Wandelen, zal wel vanmiddag worden, want alweer storm en regen

Moet ook steeds aan takeiteasy denken

Verbaasd me nog steeds dat je zo,n craving kan hebben als je je ziek voelt

Enfin, hoop dat je er een beetje heel uit komt takeiteasy

Het jaarpact heeft mij persoonlijk al een paar keer weerhouden

Vooral vrijdag, man, man, wat had ik graag een paar wijntjes gehad

Hard gewerkt, moe...

Enfin, gelukkig nog steeds clean en sober

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Even een bakje hier neerzetten... 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  
Wat een verschil met vorige week, qua weer dan natuurlijk. 
Het lijkt wel herfst... 
We krijgen even de kans om bij te komen van die dagen vol van hitte. 
Vanmiddag krijgen we visite, jammer dat we niet buiten kunnen zitten nu, 
maar het is niet anders... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop ook dat @takeiteasy wat laat horen. Het klinkt nogal vreemd inderdaad, dat je eten verkeerd valt, je over moet geven en direct daarna wilt drinken. 

En nog een uurtje daarvoor dacht je dat er niets aan de hand was en moest je er niet aan denken om te drinken. Dat was dan denk ik niet waar, op onbewust niveau. Je was al in de verleiding.

Lekker nog een koffie van Yvonne. 

Vanmiddag naar het museum, is het echt weer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Een binnendag wordt het vandaag.  Man is zuurdesembrood aan het bakken.  Staat nu te kneden. Het deeg ruikt alvast heerlijk.

 

 

Jij woont vlg mij niet zo ver weg. Ik ruik het bijna hier.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Lonster:

Ik hoop ook dat @takeiteasy wat laat horen. Het klinkt nogal vreemd inderdaad, dat je eten verkeerd valt, je over moet geven en direct daarna wilt drinken. 

En nog een uurtje daarvoor dacht je dat er niets aan de hand was en moest je er niet aan denken om te drinken. Dat was dan denk ik niet waar, op onbewust niveau. Je was al in de verleiding.

 

Precies. Het zat er al aan te komen, er was alleen een aanleiding nodig, en als het eten verkeerd valt dan is dat idd een hele rare aanleiding maar wel een aanleiding. Iets van tegenslag of zo, iets wat lastig te verwerken is (letterlijk en figuurlijk) dat roept dus alcohol op.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen vanuit een vorig leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even zitten twijfelen maar ik ga vandaag naar mijn zus ,dat  is wel een stukje rijden 1.5 uur maar geen zin om thuis te zitten.

Kan mij al heel erg verheugen hoe fout !!!!!! ben al heul lang gestopt maar somss . dat peukje wat ik daar ga roken.

Cheerzzz

 

TAKE it easy hoe is het vandaag met je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei bumperjim:

Precies. Het zat er al aan te komen, er was alleen een aanleiding nodig, en als het eten verkeerd valt dan is dat idd een hele rare aanleiding maar wel een aanleiding. Iets van tegenslag of zo, iets wat lastig te verwerken is (letterlijk en figuurlijk) dat roept dus alcohol op.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen vanuit een vorig leven.

PS wat ik tegenwoordig doe op zo'n k moment: ik ga gewoon naar bed. Dat is de nieuwe reflex geworden. Maakt niet uit hoe laat het is. Ik ga gewoon pitten als ik zielig ben. Of liggen iig. En een uur later is alles terug naar normaal.

Als ik op mn werk zit dan niet natuurlijk, maar daar kan ik ook niet drinken :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei bumperjim:

Als ik op mn werk zit dan niet natuurlijk, maar daar kan ik ook niet drinken

Sociale controle kan wel werken, als dat is wat je ermee bedoelt. Als je thuis werkt en alleen woont, moet je dan wat anders verzinnen.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bumperjim:

PS wat ik tegenwoordig doe op zo'n k moment: ik ga gewoon naar bed. Dat is de nieuwe reflex geworden. Maakt niet uit hoe laat het is. Ik ga gewoon pitten als ik zielig ben. Of liggen iig. En een uur later is alles terug naar normaal.

Ja, beetje suf misschien (maar wat geeft dat), maar het werkt inderdaad wel. Ik doe dat ook weleens. Slapen lukt me dan niet, maar liggen en de gedachten even laten gaan helpt ook.

Ga daarnaast 's avonds vroeg naar bed tegenwoordig. En dan ook vroeg weer op. Heb veel meer met de ochtend dan de avond. In de ochtend ben ik veel energieker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...