Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 4 juli 2020


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Hebben jullie wat kunnen slapen vannacht? 
Ik gelukkig wel, een uur of 7 zonder Temazepam. Het is zo grillig als het weer wat dat betreft. 
Vandaag een uitstapje naar de camping waar vrienden staan. Er is een gezellige dag gepland met een barbecue, maar het lijkt vandaag behoorlijk ik het winderige water te vallen.
Enfin, we gaan maar proberen er iets van te maken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die dit weet. Sinds eergisteren ben ik terug begonnen met valium 10 s morgens en 10 in de avond maar het helpt dus echt niets. Als  ik wakker word, ben ik zelfs enorm angstig en heb ik geen controle van mijn ademhaling ( wat dus mijn angst is geworden mede door de afbouw). Weet het allemaal niet meer, zit er volledig onder door. Kan al sinds einde december niets anders meer denken dan ademen of niet ademen. Afleiding zoeken helpt vaak ook niet, zeker al geen zware inspanningen. Was hartcoherentie gaan volgen, maar ook hier ben ik volledig in doorgedraaid. Moet ik dit echt heel mijn leven gaan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Kabouter0Wesley:

Iemand die dit weet. Sinds eergisteren ben ik terug begonnen met valium 10 s morgens en 10 in de avond maar het helpt dus echt niets. Als  ik wakker word, ben ik zelfs enorm angstig en heb ik geen controle van mijn ademhaling ( wat dus mijn angst is geworden mede door de afbouw). Weet het allemaal niet meer, zit er volledig onder door. Kan al sinds einde december niets anders meer denken dan ademen of niet ademen. Afleiding zoeken helpt vaak ook niet, zeker al geen zware inspanningen. Was hartcoherentie gaan volgen, maar ook hier ben ik volledig in doorgedraaid. Moet ik dit echt heel mijn leven gaan doen?

Was je stopt met vallium hoeveel Mg slik je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Rixie:

Cyclad58, wens je een hele fijne dag.

Ik heb heel goed geslapen en nu 2 mg van de 10 mg die ik had eraf.

Heb weinig tot geen bijverschijnselen tot nu toe. Ik hoop dat het zo blijft. Elke 14 dagen 1 mg eraf.

Goed bezig. @Rixie. Er zijn afbouwers die weinig of geen klachten ervaren, hopelijk is dat bij jou ook zo! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Bellie:

@Cyclad58 weer of geen weer: veel plezier! Lekker met je vrienden ontspannen! En fijn dat je hebt kunt slapen zover de tema.

Mijn reactie op 1e dag van de afbouw gisteren ging in de avond opeens stukken beter.  Helaas wel vanaf 5 uur zenuwachtig wakker geworden met nu gaat het weer goed.  Ik sta verteld echt waar. Komt de terugslag nog?

Dat hoeft niet, @Bellie. Het kan ook met korte ups and downs gaan, zoals je gisteren ervaarde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Kabouter0Wesley:

Iemand die dit weet. Sinds eergisteren ben ik terug begonnen met valium 10 s morgens en 10 in de avond maar het helpt dus echt niets. Als  ik wakker word, ben ik zelfs enorm angstig en heb ik geen controle van mijn ademhaling ( wat dus mijn angst is geworden mede door de afbouw). Weet het allemaal niet meer, zit er volledig onder door. Kan al sinds einde december niets anders meer denken dan ademen of niet ademen. Afleiding zoeken helpt vaak ook niet, zeker al geen zware inspanningen. Was hartcoherentie gaan volgen, maar ook hier ben ik volledig in doorgedraaid. Moet ik dit echt heel mijn leven gaan doen?

@Kabouter0Wesley, heb je een tijdje gene Valium geslikt? Valium is langwerkend en het stapelt. dat betekent dat je het maximale effect pas na een paar dagen maximaal gaat bereiken. Het kan dus heel goed zijn dat je na een dag of 4, 5 slikken je beter en rustiger gaat voelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Cyclad58:

@Kabouter0Wesley, heb je een tijdje gene Valium geslikt? Valium is langwerkend en het stapelt. dat betekent dat je het maximale effect pas na een paar dagen maximaal gaat bereiken. Het kan dus heel goed zijn dat je na een dag of 4, 5 slikken je beter en rustiger gaat voelen. 

Goede morgen,

Na 5 nachten Diazepam te hebben gebruikt, 4,5 mg  , overgestapt van lora 1 mg voel ik me ziek. Kan eigenlijk niet zo goed functioneren. Het liefst zit ik op mijn bed. Vnl last van apathisch gedrag en last van brandend gevoel maag en darmen. Andere klachten nog niet ervaren. Ik slikt e lorazepam tegen slapeloosheid. Moet ik dit nog even doorzetten of is het niet normaal kunnen functioneren tijdelijk? 

Succes iedereen met afbouwen. Hoop dat jullie allemaal snel herstellen en een goede dag gewenst. Ik ga zo naar de acupunctuur behandeling. Hoop dat het klachten wegneemt.

bewerkt door Greta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slikte bijna een jaar lorazapam 2.5 Mg pillen van 1 Mg nu heb ik het omgezet naar diazapam sinds paar dagen over tijdje ga ik afbouwen ik heb het gebruikt voor angststoornis en paniek

ik moet ff wennen diazapam is toch wat anders. Dan lorazapam 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

@Kabouter0Wesley, heb je een tijdje gene Valium geslikt? Valium is langwerkend en het stapelt. dat betekent dat je het maximale effect pas na een paar dagen maximaal gaat bereiken. Het kan dus heel goed zijn dat je na een dag of 4, 5 slikken je beter en rustiger gaat voelen. 

Ja al 6 maand niks meer gebruikt, paar weken terug 6 dagen wel nog eens. Dat heb ik gestopt omdat ik op een morgen nog angstiger was dan anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor je antwoord. Ik ben nu 2 dagen op.4,5 en probeer dit de komende 8! dagen nog vol te houden. Hoop dat het.lukt. Omdat ik er.zo graag vanaf wil was ik een beetje overmoedig. Niet wetende dat dit zoveel invloed heeft. @

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje naïef om dat te denken terwijl de mensen hier veel meer expertise hebben in de werking hiervan. Ik hoor wel vaker dat ik een eigenwijs mens ben. Weet iemand ook waarom dit. Middel zo veel emoties losmaakt. Ik huil bijna nooit. Nu huil ik aan de lopende band.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Greta:

Beetje naïef om dat te denken terwijl de mensen hier veel meer expertise hebben in de werking hiervan. Ik hoor wel vaker dat ik een eigenwijs mens ben. Weet iemand ook waarom dit. Middel zo veel emoties losmaakt. Ik huil bijna nooit. Nu huil ik aan de lopende band.

Ik kan zelfs niet huilen, enkel en alleen frustratie en ergernis. Dat uit zich dan in extreme woedeaanvallen. Mijn dochter kan imo niets goed meer doen, ze doet ook precies alles om mij te ergeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 4-7-2020 om 10:40 zei Kabouter0Wesley:

Iemand die dit weet. Sinds eergisteren ben ik terug begonnen met valium 10 s morgens en 10 in de avond maar het helpt dus echt niets. Als  ik wakker word, ben ik zelfs enorm angstig en heb ik geen controle van mijn ademhaling ( wat dus mijn angst is geworden mede door de afbouw). Weet het allemaal niet meer, zit er volledig onder door. Kan al sinds einde december niets anders meer denken dan ademen of niet ademen. Afleiding zoeken helpt vaak ook niet, zeker al geen zware inspanningen. Was hartcoherentie gaan volgen, maar ook hier ben ik volledig in doorgedraaid. Moet ik dit echt heel mijn leven gaan doen?

Ik herken jou gevoel heel erg ik heb het ook ben je er vanaf gekomen  van die ademhaling  het is zo.n vreselijk gevoel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...