Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Cleo66

Woensdag 1 juli 2020

Aanbevolen berichten

Om 4 uur wakker , kon niet meer slapen . Moest aam @Adri02 denken en dacht ik ga er ook maar eens vroeg uit dan , 5 uur aan het ontbijt . 5.30 met de honden erop uit , inderdaad erg rustig . Wel door de regen en de hond was in de huiskamer.  We hebben andere deurklinken , zou die m zelf ......ik hoop het niet , de deuren zijn nu zo mooi opgeknapt,  zucht .

Vandaag komt ons nieuwe vloerkleed (koeienhuid ) binnen,  super benieuwd 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Cleo66:

Om 4 uur wakker , kon niet meer slapen . Moest aam @Adri02 denken en dacht ik ga er ook maar eens vroeg uit dan , 5 uur aan het ontbijt . 5.30 met de honden erop uit , inderdaad erg rustig . Wel door de regen en de hond was in de huiskamer.  We hebben andere deurklinken , zou die m zelf ......ik hoop het niet , de deuren zijn nu zo mooi opgeknapt,  zucht .

Lekker hè? Ik zou er de wekker niet voor zetten, maar als je toch al wakker bent is het heerlijk ff extra vroeg eruit genieten van de frisse ochtend. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou 1 juli over 2 maanden is onze oudste dochter het huis uit. Die ga ik toch wel missen die nukkige holenbeer (soms). Niet gedacht dat het me zoveel zou doen. Veel pa & dochter dingen gedaan de afgelopen paar jaar, vooral dit laatste jaar. Ik weet nog goed op die leeftijd wou ik maar 1 ding: opzouten en weg van die suffe ouders. Als ze toen hadden gezegd we gaan je zo ontzettend missen had ik een teiltje gevraagd. Ik kijk dus ook wel link uit om het niet steeds te zeggen, heb het 1x gezegd en zo is t wel goed. Zij is er wel klaar voor. In een hoek vd kamer staat de "uitzet" al klaar sinds maanden, een stapel die steeds groter wordt. Nieuw hoofdstuk.

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ojee @bumperjim,  kan me er alles bij voorstellen dat je haar gaat missen.  Moet er niet aan denken dat mijn heren hier gaan vertrekken . We hadden het pas over identiteit . Wie je bent zonder ...... nou ik denk dat ik in een diep zwart gat knikker .  Deze moederkloek moet ze anders vast gaan houden , maar mijn 'jongen'  Kunnen niet goed vliegen . Redden ze het wel in die grote boze buitenwereld ..... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei knakker:

Dat heb je mooi beschreven Jim. Een bitterzoet gevoel. Op kamers en studeren?

Yep. Op ruim 500 km. Dus elke week een wasje komen doen is er niet bij. Elk kwartaal is realistischer :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Cleo66:

Ojee @bumperjim,  kan me er alles bij voorstellen dat je haar gaat missen.  Moet er niet aan denken dat mijn heren hier gaan vertrekken . We hadden het pas over identiteit . Wie je bent zonder ...... nou ik denk dat ik in een diep zwart gat knikker .  Deze moederkloek moet ze anders vast gaan houden , maar mijn 'jongen'  Kunnen niet goed vliegen . Redden ze het wel in die grote boze buitenwereld ..... 

Mijn vrouw houdt zich er veel meer mee bezig dan ik, moeder is echt een deel van haar identiteit. Mijn rol is veel beperkter. (Ik was jarenlang meestal bezig met Oom Bier. Met werk ook, trouwens). Maar mijn vrouw slaagt er meestal in dat soort veranderingen beter te incasseren. 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, meteen ook echt uit huis dus. Ik ging destijds ook zo ver mogelijk weg, maar wel binnen kikkerkland, 250km. Wel gek is dat, als ik daaraan terugdenk: ik had ook geen seconde weemoed bij die stap, niks, terwijl ik toch best een aardige jeugd had, en een behoorlijk nostalgies tiep ben, toen ook al. Alleen maar de drang om wég te gaan, fladderend het nest uit. Dat moet voor de achterblijvende ouders toch een klein beetje wrang zijn geweest. 

bewerkt door knakker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei bumperjim:

Mijn rol is veel beperkter. (Ik was jarenlang meestal bezig met Oom Bier. Met werk ook, trouwens).

Een klassieke vader uit het boekje: werken & drinken. Maar ik zie ook de tristesse. Mooi dat je de laatste jaren nog veel samen hebt gedaan, ouwe :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Cleo66:

Spannend. Is dat zo'n kleed dat als je er overheen loopt en heel goed luistert, dat je het koebeest dan nog heel zachtjes meeuh hoort zeggen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat wegfladderen vind ik ook heerlijk om te zien.   Maar wel bitterzoet inderdaad. 

bewerkt door Etty

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Aha ik moet het anders doen om te reageren. Nou ja, ook goed. Problemo opgelost (denk ik).

bewerkt door bolletje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uitvliegende kinders?:)

Ik kan me niet herinneren dat ik daar moeite mee heb gehad, ik vond het eerder een natuurlijk iets.
Op een gegeven moment is de tijd gewoon daar en zijn ze eraan toe en eerlijk gezegd vond ik dat voor mezelf ook
omdat ik dingen voor hun deed die ze best zelf konden inmiddels en op die leeftijd laten ze zich ook niet meer sturen, dus ga maar.

Maar mijn ervaring is dat het dan pas begint, ze kunnen wel uitgevlogen zijn maar Oh wat hebben ze me soms nog hard nodig.
Harder dan ik kon vermoeden en vaker dan ik zou willen.

(dit verhaal gaat niet op voor m"n jongste, dat is een verhaal apart he)

bewerkt door Bor
me= m"n ik deed het wéér.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan zeggen nog geen last van uitvliegende kinderen maar dat is een ander verhaal ;)

Ik denk ook op gegeven moment dat je er aan toe bent , alhoewel 500 km verderop wel gelijk een boel verweggistan is.

Ik ging ook gelijk 170 km verderop wonen  maar kwam nog elk weekende  thuis en dat vloeide af.

Vandaag gesprek over verloop integrerende bezoeken gaan we eindelijk over naar zonder begeleiding !! en  er moeten een aantal communicatie dingen besproken worden. Wordt wel pittig gesprek waarvan ik nog niet weet hoe het perspectief gaat lopen ..  we hebben het complete UHP team bij elkaar getrommeld.. 

Daarna gelijk door naar de VERS training ... dus ben onder de pannen vandaag .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Cleo66:

Om 4 uur wakker , kon niet meer slapen . Moest aam @Adri02 denken en dacht ik ga er ook maar eens vroeg uit dan

Haha, goeie inspiratiebron natuurlijk @Cleo66. Ik zat vanochtend ook weer in alle vroegte op m'n fiets, maar moest het uiteindelijk wel met een (klets)nat pak bekopen. Dat was dan toch wel even wat minder :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Wow @Cleo66 om 5 uur aan t ontbijt. Vind de ochtenden heerlijk maar ben s ochtends vaak nog zo moe. Wil graag vroeger naar bed, maar slaap op een slaapbank in de woonkamer en kinderen ook nog wakker dan. @bumperjim bijzonder zo'n nieuwe fase! Heb je nu nog een kind/kinderen thuis, ja toch? Lijkt me nog raarder als die ook weg is/zijn. Mijn oudste zoon slaapt vaak bij zijn vriendin en hangt bij vrienden, zeker in de vakantie, soms app ik hem of hij nog weet waar zijn huis woont. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...