Spring naar bijdragen

Help ik kan niet meer inloggen,


bolletje

Aanbevolen berichten

Beste hulpverlener,

Ik kan niet inloggen. Kan nergens op klikken om te reageren en dus zie ik ook geen kadertje. Er staat wel antwoorden op deze discussie  maar kan er niet op klikken, zie een streepje i.p.v. een pijltje.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt inderdaad op een probleem bij jou apparaat, @bolletje. Zoals @Yana al schreef: eerst je computer opnieuw opstarten.

Als het dan nog niet werkt, niet verschuilen achter de dooddoener "ik ben digibeet" of zo. maar stuk voor stuk mogelijke probleemoorzaken langslopen.

Dat streepje in plaats van het gebruikelijke pijltje, bedoel je daar de cursor mee? Zo ja, is dat dan alleen bij dit forum of ook op andere websites? 

Heb je nog een ander apparaat waarmee je het internet op kunt? Bijvoorbeeld een mobiele telefoon, laptop of desktop? Hebben ze allemaal hetzelfde probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bob:

Lijkt inderdaad op een probleem bij jou apparaat, @bolletje. Zoals @Yana al schreef: eerst je computer opnieuw opstarten.

Als het dan nog niet werkt, niet verschuilen achter de dooddoener "ik ben digibeet" of zo. maar stuk voor stuk mogelijke probleemoorzaken langslopen.

Dat streepje in plaats van het gebruikelijke pijltje, bedoel je daar de cursor mee? Zo ja, is dat dan alleen bij dit forum of ook op andere websites? 

Heb je nog een ander apparaat waarmee je het internet op kunt? Bijvoorbeeld een mobiele telefoon, laptop of desktop? Hebben ze allemaal hetzelfde probleem?

Yana en Bob, hij doet het alleen op de pc. Op m'n tel. is ie gewoon normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...