Spring naar bijdragen

Hallo


Daan3

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik lees al een tijdje mee en heb me nu toch maar ingeschreven, ik al best veel steun uit alle verhalen, ik heb nu een week geen alcohol gehad en dat voelt super, toch is het soms moeilijk, ik ga nu door een zware tijd en lig nu in een scheiding, wel op goeie voet en door mede mijn eigen keuze. Ik ben mij zelf jaren geleden verloren en steeds meer gaan drinken mijn vrouw (ex) straks lust ze ook wel maar heeft het meer onder controle. Op feestjes ging ik altijd weer te ver en lag ik daarna weer in coma op bed dat soort dingen.Er is natuurlijk veel meer aan de hand met de relatie maar mijn drank gebruik is natuurlijk ook een groot ding. Na een boel ellende had ik besloten om te stoppen met het huwelijk, ik heb het gevoel dat ik in deze omgeving mezelf niet meer kan terug vinden en dit is ook niet iets wat ik even in een maandje of 2 oplos. Kwa gevoel spelen er bij mij natuurlijk veel meer dingen. Ook een punt is dat ik haar ook asosieer met drinken dat deden we heel vaak samen. We hebben het er al zo vaak over gehad jaren gaat dit al zo met ups en downs. Maar nu hou ik het nog goed vol maar wat straks? Als ik een eigen plek heb alleen? Denk toch dat ik naar de dokter ga om te vragen voor medicatie(van die pillen dat als je drinkt je ziek word) sochtens heb ik mijn kop er wel bij smiddags of savonds is het soms zwaar. Hoe dan ook heb ik voor dat ik de knoop over mijn huwlijk heb door gehakt(en dat was nuchter) heb ik tegen mezelf gezegt wat er ook verder gebeurt ik moet stoppen anders kan ik zelf niet meer gelukkig worden. Laatste half jaar dronk ik zeker wel 6 flesjes op een avond middag mischien sommige dagen wel veel meer ik weet het niet heb nooit het lef gehad het in kaart te brengen. 

Nou ik heb het even van mijn hart lucht ook wel op 

Groetjes

bewerkt door Daan3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...