Spring naar bijdragen

Huiskamer zaterdag 27 juni 2020


Aanbevolen berichten

Gisteren een goeie nacht gehad.  Vannacht half uurtje geslapen. Pfff. Ik ben niet meer van plan om naar de psyhiater te gaan. Ik maak alleen zijn portemonnee dikker. Hij ontkent dat slecht slapen en trillen aan afbouw ligt. Gisteravond lange wandeling gemaakt. Half uurtje geslapen. Lig al vanaf 1.00 wakker. 5.45. De vogels fluiten. En ik voel me ziek. Lig wakker. Tril en huil. De psyhiater zegt. Blijf maar huilen. Dus dat doe ik maar. Ik blijf liggen totdat ik maar een keer in slaap val. Het enige positieve dat hij zegt is dat ie trots op mij is dat ik afgebouwd ben. Voor de rest is hij een grote KLOOTZAK (sorry)door te zeggen dat het allemaal tussen mijn oren zit. Sterkte allemaal. Liefs Yollie. 

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Wanhopige:

Gisteren een goeie nacht gehad.  Vannacht half uurtje geslapen. Pfff. Ik ben niet meer van plan om naar de psyhiater te gaan. Ik maak alleen zijn portemonnee dikker. Hij ontkent dat slecht slapen en trillen aan afbouw ligt. Gisteravond lange wandeling gemaakt. Half uurtje geslapen. Lig al vanaf 1.00 wakker. 5.45. De vogels fluiten. En ik voel me ziek. Lig wakker. Tril en huil. De psyhiater zegt. Blijf maar huilen. Dus dat doe ik maar. Ik blijf liggen totdat ik maar een keer in slaap val. Het enige positieve dat hij zegt is dat ie trots op mij is dat ik afgebouwd ben. Voor de rest is hij een grote KLOOTZAK (sorry)door te zeggen dat het allemaal tussen mijn oren zit. Sterkte allemaal. Liefs Yollie. 

Lieve Yollie, ik zou echt bij die psychiater weggaan. Er is geen gezonde relatie. Een therapeut wat voor 1 ook moet je vertrouwen hebben. Zonder klik is t echt het beste om een ander te zoeken. 

Hopelijk krijg je dan betere adviezen en dat sterkt je in je benzovrije waves. 

Deze man geeft je boosheid stress en spanning. Al best lange tijd.

Oh ik las btw dat t gemiddeld een half jaar duurt dat mensen meldden dat ze zich beter voelde zonder de pammen. Jij hebt ook ad afgebouwd en de pammen in rap tempo. Dat kan nog lang duren voordat je lijf herstelt. Hou je t nog vol? 

De psychiater heeft wel gelijk. Het is knap dat je van de pillen af bent! Daar mag je oprecht trots op zijn! 

Dikke kus

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Louisa:

Lieve Yollie, ik zou echt bij die psychiater weggaan. Er is geen gezonde relatie. Een therapeut wat voor 1 ook moet je vertrouwen hebben. Zonder klik is t echt het beste om een ander te zoeken. 

Hopelijk krijg je dan betere adviezen en dat sterkt je in je benzovrije waves. 

Deze man geeft je boosheid stress en spanning. Al best lange tijd.

Oh ik las btw dat t gemiddeld een half jaar duurt dat mensen meldde dat ze zich beter voelde zonder de pammen. Jij hebt ook ad afgebouwd en de pammen in rap tempo. Dat kan nog lang duren voordat je lijf herstelt. Hou je t nog vol? 

De psychiater heeft wel gelijk. Het is knap dat je van de pillen af bent! Daar mag je oprecht trots op zijn! 

Dikke kus

@Louisadank je. Ja het is nog te vroeg om te juichen. 3 1/2 mnd is te kort. Ik moet de hel uitzitten. Maar ik ga niet herstarten. Ik ben trouwens weer eventjes in slaap gevallen. Maar de trillingen zijn niet te harden. Heb je al enig uitzicht op opname. Ik vind het ook zo erg voor je. Het duurt te lang voor je. En de opname gaat wel heel lang duren voor je denk ik. Blijf positief en sterk. ! Het is voor mij heel erg moeilijk nu om positief te blijven. 3 psyhiaters wilden mij niet laten afbouwen. Ik moest zelf aan de bel trekken. Ik zie het nut niet ervan in om naar een psyhiater te gaan. Praten haalt je symptomen niet weg. Tijd en doorzettingsvermogen moet helen. Kus. Yollie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=5662

Dit verklaart waarom de hitte me zo zwaar valt pfff. Ik was gister zo blij met een briesje om half 7 in de avond. Het koelde echt af. Ik had t gister niet meer met de hitte. 30 graden in huis. Klein huis. En buiten nog heter. Ik had nooit last van de warmte maar kan er nu gewoon echt niet meer tegen als t naar 30 gaat? De warmte zit nog in huis... Maar gister avond was beter. Had flinke koppijn van de hitte. Maar heerlijk dat t afkoelde buiten!!!!!!

Hebben jullie t een beetje overleefd? Kunnen jullie er wel tegen? 

Ik heb vannacht wel goed geslapen! Jullie ook? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wij zijn gisteren teruggekomen na een heel fijne midweek aan zee. Daar goed geslapen, 3 van de 4 nachten zonder Temazepam. 
Vannacht was het echter zo warm dat het slapen niet lukt, Uiteindelijk met Temazepam wel een aantal uurtjes geslapen. 

De warmte zit nog in huis, echt afgekoeld is het zeker nog niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Wanhopige:

Gisteren een goeie nacht gehad.  Vannacht half uurtje geslapen. Pfff. Ik ben niet meer van plan om naar de psyhiater te gaan. Ik maak alleen zijn portemonnee dikker. Hij ontkent dat slecht slapen en trillen aan afbouw ligt. Gisteravond lange wandeling gemaakt. Half uurtje geslapen. Lig al vanaf 1.00 wakker. 5.45. De vogels fluiten. En ik voel me ziek. Lig wakker. Tril en huil. De psyhiater zegt. Blijf maar huilen. Dus dat doe ik maar. Ik blijf liggen totdat ik maar een keer in slaap val. Het enige positieve dat hij zegt is dat ie trots op mij is dat ik afgebouwd ben. Voor de rest is hij een grote KLOOTZAK (sorry)door te zeggen dat het allemaal tussen mijn oren zit. Sterkte allemaal. Liefs Yollie. 

Yollie ja maar een psych. ziet ook dingen die jij niet ziet. En je slaapt veel meer dan dat je in de gate hebt. Ze zitten vaak niet op dezelfde lijn als jij en denken anders. Kijk je kunt wel kwaad worden op hem maar je hebt hem wel nodig. Misschien kun je proberen jouw kwaadheid om te zetten en eens te kijken of hij soms toch gelijk heeft!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, het is een hoop gedoe met die dokters. Ik weet het ook niet. Ik heb gelukkig een prima dokter en therapeut. Voel me wel gezegend daarmee als ik de ervaringen van anderen zo lees. Wat is wijsheid. Lastig hoor. Je zou wensen dat de dames en heren doktoren zich wat meer in het benzo fenomeen zouden verdiepen. Ik kan me vinden in de reactie van Yollie, maar Bolletje heeft ook een punt, je hebt een dokter nodig en het kan goed zijn als een dokter niet alleen maar met je mee praat. Dat is soms niet fijn om te horen maar het kan je wel vooruit helpen. Aan de andere kant, die steeds weer terugkerende ontkenning van de dames en heren artsen zijn we ook niet mee geholpen. Er is toch echt een hele kudde benzogebruikers die zich echt nog maanden en heel soms zelfs jaren honds beroerd voelt. En dat laatste is nog zacht uitgedrukt. Met erkenning zouden we al een heel eind geholpen zijn. Neemt niet weg dat we nog steeds van dat gif afwillen, dus moeten we er nog steeds doorheen vechten. Dus laat dat vooral onze aandacht hebben.......als de dokter het niet doet, moeten we het samen maar doen toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Frankk:

Tja, het is een hoop gedoe met die dokters. Ik weet het ook niet. Ik heb gelukkig een prima dokter en therapeut. Voel me wel gezegend daarmee als ik de ervaringen van anderen zo lees. Wat is wijsheid. Lastig hoor. Je zou wensen dat de dames en heren doktoren zich wat meer in het benzo fenomeen zouden verdiepen. Ik kan me vinden in de reactie van Yollie, maar Bolletje heeft ook een punt, je hebt een dokter nodig en het kan goed zijn als een dokter niet alleen maar met je mee praat. Dat is soms niet fijn om te horen maar het kan je wel vooruit helpen. Aan de andere kant, die steeds weer terugkerende ontkenning van de dames en heren artsen zijn we ook niet mee geholpen. Er is toch echt een hele kudde benzogebruikers die zich echt nog maanden en heel soms zelfs jaren honds beroerd voelt. En dat laatste is nog zacht uitgedrukt. Met erkenning zouden we al een heel eind geholpen zijn. Neemt niet weg dat we nog steeds van dat gif afwillen, dus moeten we er nog steeds doorheen vechten. Dus laat dat vooral onze aandacht hebben.......als de dokter het niet doet, moeten we het samen maar doen toch?

Ja we moeten het samen doen helaas. Gister zei mijn psyhiater. Ga boksen en ga de tango dansen. Ik zei nog net niet dat hij een grote ezel was. Hij vergat mij zelf in de wachtkamer op te halen. Ik liep terug naar de receptioniste en die belde hem op om mij op te halen. Ik dacht eerst dat zijn spreekuur uit liep en bleef maar wachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las ergens op internet. Langdurig gebruik van Oxazepam. Je brein veranderd en ook na de afbouw kan dit nog veel en lang problemen geven. Arme ik, ik heb ze bijna mijn hele leven geslikt. Dus als dit waar is kan ik nog wel even. Ik ga dit bij de volgende afspraak aan mijn psychiater vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Mientje:

Ik las ergens op internet. Langdurig gebruik van Oxazepam. Je brein veranderd en ook na de afbouw kan dit nog veel en lang problemen geven. Arme ik, ik heb ze bijna mijn hele leven geslikt. Dus als dit waar is kan ik nog wel even. Ik ga dit bij de volgende afspraak aan mijn psychiater vragen.

Klopt helaas. Hier hetzelfde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...