Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 juni


Sandro

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Maverick:

Hier ook tijd om te gaan tukken.

Welterusten allemaal, @Jannigje succes nog even met de vaat, hopelijk hebben de kopjes en schoteltjes al een vaste plek gekregen inmiddels, scheelt weer zoeken morgen ;)

 

De kopjes en schotels gaan nog wel,  maar een heleboel andere dingen! Het kortetermijngeheugen blijkt ernstig aangetast, de vraag is of het van blijvende aard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Marika:

Toch maar slapen, heb de ventilator op mijn nachtkastje gezet. 

Maar eerst een witte boterham besmeren met boter en met de boterkant bakken in de pan. Lading kaas erop en andere boterham erop die van boven besmeerd is. Paar keer draaien en wat aandrukken met een spatel. Is hij knapperig en loopt de kaas eruit dan schuin doorsnijden en op een bord leggen met een dikke klodder mayonaise ernaast.

 

Maar ben aan het lijnen. :mellow:

 

Ga kop of munt doen.  Munt is doen en Kop is nee. Bah Kop. Ik doe drie uit drie.

YES!!!! :D

Tot later, slaap lekker iedereen.

Lekker!!  Je brengt me op ideeën.  Gelukkig, geen witbrood in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag alleen de laatste pagina (12) van de dagdraad gelezen. 

Maar nu heb ik zin in pantosti's.:D Kan het best maken. Heb zoiets geleerd op een opnameafdeling waar de keuken om 10 uur werd gesloten .Dat was wel even flink doorbakken maar dan heb je wel wat voor in de avond/nacht. Was toen 16 jaar.

En hier is alleen bruin brood. Maar wel genoeg kaas. Jammer dan voor vriend. Hij kan ook gewoon brood+boter+suiker eten.;) Hij eet toch alles wat eetbaar/over is pff. Ik had vandaag al moeite om een kwart bord spaghetti weg t krijgen.

Gek dat ik nu wel honger heb. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle

Goedenavond Myle, nog zo laat wakker? Net als mij:face-icon-small-shocked:

Grappig, ik heb zelf ook op een opname gezeten waar de keuken om tien uur sloot. Toen ik jou bericht las kwam er een herinnering omhoog waarbij ik samen met een groepsgenoot om 5 voor 9 nog even de voorraadkast plunderde he he:D De bakjes vanile vla met smacks en tosti's met sambal zie ik weer voor me, zoo lekker..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...