Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 juni


Sandro

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Best goed geslapen, alleen die nachtmerries, hel! Maar goed iig geen muggen.

Koffie en cleanen, 3 kattenbakken. Vanmiddag werken, zo een zin in. Mijn lieve clienten en collega's erg gemist.

Geappt door een maatje uit de crisis, hij is benzo verslaafd en morgen mag hij weg, hij vroeg mij of hij een paar weken bij mij mag. Erg leuke man, weet alleen niet of de combi goed is met mij. Geef het antwoord al zelf maar laat hem niet op straat staan. Nee dat dat gaat niet gebeuren.

Fijne dag allemaal, sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hadden ze al gezegd @Bor maar ze kunnen niets regelen. Laat hem niet op straat staan, hij heeft niemand. Maar is het niet goed nee. Heb ik weer, zou er over nadenken. Vanmiddag dan maar nee zeggen. Toch erg als je geen huis hebt maar goed. Bijna mijn 3e bakkie koffie op en dan aan de slag. Ook nog eens een hele leuke man, alleen de combi is niet zo goed denk ik. Je hebt gelijk. We gaan het zien. Zo zielig voor hem. Kan er niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet het en ga nu aan de slag, heb zin in de dag en vanmiddag lekker werken. 

Fijne dag en hou je goed bijeen, weet ook dat je het soms lastig hebt maar dit is de laatste hitte dag, daarna weer regen en iets beter temperaturen. Djw maatje :lips::heart:

Tot vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei bolletje:

Moghu mensen,

Smaragd iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven joh.

Met de rolluiken de hele dag dicht en de ventilator recht op m'n toeter, slaap ik wel.:lol:

Heb je gelijk in Bol, iedereen is daar zelf verantwoordelijk voor. Maar laat hem niet in een slaapzaal bij het leger des heils slapen met 12 mensen in 1 ruimte. Hij slaapt al heel slecht door geluiden.  Vandaar die benzo's

Hij is heel lief en attent, wel heel dominant, hou ik van maar of het voor nu goed is, weet ik niet voor mijzelf. Appte terug, zelf snel wat zoeken, zijn antwoord, je laat mij niet in de kou staan, ik kom gewoon. Wat moet ik dan nog zeggen? 

Mannen hmmm, zie het vanmiddag wel. Moet eens wat duidelijker zijn irl, hier kan en durf ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga het proberen en dan niet op het antwoord reageren dat is ook beter. We zien het dan morgen wel. Zelfs mijn adres gegeven, niet slim nee. Nee is nee. Klinkt zo makkelijk. Die arme vent is pas 38. Maar goed het is idd niet mijn probleem, ik heb mijn eigen problemen.Nogmaals klinkt zo makkelijk, laat niemand op straat staan mits het niet goed voor mijzelf is dan kan het niet nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee natuurlijk niet, geappt, heel kwaad antwoord terug, bel je vanavond, wij gaan hier uitkomen zegt hij. Voel me net een puber weer. Ga het nu even los laten, hij is ook een narcist net als mijn ex, dit gaat fout, voel ik nu al aan.

Reageer gewoon niet meer en als hij aan de deur staat dan zie ik het morgen wel. 

Nu ga ik het los laten cleanen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien helpt het je, @Smaragd, als je als argument voor het "Nee" hem uitlegt dat je nu vooral aan jezelf wilt werken en dat een van de kernproblemen bij jezelf nu juist verband lijkt te hebben met je hulpvaardigheid. Daarnaast kun je misschien wel met hem meedenken over alternatieven. Dat laatste betekent echter wel dat je het contact aanhoudt en minder resoluut overkomt. Denk er eens over na, ik weet ook niet zeker wat in zo'n situatie het beste is. Ik neig er echter wel naar @Bor gelijk te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het mee denken.

Hij komt vanaf morgen 2 weken bij mij thuis/onderdak en moet snel wat zelf vinden. Hij heeft ook 3 kids waar hij om het weekend voor mag zorgen. Heb hem heel goed duidelijk gemaakt dat ik ook met mijn eigen proces bezig ben. Mijn ex is woedend, kan mij niks schelen. Ik bepaal zelf en voor nu is het goed. Is een fijne stoere jongen, misschien ben ik zelfs verliefd op hem, hij ook op mij denk ik, we gaan het zien. Toen ik heel slecht binnen kwam op de crisis, heeft hij mij met veel respect naar mijn bed begeleid. Hou van zulke mensen/mannen. Nu ga ik het morgen zien en afsluiten, heb veel te doen.

En gesprekken met ex onder begeleiding blijven plaats vinden. Niet in MIJN huis.

Nu laat ik het echt los, klaar voor nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen   pittige kost  op de vroege  morgen. 

Lekker naar het  werk smaragd  mag toch wel hopen  dat je boventallig  staat.     Weet je werkgever  van je gehele situatie  af ?    

Hopelijk kom je goed uit je beslissing 

Je bent zelf  verantwoordelijk .

Ik ben net wakker  héérlijk  geslapen   gwen last van warmte...   kan er goed tegen.  Ga maar eens opstaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde ook meer iets in de trant van dat @Smaragd hem kan vragen of hij nog andere ideeën heeft en dan mee kan denken of dat iets is. Niet de verantwoordelijkheid van hem overnemen, inderdaad, maar meer de gesprekstoon veranderen van een gevecht naar meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp  het niet  binnen een half uur  smaragd  ben je opeens helemaal om van dat hij  toch 2 weken  komt en heb je een woedende  ex.

  Het lijkt mjj geen goed idee waar je nu mee bezig gaat je gaat het perspectief  door een gekleurde  liefdes bril bekijken.    Geen goede uitvalbasis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie kennen mijn ex NIET, Bor deels. Ging vreemd, duizenden euro's gestolen van mij, op mij geteerd jaren lang. Weet wat ik doe, laat niet iemand op straat staan, denk zelfs dat ik verliefd ben op iemand anders, gun mij dat en nee geen booze en benzo's voor zeker 6 weken. Meer kan ik niet uitleggen, ben zo duidelijk als een suikerklontje.

Dag dag, toedels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bor:

H

7 minuten geleden zei Bor:

 

Je hebt er geen weet van wat je mensen die jou liefhebben aandoet. of het boeit je geen reet, kan ook.

Drank en drugs zijn belangrijker. Maar ja...is goed hoor. Zelf weten.

 

 

Leef alleen voor anderen dus alleen dat je het tikt, is zeer gemeen! Jij kent mij namelijk.

Nooit drugs gebruikt en zal niet gebeuren.

Voor nu klaar anders ga ik mij druk maken en kan ik al beter in het graf gaan liggen.

Doe wat IK doe ja!

Zeker zelf weten en 6 weken ga ik abstinent blijven en als het bevalt weer een jaar ja!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bor:

Gefeliciteerd met onze eerste echtelijke ruzie :P

Lief domkopje van me!

Stomme lieve doos. Denk zelfs dat ik verliefd ben, vanaf mijn  16e nooit meer geweest. Betere drugs dan bv alcohol of benzo's. Snap je wel.

Log nu echt uit, ga de logeerkamer opruimen. Ben een pleaser als je mij 2 weken niet meer ziet of hoort dan zit het fout ja.

Denk nou eens aan jeZelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...