Spring naar bijdragen

Door ziekte aan lorazepam


Greta

Aanbevolen berichten

Even voorstellen. Ik ben Greta, 54 en in maart getroffen door Corona. Door angst en benauwdheid kon ik niet meer slapen en kreeg van de arts lorazepam. Gebruik het nu 7 weken en heb hiervoor nooit iets gebruikt. Nu merk ik dat ik denk ik last krijg van afkickverschijnselen. Ik heb een beetje last van duizelingen, een band om mijn maag en zou het liefst een beetje op mijn bed liggen. Weet niet of dat komt d'Or mijn langdurige Coronaklachten. Last van enorme moeheid, en last van benauwdheid.  Of heb ik dit door de Lorazepam. Ik heb net het verhaal gelezen van de Amerikaanse arts die ruim 2 jaar aan afbouwen heeft gedaan. Ik ben nu erg bang geworden. Hoe ga ik dit aanpakken? Weet niet wat wijsheid is. En ben ook.bang dat ik niet meer zal slapen. De slapeloze nachten tijdens mijn ziekte was een hel. Ik werd er erg raar van. Kende mezelf niet meer. Nu dus klachten en wie kan me wat meer vertellen over de aanpak? Alvast dank hiervoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, ik neem 1 mg lorazepam in om 23.00 en merk dat om 11 uur in de ochtend die verschijnselen beginnen. Met name mijn maagstreek en bandgevoel rond mijn middenrif. Dat gevoel wordt in de avond sterker. Werkt het zo dat wanneer je afbouw, dit gevoel ook.minder wordt omdat je minder lorazepam binnen krijgt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo greta

ik gebruik ook lorazapam nu bijna jaar ik ben eraan begonnen vorig jaar ik was ziek 

dat weken lang aanhield ik nachtzweten plasssen hele dag door mij slaap was verstoord na weken lang ik zat paniek angst angstgedachtes onrust bang van alles toen hadden ze lorazapam gegeven de eerste was pil was voor mij redding leek wel maar nu niet meer ik probeer af te bouwen maar telkens lukt het niet 

ik wilde ff mij verhaal kwijt 

gebruik je lorazapam voor slapeloosheid of angst paniek 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik gebruik het nu 7 weken voor slapeloosheid. Ben begin maart ziek geworden van Corona en kon niet meer slapen waardoor mijn herstel niet goed ging. Nu slaap ik met lorazepam maar heb denk ik overdag ontwenningsverschijnselen. Enorme last van eng gevoel maag, soort band erom heen. Daar heb ik de hele dag en avond last van. Wil ermee stoppen. Heb nu een weegschaal om pillen kleiner te maken. Gebruik 1 mg en jij hoe gaat het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...