Spring naar bijdragen

Woensdag 24 juni


Maja

Aanbevolen berichten

Morning!

Geen koffie bij het ontbijt daar ben ik mee gestopt sinds twee dagen voor een week. Heel benieuwd of ik dan minder last heb van angsten. Ik had beter niet in een x kunnen stoppen want gisteravond ontwenningsverschijnselen (hoofdpijn, misselijk, onrust). Totaal niet verwacht dat je je zo beroerd kan voelen van het stoppen met cafeïne.

Wel heel lekker diep geslapen! Nu nergens meer last van:) Ik ga aan de groene thee met havermout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend  is dat indien je er zo last van hebt '   @Bor  hier  juist alles lekker open..

@knakker    nou lijkt mij inderdaad  als je snel leest ;)  maar het was inderdaad ff lekker  plonsen.    Ik gewoon met kleren aan :rolleyes:   

Leuk jóuw  pappa  momenten te lezen  heerlijk.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker wordt mijn geduld en noem het maar meer  onmacht en andere omstandigheden   waar mijn man en ik flink boos en geraakt zijn gisteren .   Wij waren des hels gisteren ..   het bezoek  moment dus redelijk  om kunnen buigen naar de kinderen toe weer.       Springen plonsen was ook voor mij even een uiting van frustratie ' durf  eigenlijk die sloot niet in te springen haha..   en ja weet je wat het is buiten het feit dat we alcohol dronken  stond gezelligheid  leuke uitjes  met de jongens  doen hoog in vaandel .  Waren veel op pad met  ze ook.. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt , warme zomerdagen , beginnen met een ijskoud wijntje met ijs en dan later lekker  overstappen op de  cola met vodca.

Heerlijk zittend in de tuin , evt een BBQ er bij aan...  

Dream on....   

 

ik knaag veel op stokjes van ijsjes haha .. alsof het zoethout is.

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Sandro:

Nou, daar droom ik niet meer van. Drinken omdat je niets beters te doen weet. Met alle negatieve gevolgen van dien. Ben veel te lang met die onzin door gegaan. 

bedoelde het meer eigenlijk beetje sarcastisch naar mij zelf toe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier lamlendig Knak,

Kon vanmiddag wel een uurtje slapen of zo

Niet gedaan, net gegeten

Peultjes uit de tuin, aardappel blokjes uit de air fryer en biefstuk met champignons gebakken door vriend

Vond dat laatste eigenlijk wel een beetje decadent, meer iets voor feestjes eigenlijk

Vriend zegt ; het is toch elke dag een feestje..zeker op onze leeftijd !

Huh, oké dan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...