Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 juni


Sandro

Aanbevolen berichten

Goes bezig @Sandro  Ik blijf er moeite mee hebben met hardlopen 's ochtends. Wat ik ook als ontbijt neem, ik heb er tijdens het lopen last van en loop ik op nuchtere maag ben ik ook niet gelukkig. Misschien moet ik gewoon wat in mn zak steken en eten als ik me slap voel. 

Vanavond hardlooptijd maar ja dan is het wel weer 31 graden.

Sterkte iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bumperjim:

Misschien moet ik gewoon wat in mn zak steken en eten als ik me slap voel. 

Dat klinkt idd als een goed plan.

Een nuchtere maag werkt voor mij ook niet. Ik doe het op een licht ontbijtje. Kommetje kwark met wat crueli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort maar weer proberen. Het is zo zonde om te hardlopen als het zo heet is terwijl je 's ochtends alle frisheid kan hebben die je maar wilt. Ik zeg het namens mn hond want die loopt het hele jaar in winterjas. Zelf loop ik ook bij 30-35 graden zonder problemen, loop je wel geen persoonlijk record maar dat is sowieso geen doel voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

En aan het werk. Lekker rustig nog, maar dan moet ik wel gaan beginnen en niet hier of op fb blijven rondhangen. Respect voor alle hardlopers:) Ben zelf meer van het wandelen, word zo moe van hardlopen:P op de crosstrainer in de sportschool met muziekje vind ik wel weer fijn, maar die is nog dicht. @Zbb sterkte en succes:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwispel niet hoor :lol:

Vandaag weer antabuse dag. Tis dat ik gebeld wordt maar anders .. niet omdat ik perce gelijk wil drinken maar wil gewoon recalcitrant  zijn .. ondanks dat ik weet dat ik het nodig heb en dat is het hem juist ik heb het nodig omdat ik weet dat nonkel booze hier ook op bezoek komt ... afhankelijk van dat rot tabletje zijn ...   

stond best leuk op vandaag..    door een stom mailtje ben ik  gelijk weer :(

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

wil gewoon recalcitrant  zijn

Recalcitrantie was bij mij in het begin een van belangrijke drijfveren om eerder en rigoreuzer met de drank te stoppen dan mijn huisarts had verwacht dat het me lukken zou. "Ik zal die huisarts van me eens laten zien waartoe ik in staat ben", zo'n soort gevoel. Dat heeft best goed geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Txs Bob en Bor  

Maak je niet druk om berichtje bor '  vol is vol ' ik zit ook enorm vol in mijn hoofd.

 

Wanneer vertrekt je boot dan ga ik mee als verstekeling :lol:.

 

Recalcitrante  gedachten  van jou begrijp ik hoor bob '  kunnen  ook helpende zijn.

Hier beleef ik ze in andere context  ' recalcitrante  gedrag naar mensen die mij behulpzaam willen zijn.    Of misschien vorm van aandacht ?  Schreeuw  van ik kan het niet alleen ?   Maar tevens eigenlijk  het lastig vinden je open te stellen voor deze gevoelens.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bor:

Nog even @Lieke7777 Is het de Stena Line naar Engeland?
Die heb ik eens gedaan met husband. Was vet!

Nu echt weg. Douchen, verkleden en varen.

Wees lief voor elkaar. Bye!:heart::rose:

Klopt @Bor   is idd  de boot naar Engeland  maar  niet stenaline  maar  naar dfds naar New  Castle  .  Ben kk afgelopen  december  geweest met de kerstdagen...  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Bor:

Oah die zag ik nog net.

Dan had je niet zo moeten zitten gaan lurken maar de zeilen hijsen man!

Verdomme, je bent toch niet doof of wel?! Waarom deed je dat nou?:(

Tja ik weet het eigenlijk ook niet

eigen schuld dikke bult inderdaad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Vrij van je werk? Dat is je valkuil meende ik.

Toch heb je vorig jaar 8 maanden gedaan @Zbb en zelfs je rijbewijs terug. Dus je hebt er nu een potje van gemaakt, je kan veel beter.
Sorry dat ik het zeg maar dat is zo. Weet je zelf ook wel, kom hieruit en door waar je was. Wat is dit voor kul man..is toch niks aan of wel?

Ja je heb helemaal gelijk @Bor

daarom zit ik nu in de detox

schouders er maar weer onder 

hoop dat ik niet alles verkloot heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...