Spring naar bijdragen

Zondag 21 juni 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Ha @Yana. Yep zwemmen. Net kunnen verzetten van 10.00 naar 09.00 uur. Yes!

En stukkie wandelen. En langste avond vieren. Met vriendin. Ik las dat ie gisteren was..Nou ja. Wij doen vanavond.

En een paar MOET dingen. Was opruimen. Niemand begint daar uit zichzelf aan hier. Dus ga ik.maar doen. Of niet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei knakker:

Ik mag nog niet uit bed. Mijn zoons doen geheimzinnig en roepen mij straks.

Mijn zoons waren gisteren al bezig met mysterieus gedoe en konden niet wachten. Dus ze stonden vóór 6 uur al aan mijn bed.

Allemaal tekeningen knutsels, en lieve briefjes met daarin geschreven hoe geweldig ik ben. Tot slot kreeg ik twee paar versierde sokken. "Voor pappa, de held op sokken" -_-

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Maverick:

Goedemorgen allemaal,

Vorig jaar voor vaderdag kreeg ik een mooie tekening van mijn dochter met een poppetje erop, je weet wel met van die “hark” handjes en een zonnetje in de rechter bovenhoek. Voor de liefste papa stond eronder.

Vond ik zo lief, ze is pas 25 jaar.:lol:

Dat doet me denken aan Hans Teeuwen, die zeg maar vrij eerlijk is over de kwaliteit van de tekening van zijn kind :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei knakker:

Grote dorst na het fietsen. Hop, drie raketjes naar binnen. Ik nu ook al? Ik heb ze overigens op de gebruikelijke wijze genuttigd, en niet achterwaarts geconsumeerd. Dat @Cleo66 en @Rosee geen rare dingen van mij gaan denken.

Goed dat je ze niet achterstevoren hebt gegeten @knakker Dan zou de zadelpijn wel eens ergens anders van kunnen zijn :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Sauna, heerlijk! Klinkt goed @Cleo66.

Ik ben alweer de hele dag de kluts kwijt. Volgens mij moeten ze een ,leeftijdsgrens aan verhuizen stellen, het de mensen in de risicogroep in ieder geval sterk ontraden.

Ik leeg dozen, ruim in en op. En ben dan vervolgens álles kwijt. Zucht  :angry:

Dus laat ik nu de boel de boel voor vandaag. Thee maar weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, 

Vandaag een gezellige Vaderdag gehad zonder alcohol, wel met een alcoholvrij biertje. Drink veel alcohol vrije drankjes momenteel. Vandaag dag 15 zonder alcohol, jippie!!  En het bevalt me best goed. (Op sommige momenten na). Had wel gehoopt dat ik me fitter zou voelen, maar ben soms zoooo ontzettend moe dat ik overdag wel kan slapen. Het lijkt wel of het is gekomen sinds ik helemaal ben gestopt. 
Nu nog maar even wat lezen in Allen Car: Stoppen met alcohol. Al weet ik echt niet of ik altijd wil stoppen met alcohol. Of kan ik het straks met mate?? Of is dit de verslaving die spreekt? ...........

Slaap lekker voor straks

Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanmiddag geslapen. Was opeens heel moe. Geen idee waarom. Maar ik heb toegegeven.

Net gewandeld tot het donker werd met vriendin. Héérlijk.

Eten: sobanoedelsoep met schelvis. Super lekker. En een ijsje van een bijzondere ijsmaker in de buurt. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...