Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Dat klinkt fijn @knakker. Wat ik altijd zen vond toen de kinderen nog klein waren: soms in het weekend mochten ze bij mij in bed slapen, dan lagen we s avonds te lezen met de kat er ook bij, die lag dan luid te spinnen. Knus. (Werd wel meestal wakker met een voet in mijn gezicht, maar ach:))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei knakker:

Oh, ik gebruik 'bigjes' vaak als koosnaampje. Die zijn zo lief en roze. Met zo'n maal krulstaartje aan de achterkant. Ook in karbonadevorm vind ik ze erg leuk trouwens. Maar dat terzijde.

Ok, dank. Ja, lief hè, die krulstaartjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Adri02:

Denk je? 'Beslissend' voor hoe lang? Zeker wat de politiek betreft zit morgen de vis verpakt in de krant van vandaag. 

Als de FNV ledenraad akkoord gaat kan de nieuwe regeling als wetsvoorstel naar het parlement.

Zo niet dan zijn we wat de pensioendiscussie betreft voorlopig terug bij af.

Vanmiddag moet duidelijk zijn welk van de twee paden het gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Adri02:

Ook als het wetsvoorstel wordt ingediend, lijkt me de kans groot dat door 'voortschrijdend inzicht' alles binnen de kortste keren weer wordt opengebroken. Langetermijnbeslissingen hebben helaas in de politiek een korte halfwaardetijd.

En dat terwijl pensioenbeleid bij uitstek iets is waarbij visie op lange termijn gewenst is.

We gaan het zien. 

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk snap het wel , toen ik in Oktober in een binge zat heeft mijn zus mij opgehaald !  En mee naar huis genomen.

De volgende morgen toen mijn meegenomen voorraad op was , heb ik gesmeekt om bij te halen ik kon zelf immers niet gaan.

Ik was manipulerende , overdrijvende , en uiteindelijk hoogmoedig want ik zal er maar 1 nodig hebben.

Zus gezwicht en is gaan halen.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


Hier ook inderdaad vele malen mijzelf beloofd dat dit echt een laatste keer was dat ik ging drinken een soort van afscheid noemde ik het maar !

Mijn laatste keer drinken was ook een halve fles wijn die ik nog ergens achter in de gangkast vond , wat een gevoel was dat , een halve fles zomaar vinden alsof je de hoofdprijs gevonden hebt , eigenlijk triest als ik diep in mijn ogen kijk.

Triester is dat ik gisteren eigenlijk de Antabus heb proberen te omzeilen om in te gaan nemen , niet zozeer doel om gisteren te gaan drinken of iets dergelijks.

Maar met mijn hoofd al 1,5 maand verderop , nu er eigenlijk al beetje uitgesproken wordt dat de kinderen niet meemogen op vakantie !  dacht ik vast een aanloop te gaan nemen hierop.

Tis dat ik een volhardende begeleidster  daar in heb , die er niet mee accoord ging om even niet te bellen. Ze wilde bellen en zien dat ik het in ging nemen praten hoefde niet als ik dit niet wilde.    

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad zal het komisch zijn als het zo zal zijn.

De antabus bruis tablet is niet te verwarrren met een paracetamol , ik moet ook altijd laten zien dat deze oplost.

 omdat deze anders oplost dan een paracetamol in water ,  Als ervaringsdeskundige kent ze alle trucjes zelfs met beeldbellen wil ze alles zien.

Normaal neem ik hem zonder moeite , maar gisteren had ik toch wat anders op mijn schouder zitten , en misschien wilde ik gisteren wel even niet zelf de verantwoordelijkheid nemen maar even dat iemand het tegen mij zei  en even er voor zorgde dat ik hem nam...   mijn hoofd is even vol van een hoop dingen .

Goed ,  zo op naar mijn afleiding werken tot 23.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei knakker:

Ook zoiets ja. Ik had het als ik zelf naar de supermarkt ging - zuiver en alleen om drank te halen - dat ik dan achteloos een halfje brood of een net mandarijnen erbij legde in mijn mandje. Zodat het net leek of ik gewoon maar even wat boodschappen aan het doen was.

Dan gaf je tenminste nog iets om hoe de omgeving jou zag. Ik had daar schijt aan. De schaamte voorbij.

Ging elke dag 5 halve liters halen; 1 van 5%, 3 van 8,5% en 1 van 10,5%. Elke dag weer, zodat ik ook niet meer dan dat zou drinken (alsof het niet genoeg was). Ik nam ze ook in een vaste volgorde. Alhoewel ik er soms nog een slok rum tussendoor nam. Wat een ellende.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kort berichtje van mij vanuit de crisis.

Wil mij nu nuchter zeker verontschuldigen voor hetgeen ik heb gezegd, kan echt niet nee. Was onder invloed van bier en heel veel benzo's. Natuurlijk heel slecht verkeerd. Wilde rust in mijn hoofd maar werd er paranoïde van. Voel mij nu al beter, liefst wil ik naar huis maar zit deze dagen ook nog wel uit. Moet wel een ander plan hebben want dit gaat niet goed.

Degenen die ik heb geraakt, vind ik heel erg, vat het niet al te persoonlijk op. Heeft niets met jou/jullie te maken. Natuurlijk wel alles met mezelf. Ben eerder het type dat als ik iets voor iemand iets kan doen en die persoon is in nood en woont aan de andere kant van het land, dan was ik gaan helpen. Dat is de echte ik(mij) Neemt niet weg dat ik sommige pijn heb gedaan en dat had nooit gemogen. Zeker niet op een forum als deze.

Ga even proberen voorlopig niet meer op het forum te komen. Geeft mij teveel prikkels en trek mij alles aan. Dan is het niet helpend voor mezelf maar ook niet voor de ander.

Bedankt dat jullie zoveel geduld met mij hebben gehad.

@Bor en @Myle mijn 2 maatjes bedankt, we houden contact. Jullie beiden hebben mij echt die nacht en de dag erna erdoor heen getrokken. Wat was ik ver weg. Dank daarvoor, jullie hebben zelf al zoveel aan jullie hoofd.

En ook @SanMiquel, hij heeft precies verwoord hoe het werkt en mij een prive bericht gestuurd waar ik heel veel in herken en aan heb, djw daarvoor nogmaals! 

Succes allemaal.

Als ik ooit stabieler ben kan het weer, nu voorlopig even niet meer. Jullie hebben ook je eigen dingen en daar hoort dit niet bij.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...