Spring naar bijdragen

onze H. kamer 18-6-2020


Aanbevolen berichten

Sanne een beetje kunnen slapen na de moeilijke dag van gisteren? Probeer vandaag rustig aan te doen, veel te rusten, te accepteren dat het niet anders is en verder wandelen, fietsen o.i.d. een beetje lichaamsbeweging maakt je hoofd leeg. En verder is het sleutelwoord accepteren. Het is nu niet anders je moet hier echt doorheen, houdt je vast aan dat het echt tijdelijk is. Je kunt er niet van weg lopen dus onderga het en probeer verder te gaan.

En hoe is het met de rest van de femmelie?????? Gisteren niemand gezien. Hadden jullie het allemaal erg moeilijk met jezelf?? Dan juist klagen hé dat lucht toch op. Ikzelf probeer altijd goed te voelen op het moment van schrijven. Wat voel ik op dit moment en hoe kan ik het het duidelijkst omschrijven. Dan accepteer ik het gevoel, sta er bij stil, schrijf dat gevoel van me af, deel het, en wordt het minder zwaar. Ook kon ik nogal eens denken, niemand heeft dat wat ik nu voel maar daarmee maak je je eenzaam.

Zo ik ga aan de gang, mensen houdt je taai hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Sanne een beetje kunnen slapen na de moeilijke dag van gisteren? Probeer vandaag rustig aan te doen, veel te rusten, te accepteren dat het niet anders is en verder wandelen, fietsen o.i.d. een beetje lichaamsbeweging maakt je hoofd leeg. En verder is het sleutelwoord accepteren. Het is nu niet anders je moet hier echt doorheen, houdt je vast aan dat het echt tijdelijk is. Je kunt er niet van weg lopen dus onderga het en probeer verder te gaan.

En hoe is het met de rest van de femmelie?????? Gisteren niemand gezien. Hadden jullie het allemaal erg moeilijk met jezelf?? Dan juist klagen hé dat lucht toch op. Ikzelf probeer altijd goed te voelen op het moment van schrijven. Wat voel ik op dit moment en hoe kan ik het het duidelijkst omschrijven. Dan accepteer ik het gevoel, sta er bij stil, schrijf dat gevoel van me af, deel het, en wordt het minder zwaar. Ook kon ik nogal eens denken, niemand heeft dat wat ik nu voel maar daarmee maak je je eenzaam.

Zo ik ga aan de gang, mensen houdt je taai hé?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Sanne een beetje kunnen slapen na de moeilijke dag van gisteren? Probeer vandaag rustig aan te doen, veel te rusten, te accepteren dat het niet anders is en verder wandelen, fietsen o.i.d. een beetje lichaamsbeweging maakt je hoofd leeg. En verder is het sleutelwoord accepteren. Het is nu niet anders je moet hier echt doorheen, houdt je vast aan dat het echt tijdelijk is. Je kunt er niet van weg lopen dus onderga het en probeer verder te gaan.

En hoe is het met de rest van de femmelie?????? Gisteren niemand gezien. Hadden jullie het allemaal erg moeilijk met jezelf?? Dan juist klagen hé dat lucht toch op. Ikzelf probeer altijd goed te voelen op het moment van schrijven. Wat voel ik op dit moment en hoe kan ik het het duidelijkst omschrijven. Dan accepteer ik het gevoel, sta er bij stil, schrijf dat gevoel van me af, deel het, en wordt het minder zwaar. Ook kon ik nogal eens denken, niemand heeft dat wat ik nu voel maar daarmee maak je je eenzaam.

Zo ik ga aan de gang, mensen houdt je taai hé?

hallo bolletje,

ik lees het verhaal van Sanne geloof ik ik heb zelf tinnitus daardoor ben ik in deze enge wereld van pammen terecht gekomen,maar weet je,ik had de ballen verstand van pammen,deed braaf wat de behandelaar of huisarts zeiden,ik dacht die weten het wel nou dat is nu wel even anders hóór, het zijn onbenullen,en psychiaters engerds, waarom zeg ik dit,omdat er niet echt naar je geluisterd wordt,ze hebben mij zoveel verschillende troep gegeven,soms zelfs zonder afbouwen,hup weer wat anders,oh wat ben ik ziek geworden,wist ik veel,wat dat allemaal met je doet,en dan raak je in paniek,want je wordt steeds zieker, nou dan maar weer iets anders of erbij,schande hoeveel mensen soms gebruiken,niet normaal echt die dokters en psychiaters moeten ze verplicht vol gooien net zoals ze bij ons doen,en dan gaan wij zeggen,en lukt het vandaag een béétje, weet je wat er gebeurt, je hoofd hersens kunnen het niet meer aan,ik slik nu nog 10 mg diazepam,kwam van35 mg lorezepam is toen na heel erg te zijn afgevallen en niet meer kunnen eten en drinken, in één keer omgezet op.diazepam,want dat zou je niet merken,nou ik wel hóór,krijg nu na anderhalf jaar,jeuk heel erg galbulten op mijn benen,rode vlekken op de huid van mijn benen,ook bijna niet kunnen lopen,laat staan fietsen,en ik me maar afvragen wat gebeurt er toch met mij nou ik weet het nu,zodra ik savonds pm 10 uur die 10 mg diazepam neem en in slaap val wordt ik elke dag om 1 uur wakker en dan komt het, ik hoor een soort klap en dan als een rollercoaster gaat mijn hoofd op hol zo'n helicoptergeluid, wat wel meer mensen zeggen,maar het is gewoon mega oorsuizen  dat veroorzaakt het tenminste bij mij het gaat tot een piek en dan wordt het zoemen,en dat blijft nu gewoon doorgaan, en daarom wordt je zo overprikkeld,het blijft maar doorgaan met suizen heel de nacht, dus wordt jesmorgens knetter wakker, en dat wordt steeds gekker bij mij wordt het ook onhoudbaar, zelfs de koelkast zet ik soms uit mijn hersens zijn zo overprikkeld, die gaan aan de haal dus ja niet zo gek dat je hopeloos wordt heb vanmiddag een gesprek met een verslavings deskundige nou die mag het horen hóór, niks geen antidepressiva of andere pammen ik wil stoppen met taperingstrips, wordt knetter,zo gemeen hoe je voor de gek wordt gehouden,je man die stapel wordt,je familie die er niks van snapt wordt er zo moe van dus vanmiddag zal ik het vertellen en moeten ze luisteren naar mij,anders ga ik uit mijn dak ben het zo zat,van het zo genaamd noot weten aan mijn hoela, dat weten ze best het draait alleen maar om geld niet om jou, dat is geen behandeling máár mishandeling, en dat vindt ik zo laag,maar ja,lukt nog niet erg om te beginnen met taperingstrips wachtlijst van 10 weken nou dan ga ik zelf maar vast wat doen ,hou het niet vol wordt knetter,gr van mij en ook veel sterkte voor jou toegewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge @faceik snap dat je je vreselijk voelt, wat een narigheid joh. En allemaal omdat je vertrouwen en de dokter had. Ik begrijp je zo goed. Ik zat een jaar gelden ook zo enorm in de put met alle narigheid die je noemt, zo herkenbaar. Maar aan de andere kant: je bent al zo enorm ver gekomen: van 35 mg lorazepam (wat een giga dosering trouwens) naar 10 mg diazepam, dat is een echte wereldreis. Super knap hoor, je mag jezelf echt vreselijk sterk noemen en ondanks alles echt wel op je eigen schouder kloppen als een ander het niet doet. Top gedaan. Ook al voelt dat vaak niet zo, je bent echt op de goede weg, complimenten.

Blijf sterk in je schoenen staan vanmiddag, je weet wat je wilt en ga daar voor. Een goede verslavingsarts zou moeten weten dat al jouw klachten vrijwel zeker gerelateerd zijn aan de lichamelijke klachten bij benzo ontwenning. Ik ben zelf ook bij een hele fijne verslavingsarts die echt erkent dat benzo's een groot probleem kunnen zijn voor een deel van de gebruikers. Ik krijg alle ruimte om in mijn eigen tempo af te bouwen, Ze bestaan dus wel, artsen die snappen wat je doormaakt. Ik hoop oprecht dat jouw bezoek vanmiddag je wat rust en vertrouwen gaat geven. Het is bere moeilijk maar het komt echt goed joh. Houdt ons op de hoogte hoor, we zijn er voor je.

bewerkt door Frankk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Frankk:

Tjonge @faceik snap dat je je vreselijk voelt, wat een narigheid joh. En allemaal omdat je vertrouwen en de dokterhad. Ik begrijp je zo goed. Ik zal een jaar gelden ook zo enorm in de put met alle narigheid die je noemt, zo herkenbaar. Maar aan de andere kant: je bent al zo enorme ver gekomen: van 35 mg lorazepam (wat een giga dosering trouwens) naar 10 mg diazepam, dat is een echte wereldreis. Super knap hoor, je mag jezelf echt vreselijk sterk noemen en ondanks alles echt wel op je eigen schouder kloppen als een ander het niet doet. Top gedaan. Ook al voelt dat vaak niet zo, je bent echt op de goede weg, complimenten.

Blijf sterk in je schoenen staan vanmiddag, je weet wat je wilt en ga daar voor. Een goede verslavingsarts zou moeten weten dat al jouw klachten vrijwel zeker gerelateerd zijn aan de lichamelijke klachten bij benzo ontwenning. Ik ben zelf ook bij een hele fijne verslavingsarts die echt erkent dat benzo's een groot probleem kunnen zijn voor een deel van de gebruikers. Ik krijg alle ruimte om in mijn eigen tempo af te bouwen, Ze bestaan dus wel, artsen die snappen wat je doormaakt. Ik hoop oprecht dat jouw bezoek vanmiddag je wat rust en vertrouwen gaat geven. Het is bere moeilijk maar het komt echt goed joh. Houdt ons op de hoogte hoor, we zijn er voor je.

lieve Frank, 

Wat ontzettend aardig van je,het doet me zo goed, dat je eindelijk hier erkenning krijgt,de tranen lopen over mijn wangen écht ,ik voel zo mee met iedereen hier ieder met zijn eigen strijd,jij óók daarom zeg ik, voor iederéén wat ben ik trots op jullie,ben nog niet zover,maar moet wel ,allemaal heel veel sterkte met deze waanzinnige strijd alle goeds van mij,Cora

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei face:

thanks,i need it,bedankt Karin

@face 35 mg lorazepam! Jeetje Face. Ik dacht 25 mg (dat is al giga veel). Hoe kom je aan zo'n ontzettend bizarre dosis? Een psychiater? Ik zit op 13 mg, maar dat was omdat de huisarts niet oplette en zei terwijl ik op de wachtlijst stond slik maar een lora extra.... en wachten was lang en ik slikte als jaren 5.5 mg. Vandaar. En bij de ggz kwam er een stop int ophogen wat ik steeds deed. Die waren anti benzo. Gelukkig want anders zat ik ook op nog meer!!!

Ben benieuwd hoe je gesprek was? Wie was het?

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-6-2020 om 09:24 zei Louisa:

@face 35 mg lorazepam! Jeetje Face. Ik dacht 25 mg (dat is al giga veel). Hoe kom je aan zo'n ontzettend bizarre dosis? Een psychiater? Ik zit op 13 mg, maar dat was omdat de huisarts niet oplette en zei terwijl ik op de wachtlijst stond slik maar een lora extra.... en wachten was lang en ik slikte als jaren 5.5 mg. Vandaar. En bij de ggz kwam er een stop int ophogen wat ik steeds deed. Die waren anti benzo. Gelukkig want anders zat ik ook op nog meer!!!

Ben benieuwd hoe je gesprek was? Wie was het?

 

ja hallo Louisa, 

ik ben weer even boven water,zat even een dalletje, het is zo opgehoogd volgens mijn man is het verkeerd gegaan om mij maar allerlei middelen te geven ,en niet goed afgebouwd,ik on ineens bijna niet meer eten en drinken,viel 25 kilo af,woog toen nog maar 46 kilo,man in paniek ,ik ook,ineens eindelijk raakten mijn huisarts, en behandelaar ook in paniek,ziekenauto gebeld infuus gekregen was al zo ver zei die bij de spoed afdeling had geen dag meer moeten duren,dan was ik er niet meer geweest,toen hebben ze omdát ik nog niet genoeg at en helemaal niet dronk,het zo drastisch verhoogd,dat hielp in het begin gelukkig wel,maar verder leggen ze niet uit,dat je ook weer moet stoppen,nu zit ik op die tien mg diazepam,maar mijn angst is nu zo groot om te minderen,ik pieker me gek,over wat staat me te wachten,mijn man die zo goed voor mij is,trekt hij dat nog,hij werkt nog gelukkig wel,dan heeft hij wat af leiding,het gesprek is goed gegaan,gaan kijken en uitzoeken voor die taperingstrips, dat is wat ik wil en dan kijken hoe ij verder moet

bedankt voor je steun,hetzelfde toegewenst voor jóu,lees alles wel hóór maar reageren komt wel weer bedanktsterkte voor jullie allemaal,leven is voor ons niet makkelijk op dit moment dat ben ik niet alleen liefs van mij,Cora 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei face:

ja hallo Louisa, 

ik ben weer even boven water,zat even een dalletje, het is zo opgehoogd volgens mijn man is het verkeerd gegaan om mij maar allerlei middelen te geven ,en niet goed afgebouwd,ik on ineens bijna niet meer eten en drinken,viel 25 kilo af,woog toen nog maar 46 kilo,man in paniek ,ik ook,ineens eindelijk raakten mijn huisarts, en behandelaar ook in paniek,ziekenauto gebeld infuus gekregen was al zo ver zei die bij de spoed afdeling had geen dag meer moeten duren,dan was ik er niet meer geweest,toen hebben ze omdát ik nog niet genoeg at en helemaal niet dronk,het zo drastisch verhoogd,dat hielp in het begin gelukkig wel,maar verder leggen ze niet uit,dat je ook weer moet stoppen,nu zit ik op die tien mg diazepam,maar mijn angst is nu zo groot om te minderen,ik pieker me gek,over wat staat me te wachten,mijn man die zo goed voor mij is,trekt hij dat nog,hij werkt nog gelukkig wel,dan heeft hij wat af leiding,het gesprek is goed gegaan,gaan kijken en uitzoeken voor die taperingstrips, dat is wat ik wil en dan kijken hoe ij verder moet

bedankt voor je steun,hetzelfde toegewenst voor jóu,lees alles wel hóór maar reageren komt wel weer bedanktsterkte voor jullie allemaal,leven is voor ons niet makkelijk op dit moment dat ben ik niet alleen liefs van mij,Cora 

Hoe hebben ze je in een levensbedreigende situatie vol kunnen gooien met zoveel lora????? Ongelooflijk gewoon. Wilden ze je leven redden of niet vraag je je dan af. Wat een #$$%% zorg. Hoe lang zat je op 35 mg lora?

Sterkte Face dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Louisa:

Hoe hebben ze je in een levensbedreigende situatie vol kunnen gooien met zoveel lora????? Ongelooflijk gewoon. Wilden ze je leven redden of niet vraag je je dan af. Wat een #$$%% zorg. Hoe lang zat je op 35 mg lora?

Sterkte Face dikke kus

uh ja daar vraag je me wát  je geheugen is ook zo lekker nu nou in ieder geval 6 maanden,toen zei mij  man ,dit kan zo niet langer doorgaan,hij was zelfs  an plan om naar tv praatprogramma "s te bellen om mijn verhaal te doén, woest was hij maar ik ben niet erger als jullie hóór, ik vindt wat ik lees ,jullie dagelijkse leven,en de ellende die jullie moeten doorstaan, net zo érg maar de mensen dicht om mij heen,woon in een klein plaatsje zoals mijn vriendin en kennisenzijn ontiegelijk boos op die instanties, die je nu zo in de steek laten en dat je blij mag zijn dat je een man hebt ,die naar je luistert die ziet wat het met je doet dagelijks,je gelooft  want heel veel mensen kunnen of willen ons niet begrijpen daarom heb ik ook geen oordeel over ménsen  je weet de achtergrond niét je kan niet in iemands hoofd kijken,behalve dan mensen die echt slecht zijn.maar dat verhaal nog niet zo lang geleden  van een jongen die zijn ouders neer stak dat doe je niet zomaar denk ik misschien zat hij ook wel onder de pillen,en dan nog drank erbij,nou dan zijn alle remmen los hoor,begrijpen en luisteren,is het belangrijkste voor mij,voor ONS allemáál,,ze hebben geen benul soms in wat voor wereld wij leven in terecht gekomen zíjn liefs van mij volgende week gaat ze aan mij vragen wanneer ik wil beginnen,en mijn man wil een gesprek met haar op haar werk zien niet per telefoon bedankt voor het luisteren Louisa,en vele anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijterof het in het geval van @faceecht 35 mg was weet ik natuurlijk niet. Maar het kan wel, ik gebruikte 40mg Lora en deed alles wat een 'normaal mens' doet. Totdat de tolerantie om de hoek kwam kijken en ik met mn auto in de vangrail belandde omdat in slaap gevallen was achter het stuur. Dan zijn de rapen gaar........Ik weet het, het is totaal belachelijk en onverantwoordelijk, maar ja, dat is achteraf.....gelukkig heb ik niemand, alleen mezelf heel veel schade toegebracht en ik kan echt alleen naar mezelf wijzen. Voor meer info zie mijn intro bij wie is wie. Ik ben iets meer dan 2 jaar geleden gestart met afbouwen, het eerste jaar van 40 mg Lora naar 15 mg Lora, toen overgeschakeld naar 80 mg Diazepam. Nu nog 4 mg diazepam te gaan. Ik ken zo ongeveer alle klappen van de zweep en krijg nog dagelijks flinke meppen hoor. Maar ik wil maar één kant op: de goede :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig @Frankk 40 mg lora per dag. Das echt niet normaal. Ik dacht echt dat dat niet kon. Hoe de f... schrijft jou zoveel van die zooi voor. Ik moet zeggen dat je trouwens in sneltreinvaart bent afgebouwd. Heel knap dat je dat doorstaan hebt. Ik kom van heel wat minder, maar ken absoluut ook de klappen van de zweep. Dan zul je die laatste 4 ook wel snel doen. Ik doe ruim 16 maanden over 20 mg dia. Ik ken ook maar 1 weg en dat is de weg naar 0, begrijp je dan ook volkomen.

Maar nu snap ik ook wel dat @face er zo slecht aan toe is. Te snel van 35 mg lora naar 10 mg dia afgebouwd. Heavy!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei doorbijter:

Jemig @Frankk 40 mg lora per dag. Das echt niet normaal. Ik dacht echt dat dat niet kon. Hoe de f... schrijft jou zoveel van die zooi voor. Ik moet zeggen dat je trouwens in sneltreinvaart bent afgebouwd. Heel knap dat je dat doorstaan hebt. Ik kom van heel wat minder, maar ken absoluut ook de klappen van de zweep. Dan zul je die laatste 4 ook wel snel doen. Ik doe ruim 16 maanden over 20 mg dia. Ik ken ook maar 1 weg en dat is de weg naar 0, begrijp je dan ook volkomen.

Maar nu snap ik ook wel dat @face er zo slecht aan toe is. Te snel van 35 mg lora naar 10 mg dia afgebouwd. Heavy!!

Tja, @doorbijterik behoor tot het selecte groepje misbruikers, ik vrat alles wat los en vast zat, als het maar kalmeerde. Vreselijk, Daarom kan ik ook alleen naar mezelf wijzen. Maar ja, dat levert me alleen maar meer frustratie op dus dat doe ik niet mee. Het is bere moeilijk maar ik heb goede hoop dat het goed gaat komen. Ondanks alles heb ik hele goede medische - en psychologische hulp en en aan kanjer van een partner.

Ik denk dat het allemaal niet zo veel uitmaakt hoeveel of wat iemand slikt. De ontwenning blijft een ramp en lood zwaar voor ons allemaal. Deze laatste paar mg gaan ook wel lukken, maar ik moet zeggen dat het me nu soms heel erg zwaar valt. Ik doe het heel erg rustig aan. Ik heb afgelopen herfst echt weken gehad dat ik kapot ging van narigheid, ik kon soms wel keihard tegen de muur aan lopen van ellende. Dat is nu gelukkig minder alhoewel ik me eigelijk de hele dag ongemakkelijk, angstig voel. Hoofdpijn, onrustig, zweten en meer van die ongemakken, maar ik probeer het maar te laten zijn wat het is en te doen wat ik kan. Met elkaar vooruit, stoom afblazen en verder, er zit niets anders op denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Frankk:

Tja, @doorbijterik behoor tot het selecte groepje misbruikers, ik vrat alles wat los en vast zat, als het maar kalmeerde. Vreselijk, Daarom kan ik ook alleen naar mezelf wijzen. Maar ja, dat levert me alleen maar meer frustratie op dus dat doe ik niet mee. Het is bere moeilijk maar ik heb goede hoop dat het goed gaat komen. Ondanks alles heb ik hele goede medische - en psychologische hulp en en aan kanjer van een partner.

Ik denk dat het allemaal niet zo veel uitmaakt hoeveel of wat iemand slikt. De ontwenning blijft een ramp en lood zwaar voor ons allemaal. Deze laatste paar mg gaan ook wel lukken, maar ik moet zeggen dat het me nu soms heel erg zwaar valt. Ik doe het heel erg rustig aan. Ik heb afgelopen herfst echt weken gehad dat ik kapot ging van narigheid, ik kon soms wel keihard tegen de muur aan lopen van ellende. Dat is nu gelukkig minder alhoewel ik me eigelijk de hele dag ongemakkelijk, angstig voel. Hoofdpijn, onrustig, zweten en meer van die ongemakken, maar ik probeer het maar te laten zijn wat het is en te doen wat ik kan. Met elkaar vooruit, stoom afblazen en verder, er zit niets anders op denk ik.

Je bent erg goed bezig!

Niet alleen dat het je gaat lukken  om van 40 mg Lorazepam af te geraken, je positieve mindset spreekt me eg aan. 
Ik ervaar zelf dat het 't lastigste  is om positief te blijven bij de zoveelste tegenslag. 

Het gaat bij mij echt beter dan in het begin, ook al neem ik nu nog wel regelmatig Temazepam. Daar komen we ook wel weer vanaf. Ik ben al blij dat ik het de afgelopen 4 dagen 2 keer niet heb hoeven gebruiken. We gaan straks een klein weekje weg, daarna maar eens op mijn gemak kijken hoe ik er het beste vanaf kom. 
Wel betrap ik me er op dat het op dagen dat het niet lekker gaat het lastig is om positief en gefocust te blijven. Gelukkig gaat het meer dagen goed dan niet goed, dat is dan weer winst. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-6-2020 om 11:28 zei Frankk:

Tjonge @faceik snap dat je je vreselijk voelt, wat een narigheid joh. En allemaal omdat je vertrouwen en de dokter had. Ik begrijp je zo goed. Ik zat een jaar gelden ook zo enorm in de put met alle narigheid die je noemt, zo herkenbaar. Maar aan de andere kant: je bent al zo enorm ver gekomen: van 35 mg lorazepam (wat een giga dosering trouwens) naar 10 mg diazepam, dat is een echte wereldreis. Super knap hoor, je mag jezelf echt vreselijk sterk noemen en ondanks alles echt wel op je eigen schouder kloppen als een ander het niet doet. Top gedaan. Ook al voelt dat vaak niet zo, je bent echt op de goede weg, complimenten.

Blijf sterk in je schoenen staan vanmiddag, je weet wat je wilt en ga daar voor. Een goede verslavingsarts zou moeten weten dat al jouw klachten vrijwel zeker gerelateerd zijn aan de lichamelijke klachten bij benzo ontwenning. Ik ben zelf ook bij een hele fijne verslavingsarts die echt erkent dat benzo's een groot probleem kunnen zijn voor een deel van de gebruikers. Ik krijg alle ruimte om in mijn eigen tempo af te bouwen, Ze bestaan dus wel, artsen die snappen wat je doormaakt. Ik hoop oprecht dat jouw bezoek vanmiddag je wat rust en vertrouwen gaat geven. Het is bere moeilijk maar het komt echt goed joh. Houdt ons op de hoogte hoor, we zijn er voor je.

lieve mensen ben erg ziek ik wil geen psychose door slaap ben zo bang wat moet ik doen  wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Wilhelmina:

lieve mensen ben erg ziek ik wil geen psychose door slaap ben zo bang wat moet ik doen  wilhelmina

Lieve @Wilhelmina, ik wilde maar dat ik je kon helpen. Ik snap hoe je je voelt, als je niet kunt slapen is dat heel erg. Dat wekt onrust en angst op. Wat je nodig hebt is een paar nachten voldoende slaap, dan voel je je daarna echt weer beter. Het probleem is dat die slaap niet vanzelf komt, en benzo's wil je daarvoor uiteraard niet gebruiken. Heb je over je slaapprobleem al contact met je arts of behandelaar opgenomen? Een betere raad kan ik je vrees ik niet geven. 
En waarschijnlijk ga je ook elke avond met de angst naar bed dat je toch niet kunt slapen. Dat patroon zul je ook moeten doorbreken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...