Spring naar bijdragen

Woensdag 17 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

Hoe is het met bolletje?  

 

Goed hoor Reacher. Ben dood en doodmoe  geweest dus heb het ff heel rustig aan gedaan. Lief dat je er naar vraagt. Plaatjes Kusjes knuffels

Goeie morgen mensen,

W.b. Smaragd. Soms moeten mensen zo diep in de goot liggen voor er verandering komt. Ik heb de hoop absoluut niet opgegeven. Gewoon omdat het hem nog steeds veel pijn doet als hij drinkt. Erger zou zijn wanneer het hem niets meer doet.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Na lange tijd weer even binnen. 

Niet meer en minder dan om mijn taart van @Reacher te komen collecteren. Ik ben net iets meer dan een jaar alcoholvrij. Niet dat ik dat perse vier maar alsk een taart hier of daar kan meepikken dan...doe ik t !

Kom ze wel niet halen. 

Ik heb niet meegelezen deze periode. Maar ik hoop van ganser harte dat iedereen ok is :heart:

Lady, bedankt voor die kleine duw. Mijn focus zat inderdaad fout. Ik ga nog heel op en af en soms heb ik het gevoel dat t uitzichtloos is. Maar ik kon de pot niet eeuwig gesloten houden en soms moet je door de shit. Dit heeft trouwens niet veel met al dan niet of wel drinken te maken. Ik ben altijd heel goed geweest in dingen parkeren.

@bolletje, ik zie je :D:heart:. Hoop dat alles goed is met je. Vaak aan je gedacht ook. Je bent al wat ouder vandaar maar ook een heel mooie meid.

Soit, ik ben er terug vandoor. T is werkendag 

:lips:

Tot binnen een tijdje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lang zal ze leven veel taart zal ze geven traaaaaaaalala. Hé Geitenbreier leuk dat je even binnen komt wippen. Ja ik ben hier ook niet zo vaak meer maar af en toe even kijken hoe het met de rest gaat is nooit slecht. Hoe is het met meneer Schildpad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Eerste kopje koffie al op.
Straks boodschappen doen, zieke tante een kaart sturen en broodjes inpakken voor de tuin
krijgen bezoek op de tuin straks, mensen die van ver komen fietsen
oei, oei, als het maar niet zo heel vroeg in de middag gaat regenen, want dan ziet het er niet best voor ze uit :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een uur of een staat hier Raps,
maar gisteren werd het uren later
jammer want toen ben ik om de berichten dichter bij huis gebleven
dan ik eigenlijk wilde
had beter kunnen vertrouwen en naar mijn goede gevoel kunnen luisteren
mag jij ook doen vandaag

gelukkig is mijn fietstocht met maatje altijd in de ochtend
dus vandaag zitten we weer goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Bor:

Ik wil graag even zeggen dat @Smaragd vanmorgen vroeg naar crisisopname gebracht is.

Naar dat het (weer) moet @Bor maar dat het niet goed ging met Smaragd was wel duidelijk.

Hopelijk dat hij de hulp aanvaard en er wat mee gaat doen dit keer. We kunnen niemand redden alleen helpen waar kan.

Hoe is het met jou, lukt het een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Meadow:

Hier smelt ik echt van! Doet me denken aan mijn vader die vaak met mij de natuur in ging. Als je het mij vraagt de meest zorgeloze momenten van mijn jeugd. Laatst weer een keer vogels gekeken samen in een natuurgebied, voelde weer even als vroeger. Krijg er spontaan traanogen van :ph34r: 

Vanmorgen wakker geworden als een suf konijn. Toch maar sportkleren aan gedaan en naar bootcamp gegaan. Het was echt heerlijk. Er hing een goede sfeer, iedereen was aardig tegen elkaar, lolletje hier en daar, fijn! Zojuist een mexicaanse salade gemaakt als een soort brunch-maaltijd, die smaakt me prima! Vanavond een etentje. Zit met mezelf te onderhandelen. Zal ik max 2 wijntjes afspreken met mezelf? Of niks afspreken? Of aan de 0.0. En zo gaat het door in mijn hoofd.

Fijne dag allemaal.

Waarom zou je 2 willen? Voor de gezelligheid? Omdat het erbij hoort? Goedemorgen trouwens allemaal! Lekker uitgeslapen vandaag en vanmiddag aan het werk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Weer een hoop gebeurd hier lees ik, grappige, mooie en moeilijke dingen, teveel om op te reageren. Hoop dat @Smaragd de hulp krijgt die hij nodig heeft. Ik begrijp wel wat je bedoelt @Cleo66 hoop dat je het bij jezelf kunt houden, kwetsende opmerkingen zeggen meer over de persoon zelf en zeker niet over jou. Sowieso vind ik vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog totaal respectloos. Slaat nergens op. Word er misselijk van. Maar nog genoeg waar je wel iets uit kan halen op het forum. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reageren vanuit dronken toestand is ook niet handig en zinvol .

Vervelend dat je een terugval hebt of is het een uitglijder . 

Het enigste advies wat ik nu kan geven   ' stop met drinken vervang het voor water en ga even een paar uurtjes liggen. 

Ik weet niet waarom je bent gaan drinken maar  ik wil je iig  sterkte wensen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...