Spring naar bijdragen

Maandag 15 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal 

even vraagje is het normaal dat ik elke ochtend nog steeds met een kater gevoel wakker word?? Misselijk/moe/hoofdpijn/niet me bed uit kunnen. Ben nu 6 dagen alcoholvrij ( op 1 slok na ) 

verder wens ik iedereen een mooie dag toe :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

@Karin3 ik denk dat dat wel normaal is en misschien ook nog wel even duurt. Ik ervaar het nu ook en herken het, weet het nu beter te plaatsen dan bij eerdere stoppogingen.

Ik slaap wel beter dan dat ik deed toen ik nog veel dronk, hoef er minder uit 's nachts en word fitter (zij het nog niet altijd optimaal) wakker. Daar focus ik me op in plaats van dat ideaalbeeld van fit uit mijn bed springen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Jopie:

20 jaar niet gezwommen? Zon reiziger/levenslever als jij? Kan t me haast niet voorstellen.... Hou je er niet van of andere reden? 

't Is zo gelopen. In de zomer woon/werk ik ergens waar weinig zwemwater is en in de winter ben ik in zuid-Europa waar het water dan te koud is naar mijn smaak. Ik doe wel veel aan pootjebaden :rolleyes: Oh, en zwembaden hou ik niet van, dat gestroop van je kleren over een vochtig lijf in een benauwd hokje, brrrrr

Wat jij beschrijft over die wetsuit kan ik me helemaal voorstellen, ik vond altijd een badpak of bikinibovenstukje al zo jammer. (Gekke wereld, dat je je leert schamen voor je eigen fijne lijf.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen zo net wakker ' en hier ook wakker worden alsof ik niet fit ben ook .. dacht minstens na het stoppen met drinken mijn bed uit te vliegen in de ochtend :face-icon-small-shocked:  komt vast slik ook tramal voor het slapen maar kan mij niet voorstellen dat  dit het is voel  mij niet echt suf of ed. 

 

Haha @Jopie  kan je niet altijd volgen maar naakt zwemmen yes  count  me in.   Mochten de jongens niet mee mogen met ons op vakantie    gaan we een paar dagen een nudisten camping  opzoeken  ;)  nu de man nog  lief aankijken..

 

Bor  ben ook wel benieuwd  naar je bootje.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bor:

Ik vertrouw dit maar niks hoor. Werk je als undercover ofzo?:ph34r:

Hihi, snap ik. Als we niet uitkijken duikt er hier weer een complottheorie op. Bij mij thuis vroeger hadden we een kajuitbootje met 8pk buitenboordmotor. Niet vooruit te branden en veel herrie. Maar gaaf om tussen het riet te liggen naast een meerkoetennest en lekker te zwemmen, de blubber tussen de tenen, de koude stukken in het water. Mooie herinneringen.

Affijn, ik was nieuwsgierig naar jouw bootje :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Heerlijk lijkt me dat zo'n bootje dat het doet. (Ook een blauwe maandag bootje gehad maar alleen maar gedoe) Hoop dat je je snel beter voelt @Cleo66. Zelf ook beetje onbestemd gevoel. Droom de laatste tijd de meest heftige gekke dingen, doodmoe wakker en zou wel dagen kunnen slapen, pfff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen week voor het eerst in een jaar of tien
een weekje vakantie geboekt. In november, want dan is het pas
voor een leuk prijsje te doen. Rustig op t eiland, en hopelijk
dan geen coronatoestanden die roet in het eten gooien meer.
En lekker lang voorpret natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal hebben wij ook al de vakantie geboekt   12 dagen zuid Frankrijk  aan het strand  en daarna  10 dagen  naar de rivier meestal in de gard. 

  Door alles  en ook corona  dus niets geboekt   we hebben vanaf 7 augustus  vakantie.

Maar aangezien het feit is dat de kinderen ws nog niet meemogen  zou ik er met man op uit gaan trekken  hoe erg dat ik het ook zal vinden..

Wij hebben een caravan   middelmaat  maar denk dat deze niet uit de stalling komt of er moeten wonderen gebeuren. 

Ws wordt het basic met een tent  en kampeersspullen op pad .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt  als het dan zonder kinderen moet '! ik wil graag route Napoleon rijden in Frankrijk  maar niet met een caravan erachter ' voor Frankrijk kenners    vanaf grenoble  rijden richting gap castellane   en dan niet naar grasse maar lac saint croix  enz .   Dan maken we er op deze maar op deze manier wat van .    Ipv op een schreeuw camping te staan met een zwemparadijs :face-icon-small-shocked:  gaan we maar kilometers maken . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...