Spring naar bijdragen

Woensdag 3 juni


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
De vogels hebben er zin in. 
De zon verstopt zich nog even achter de wolken. 
De deuren hier in huis staan wagenwijd open om nog wat koelte binnen te halen...
En er staat een bakje klaar. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn bolletje. Is dat waar je je creatieve ei kwijt kunt?

Zijn er veel klussen te doen @Rosee? Soms loopt dat opeens allemaal op. Ik denk van sommige dingen dat ik het ook wel zelf kan, maar dat kan wel eens tegenvallen. Zoals een gat in de muur boren om een plankje op te hangen. :unsure: Hoe moeilijk kan het zijn. Sommige plekken viel gewoon niet te boren. En op een andere plek was de muur juist weer heel zacht. Het werd een gatenkaas. Plankje scheef. Na een tijdje maar weer weggehaald en de gaten dicht geplamuurd.

Nog een kop koffie en dan aan de slag. Lekker de deuren open, vogels zingen. Straks komt daar het schuurapparaat bij van de schilders in de straat. Ik weet ook al hoe laat de bovenbuurman naar zijn werk gaat en thuis komt en wie er ook thuis werken in de straat. Maar je wordt hier niet in de gaten gehouden, denk ik tenminste.  @takeiteasy hoe komt het dat er bij jou zo gekletst wordt? Woon je in een groep of op een hofje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

Fijn @bolletje, Lekker weer naar de dagbesteding
Heerlijk voor je :)

@Myle, Wat fijn om je weer te zien
gaat het een beetje met je ?

En @Bor,
Pijn al wat minder, of is het toch weer ziekenhuis geworden ?

 

En hier...lekker vrij vandaag
Straks naar de tuin, met koffie en boterhammen
Laatste mooie dag, en dan wordt het wat minder
Ook niet zo erg, want we hebben hard regen nodig 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, het ging niet makkelijk vandaag. Beetje onbevredigend/saai dagje waardoor de trek heviger oplaaide. Ben maar een boodschap gaan doen rond 17 uur, en 1 van mijn kinderen raakte net gefrustreerd tijdens het legoën. Hem helpen heeft me ook 45 min tot een uur bezig gehouden. Even gegeten en nu ben ik weer uit de gevarenzone.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een ongelofelijke k@“‘te dag vandaag, alles maar dan ook alles zat tegen of mislukte.

Tot overmaat van ramp ben ik ook nog bijna voor €200 opgelicht! Maar dat is ze niet gelukt. Oké, er is dus één ding goedgekomen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er moest moest iets af van het werk. Dus vannacht tot half twee gewerkt en vanochtend om 07.00 uur weer aan de gang. (Is geen gewoonte en gaat het ook niet worden) Nu voel ik me brak. Weeïg,  misselijkig... Pijn in mijn rug. Alsof ie op het punt staat te breken.

En wat herken ik dit gevoel! Te veel drinken, te laat naar bed. Brrrrrrr....

Zo blij dat dat niet meer aan de hand is. Moe, misselijk, pijn. Nu lekker in mijn bedje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...