Spring naar bijdragen

onze h. kamer 2-6-2020


Aanbevolen berichten

Moghu mensen,

Cyclad heb je vannacht een beetje beter geslapen joh? En hoe is het nu met je partner?

En de rest? Ook wat geslapen, de temp. was veel te hoog. Ik heb daardoor bijna niet geslapen. Niet erg hoor, er komen nog zoveel nachten dat ik het weer kan proberen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei bolletje:

Moghu mensen,

Cyclad heb je vannacht een beetje beter geslapen joh? En hoe is het nu met je partner?

En de rest? Ook wat geslapen, de temp. was veel te hoog. Ik heb daardoor bijna niet geslapen. Niet erg hoor, er komen nog zoveel nachten dat ik het weer kan proberen.:D

Bolletje het was zo warm vannacht inderdaad kan je niet van slapen maar de zon schijnt ik kan maar effe in de zon  allergisch geworden de hond moet effe in de Benz anders zit aan de verf ze kijk me zielig aan mag er straks weer uit.   Liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bellie:

Goedemorgen!

De nacht was met onderbrekingen maar toch 7 uur geslapen. Gisteren overdag een hele goede dag gehad ondanks een moeizaam begin. Ik ga mij  laten testen op Corona. Bij veel mensen is het virus op hun neurologisch systeem gaan zitten en hebben dezelfde klachten die ik al weken heb en waarom ik oxa en tema heb gekregen. En ook bij hun werken de medicijnen niet. Het is bekend dat Corina reuk en smaak aantasten,  dus ook het neurologisch systeem.  Maar de schokken in hoofd, tintelingen in ledematen en het acuut niet kunnen slapen is niet bekend. Terwijl er heel veel mensen onder de radar met die klachten zijn. Het afbouwen van de medicijnen verergeren de klachten.

 

5 minuten geleden zei Bellie:

Goedemorgen!

De nacht was met onderbrekingen maar toch 7 uur geslapen. Gisteren overdag een hele goede dag gehad ondanks een moeizaam begin. Ik ga mij  laten testen op Corona. Bij veel mensen is het virus op hun neurologisch systeem gaan zitten en hebben dezelfde klachten die ik al weken heb en waarom ik oxa en tema heb gekregen. En ook bij hun werken de medicijnen niet. Het is bekend dat Corina reuk en smaak aantasten,  dus ook het neurologisch systeem.  Maar de schokken in hoofd, tintelingen in ledematen en het acuut niet kunnen slapen is niet bekend. Terwijl er heel veel mensen onder de radar met die klachten zijn. Het afbouwen van de medicijnen verergeren de klachten.

Bellie fijn dat je lekker geslapen heb ik heb 2 uurtjes geslapen en het was vannacht zo warm ik lag te zweten in mijn bed  nu zijn de schilders hier bezig  maar ik kan er niet tegen ze hebben een schuur machine dat ding gaat zo hard lekker voor  mijn tinnitus en ik ben nu overprikkeld  maar ja zakt wel weer.  Liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal,

ik slaap redelijk op de temazepam die ik nog gebruik. In de ochtend vaak heel angstig en zenuwachtig. Vanmiddag spreek ik de verslavingsarts voor afbouw. Ik maak mij veel zorgen over mijn toekomst, toekomstige woonplek etc. Ik slaap nu bij een vriendin. Ik vindt het moeilijk om niet te gaan piekeren over de toekomst en in het moment te blijven. Om nu mij focus te houden op de afbouw. Door de medicatie merk ik dat ik heel afhankelijk ben geworden van anderen en de overtuiging heb dat ik het niet alleen kan. Hebben jullie ook de afhankelijkheid gemerkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allen,

Ik schrijf hier niet vaak meer, want inmiddels ben ik een aantal weken klaar met mijn langzame afbouw. Ik slaap goed, ben actief, voel me goed en wil het liefst zo weinig mogelijk terugdenken aan de afgrijselijke verschijnselen die ik af en toe heb gehad. Ik wil dus vooral terugkomen om jullie te laten weten dat het overgaat en dat het licht weer gaat schijnen! Af en toe voel ik me een dag minder, maar ik kan weer 9! uur in een nacht slapen waar dat er vorig jaar maximaal de helft waren, ik kan mijn werk weer goed doen en begin over 2 weken met mijn nieuwe baan die ik in Coronatijd heb gevonden, ik geloof in een goede afloop en voel dit ook weer echt zo, heb nog wel last van onrust af en toe maar kan dit goed aan met hardlopen, fietsen of schrijven in mijn dagboek en het heeft in geen mate de proporties van een tijd terug, ik heb geen lichamelijke verschijnselen meer en het belangrijjkste; ik kan weer vreugde voelen bij alles wat ik doe en die doemgedachten en rotgevoelens zijn verdwenen. Ik ben mezelf weer. 

Toch zal ik altijd gevoelig blijven hiervoor; het belangrijkste wat mij heeft geholpen zijn de taperingsstrips die zorgen voor een hele langzame afbouw en daarnaast sporten en in beweging blijven, hoe afschuwelijk ik me ook voelde. Iedereen die zich nu afschuwelijk voelt, er is hoop, het gaat voorbij! 

Liefs, meisjeamsterdam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb net de verslavingsarts gesproken en de verslaving zit hem voor een groot deel in de gedachten van de afhankelijkheid. Voorstel van haar is het afbouwen van 3 keer 1/2 oxazepam naar 2 keer een 1/2 oxazepam. Temazepam nog even blijven gebruiken. Ze vindt de dosering te laag om langzaam af te bouwen? De zenuwen gieren door mijn lijf met het idee van deze snelle afbouw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei bolletje:

Moghu mensen,

Cyclad heb je vannacht een beetje beter geslapen joh? En hoe is het nu met je partner?

En de rest? Ook wat geslapen, de temp. was veel te hoog. Ik heb daardoor bijna niet geslapen. Niet erg hoor, er komen nog zoveel nachten dat ik het weer kan proberen.:D

Je zegt het precies goed @bolletje er komen nog veel nachten waarin we het weer mogen proberen. 
Ik had een slechte nacht. Met Temazepam wel wat geslapen, maar daarvoor lang wakker gelegen met een vreemd, onrustig hoofd. Ik had denk ik te vroeg gejuicht na een nachtje zonder Temazepam. 

Met vrouwlief gaat het gelukkig een stuk beter, ze gaat wel langs de huisarts, want met name de hoofdpijnklachten waren intens,. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Bellie:

Vandaag weer een goede dag gehad.  Hogelijk blijft het nu ff goed gaan.

Mijn dochter en ik hebben vanmiddag een Corona test laten doen. Zij had de algemene bekende klachten en ik totaal andere maar die je nu steeds meer hoort bij Corona. De klachten waren zo dat ik daarom aan de oxa en Temazepam moest. Helaas. Over 48 uur de uitslag

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal vanmiddag had ik een goed gevoel ik was ineens zo blij ik dacht ik word beter dat was een voorproefje zo fijn dit is niew voor mij ik zat behoorlijk in de puree nou steeds een beetje meer genezing we gaan allemaal beter worden dit moment koester ik en denk er aan terug zo ziek als nu gaat over ik heb het gevoel het is een troost ook voor jullie       liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

Hi allen,

Ik schrijf hier niet vaak meer, want inmiddels ben ik een aantal weken klaar met mijn langzame afbouw. Ik slaap goed, ben actief, voel me goed en wil het liefst zo weinig mogelijk terugdenken aan de afgrijselijke verschijnselen die ik af en toe heb gehad. Ik wil dus vooral terugkomen om jullie te laten weten dat het overgaat en dat het licht weer gaat schijnen! Af en toe voel ik me een dag minder, maar ik kan weer 9! uur in een nacht slapen waar dat er vorig jaar maximaal de helft waren, ik kan mijn werk weer goed doen en begin over 2 weken met mijn nieuwe baan die ik in Coronatijd heb gevonden, ik geloof in een goede afloop en voel dit ook weer echt zo, heb nog wel last van onrust af en toe maar kan dit goed aan met hardlopen, fietsen of schrijven in mijn dagboek en het heeft in geen mate de proporties van een tijd terug, ik heb geen lichamelijke verschijnselen meer en het belangrijjkste; ik kan weer vreugde voelen bij alles wat ik doe en die doemgedachten en rotgevoelens zijn verdwenen. Ik ben mezelf weer. 

Toch zal ik altijd gevoelig blijven hiervoor; het belangrijkste wat mij heeft geholpen zijn de taperingsstrips die zorgen voor een hele langzame afbouw en daarnaast sporten en in beweging blijven, hoe afschuwelijk ik me ook voelde. Iedereen die zich nu afschuwelijk voelt, er is hoop, het gaat voorbij! 

Liefs, meisjeamsterdam

Wat een hoopvol bericht! Wat fijn dat je dat met ons deelt! En wat fijn dat t zo goed gaat! Ik dacht t al gezien je weinig meer actief was hier! Succes met je nieuwe baan. Blijf je ons positief schrijven af en toe? kus! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Cyclad58:

Je zegt het precies goed @bolletje er komen nog veel nachten waarin we het weer mogen proberen. 
Ik had een slechte nacht. Met Temazepam wel wat geslapen, maar daarvoor lang wakker gelegen met een vreemd, onrustig hoofd. Ik had denk ik te vroeg gejuicht na een nachtje zonder Temazepam. 

Met vrouwlief gaat het gelukkig een stuk beter, ze gaat wel langs de huisarts, want met name de hoofdpijnklachten waren intens,. 

Cyclad, Heb je weleens een slaaponderzoek gehad? Miss dat er wat uitkomt waaróm je slecht slaapt???? Je kunt bv slaapapneu hebben zonder dat je t weet! Ik noem maar wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo allemaal vanmiddag had ik een goed gevoel ik was ineens zo blij ik dacht ik word beter dat was een voorproefje zo fijn dit is niew voor mij ik zat behoorlijk in de puree nou steeds een beetje meer genezing we gaan allemaal beter worden dit moment koester ik en denk er aan terug zo ziek als nu gaat over ik heb het gevoel het is een troost ook voor jullie       liefs Wilhelmina

Wow wat fijn Wil. Zo'n bericht heb Ik niet eerder van je gelezen. Zou dat een window zijn? Ik hoop een veel terugkomende. Trots mag je op jezelf zijn. X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...