Spring naar bijdragen

Zondag 31 mei


Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Meadow:

Ben nu op weg naar een verjaardag & bbq. Heb niet het volste vertrouwen in mijzelf dat ik geen alcohol ga drinken.

Neem een besluit en voer het uit. Wil je echt niet drinken? Verzin iets. Hoofdpijn, medicijnen, last van je maag, misselijk. Whatever. En snel naar huis. En nee, dat is niet zielig. Dat is zelfzorg nu.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Respect @Maja.

@Cleo66, helpt het als je bedenkt dat er denkbeeldig frummers om je heel staan als steun?
 

In het begin moesten mijn heit en ik er ook erg aan wennen dat ik hem naakt zag, maar nood breekt wet, wij wenden er gelukkig snel aan, ik kon hem helpen en daar waren we allebei blij mee. 

En ja, veel zwerfvuil, ook hier. Ik begrijp het niet. Waar zijn de zakjes en natte washandjes gebleven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

Ga een tijd stoppen met het forum. Heb weer gedronken. Heb geen meerwaarde hier sorry.

Ga heel goed allen.

Kom op Smaragd. Het is niet alles of niets. De meeste van ons vallen wel eens terug. Morgen de draad weer oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Smaragd:

Ga een tijd stoppen met het forum. Heb weer gedronken. Heb geen meerwaarde hier sorry.

Ga heel goed allen.

Precies wat ze zeggen, juist nu, sufferd. En geen slachtofferrol. Het gaat zoals het gaat, maar je ken er wat aan doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd kun je nu nog stoppen/het weggooien? Maak het niet groter dan het is, zo van het maakt toch allemaal niet meer uit. Kom op, jij kan dit:rose: @Cleo66 hoe ging het? Hoop dat je schoonzus zich gedeisd heeft gehouden. Net in de rij gestaan met jongste zoon voor de ijskraam, kreeg er vakantiegevoel van. lekker 3 bolletjes genomen. Eigenlijk is ijs toch veel lekkerder dan drank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Jopie:

Probeer eens water. Gewoon kraanwater. Als je je daarbij houdt merk jij wellicht uiteindelijk ook zelfs de subtiele verschillen in smaak.... 

En welterusten allen. 

Pfffffffffff, getagrip, Joop

bewerkt door haddock
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...