Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 mei


Aanbevolen berichten

Doet je andere oor het ook niet dan?

 

Goedemorgen

@Maja ik lees Annie Grace nog wel incidenteel, niet alles spreekt me aan. En het is Amerikaans, wat toch wat minder herkenbaar is. Haar onderzoek op alle vlakken vind ik wel leerzaam; wat alcohol doet op het gebied van emoties, sociaal, mentaal, omgeving en gezondheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

Doet je andere oor het ook niet dan?

 

Goedemorgen

@Maja ik lees Annie Grace nog wel incidenteel, niet alles spreekt me aan. En het is Amerikaans, wat toch wat minder herkenbaar is. Haar onderzoek op alle vlakken vind ik wel leerzaam; wat alcohol doet op het gebied van emoties, sociaal, mentaal, omgeving en gezondheid.

Fijn dat je aangeeft wat wel en niet bevalt bij Annie Grace @Lonster. Ik ga ook hier een kijkje nemen, naast programma bij Brijder online. Dankjewel! Moet echt goed aan de slag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kooltjes net aangestoken. Nu rustig wachten tot ze heet genoeg zijn en dan gaat het eten op de bbq. Heb er 6 flesjes Grolsch 0.0 bij gekocht. Die zien er het aantrekkelijkst uit wat alcoholvrije biertjes betreft (de smaak valt me nog niet zo mee, maar misschien komt dat nog). Zou het slecht zijn dat ik kies voor iets dat voor mij het meest op normaal bier lijkt? Nou ja, het belangrijkste is dat er geen alcohol in zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was bij mijn moeder. Vandaag de trouwdag van haar. Zou 61 jaar zijn geweest. Maar mijn vader overleed vorig jaar. Net voordat ze de 60 vol konden maken.

En we hadden het dus over mijn vader. Ook over zijn drinkgedrag. Dat heb ik nooit normaal gezien. Hij nam altijd eerst een paar grote slokken als hij inschonk aan het aanrecht en dan vulde hij zijn glas helemaal en kwam dus eigenlijk met zijn tweede glas terug alsof het zijn eerste was. Altijd. Hij heeft een tijd echt te veel gedronken , maar qua hoeveelheid viel het meestal wel mee gek genoeg. 

Hij werd wel vervelend van alcohol. Bijna altijd. 

Dat kwam opeens terug.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...