Spring naar bijdragen

HEL


Aanbevolen berichten

sinds m'n ophoging en het beginnen met microtaperen bijna een halve clonazepam eraf.

Ik kan nog altijd nauwelijks lopen en op mn benen staan, heb hartkloppingen en overprikkeld. Ik voel me alleen en iedere dag lijkt het uitzichtloos, ik moet nog 1jaar afbouwen. Ik spreek verder geen mensen die hier ook doorheen gaan, dus ik voel mij alleen hierin. Ik zie het vaker echt niet meer zitten, ookal doe ik er alles aan om m'n spieren sterker te maken, en toch kleine dingen ondernemen. Maar ik ben het meer dan beu, ik heb al een helse jeugd achter de rug waar dit dus het gevolg van is.

Ik wilde het hier even kwijt...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Sanne20:

sinds m'n ophoging en het beginnen met microtaperen bijna een halve clonazepam eraf.

Ik kan nog altijd nauwelijks lopen en op mn benen staan, heb hartkloppingen en overprikkeld. Ik voel me alleen en iedere dag lijkt het uitzichtloos, ik moet nog 1jaar afbouwen. Ik spreek verder geen mensen die hier ook doorheen gaan, dus ik voel mij alleen hierin. Ik zie het vaker echt niet meer zitten, ookal doe ik er alles aan om m'n spieren sterker te maken, en toch kleine dingen ondernemen. Maar ik ben het meer dan beu, ik heb al een helse jeugd achter de rug waar dit dus het gevolg van is.

Ik wilde het hier even kwijt...

 

hallo Sanneik zit op 10 mg diazepam VOEL zo wat je bedoeld,ik neem iedere avond het in om te slapen,helpt niks meer,een grote ellende,denk aan dood gaan,ben net wakker ,weet niet wat ik beleef,of er een Boeing in mij zit,NIEMAND begrijpt je vreselijk ben niks meer leef voor de rest niks,dit wat ik nu beleef is zo eng geen enkele controle een bevend lichaam een hoofd weet ik veel zo zwaar overprikkeld roep al 4 weken voel me niet goéd, niemand luistert,je bent helemaal alléén, ik weet het ook niet meer,HELP denk ik alleen maar gr van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei face:

hallo Sanneik zit op 10 mg diazepam VOEL zo wat je bedoeld,ik neem iedere avond het in om te slapen,helpt niks meer,een grote ellende,denk aan dood gaan,ben net wakker ,weet niet wat ik beleef,of er een Boeing in mij zit,NIEMAND begrijpt je vreselijk ben niks meer leef voor de rest niks,dit wat ik nu beleef is zo eng geen enkele controle een bevend lichaam een hoofd weet ik veel zo zwaar overprikkeld roep al 4 weken voel me niet goéd, niemand luistert,je bent helemaal alléén, ik weet het ook niet meer,HELP denk ik alleen maar gr van mij

Heftig

Maar geloof me 10mg is nog niks

Ikzat in verhouding op60 en nu iets minder dan 30 in een te snel tempo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Sanne20:

Heftig

Maar geloof me 10mg is nog niks

Ikzat in verhouding op60 en nu iets minder dan 30 in een te snel tempo

ja ik kan me ook niet voorstellen ,hoe jij je moet voelen,jeetje wat een hoeveelheid,schrik ervan,wáárom als ik het vragen mag ,zo hoog?%$#@!dat mogen ze toch niet doen met je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Wanhopige:

@face wat bedoel je met net als er een boeing in je zit? Yollie

hallo  Wanhopige

dat is als je tinnitus heb,en nu door de bijwerking van diazepam wat gewoon categorisch wordt ontkend,heb ik zo'n last van oorsuizingen die n u veel langer aanhouden door de langdurige werking verspreidt over de dag dat savonds dat geluid naar buiten klinkt als of er een Boeing in mijn hoofd zit ,zo hardt klinkt dat,in de bijsluiter staat als bijwerking over gevoeligheid voor licht geluid en aanraking,daar heb ik last van en maakt je leven soms ondraagelijk,Google maat Tinnitus en hypercauses die tijdelijk een bijwerking kunnen zijn,bij langdurig gebruik van diazepam,en ik heb g.v.dsorry al Tinnitus, sorry maar hoe gek wil je het krijgen,hadden ze daar niet over na moeten denken,voor dat ze mij vol gegooid hebben met die troep,nu zit je thuis met 10 mg,ik ben overgevoelig voor veel medicatie, nou lekker zoek het maar uit de thuis behandeling is gestopt,was maar 8 weken,was niet stabiel genoeg om af te bouwen en aan de standaard normbin die klinieken van 5mg per week trek ik niet, daarom zit ik ook in deze shit toestand 42 mg diazepam wat gelijk werd omgezet van langdurig gebruik v a n lorezepam, nou krijg je de rekening,en n u m a g je het ui tv zoeken zelf taperingstrips regelen sta wel ingeschreven bij Antes al een intake gesprek gehad a d,maar kan nog 10 weken duren door caronavirus en wachtlijst,vandaar mijn wanhoop ben een heel vrolijk nuchter mens,maar dit slaat alles,ben nog maar een schim van wat ik ooit was gr van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei face:

hallo  Wanhopige

dat is als je tinnitus heb,en nu door de bijwerking van diazepam wat gewoon categorisch wordt ontkend,heb ik zo'n last van oorsuizingen die n u veel langer aanhouden door de langdurige werking verspreidt over de dag dat savonds dat geluid naar buiten klinkt als of er een Boeing in mijn hoofd zit ,zo hardt klinkt dat,in de bijsluiter staat als bijwerking over gevoeligheid voor licht geluid en aanraking,daar heb ik last van en maakt je leven soms ondraagelijk,Google maat Tinnitus en hypercauses die tijdelijk een bijwerking kunnen zijn,bij langdurig gebruik van diazepam,en ik heb g.v.dsorry al Tinnitus, sorry maar hoe gek wil je het krijgen,hadden ze daar niet over na moeten denken,voor dat ze mij vol gegooid hebben met die troep,nu zit je thuis met 10 mg,ik ben overgevoelig voor veel medicatie, nou lekker zoek het maar uit de thuis behandeling is gestopt,was maar 8 weken,was niet stabiel genoeg om af te bouwen en aan de standaard normbin die klinieken van 5mg per week trek ik niet, daarom zit ik ook in deze shit toestand 42 mg diazepam wat gelijk werd omgezet van langdurig gebruik v a n lorezepam, nou krijg je de rekening,en n u m a g je het ui tv zoeken zelf taperingstrips regelen sta wel ingeschreven bij Antes al een intake gesprek gehad a d,maar kan nog 10 weken duren door caronavirus en wachtlijst,vandaar mijn wanhoop ben een heel vrolijk nuchter mens,maar dit slaat alles,ben nog maar een schim van wat ik ooit was gr van mij

@face ja verschrikkelijk. Afkloppen tinnititus is het enigste dat ik nog niet hebt. Ik hoop dat je net als Louisa gauw terecht kan. Ik weet niet wanneer je verder gaat afbouwen. Het is jammer dat we midden in het jaar zitten. Dan kon je je verzekering overzetten. Want DSW vergoedt taperingsstrips volgens mij. Jammer dat ik dat niet van tevoren wist. Want ik zit bij DSW. Ik ben zelf stukjes gaan afsnijden. Heb je oordopjes al geprobeerd. Ik heb ze ook bij kruitvat gezien. Je moet hele goede kopen. Het kan voor verlichting zorgen. Ik slaap met ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bellie we hebben een speciale draad voor iedere dag, onze huiskamer. Plaats daar je berichtjes want die worden door iedereen gelezen. En verder, probeer een beetje aan de gang te blijven, al is het maar een kwartiertje. Verder probeer tussen door te rusten. Goed drinken zodat je je lichaam schoon spoelt. Tja en het belangrijkste is accepteren dat het nu zo is, HIER MOET JE DOORHEEN.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bellie:

Ik trek het ook niet meer. Lig nu te huilen in bed. De hele nacht weer niet geslapen en zenuwachtig,  misselijk en hoofdpijn en meteen enge gedachten dat het van mij niet meer hoeft.  Ik heb mijn verhaal staan bij hulp nodig bij afbouwen oxazepam en temazepam.  Wil iemand mij alsjeblieft helpen? Niet alleen wat de afbouw betreft maar ook voor steun?

Bellie

Natuurlijk steunen we elkaar hier. Ik heb al gereageerd op je verhaal bij afbouwen Oxaepam en Temazepam. Ik zit zelf door omstandigheden ook weer sinds een paar weken op 10 mg Temazepam. Zonder slaap ik niet meer, met Temazepam een uur of 6. Dat verschil is mij te groot. Ergens weet ik ook dat ik moet stoppen, aan de andere kant moet ik ook blijven functioneren. 

@Bellie, de spanningsklachten door het niet slapen zijn erg herkenbaar. Ik heb daar ook last van (gehad). Hoe komt dat nu? Temazepam en ook Oxazepam werken kort. Als je opstaat is het uitgewerkt. Als je in de nacht geslapen hebt gaat het vaak wel, maar wanneer je ook nog eens niet slaapt ontstaan tussentijdse ontwenningsverschijnelen, de zg "interdose withdrawal". 

Sterkte en blijf hier van je afpraten als het je helpt! Je vindt hier een luisterend oor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2020 om 07:50 zei Bellie:

Ik trek het ook niet meer. Lig nu te huilen in bed. De hele nacht weer niet geslapen en zenuwachtig,  misselijk en hoofdpijn en meteen enge gedachten dat het van mij niet meer hoeft.  Ik heb mijn verhaal staan bij hulp nodig bij afbouwen oxazepam en temazepam.  Wil iemand mij alsjeblieft helpen? Niet alleen wat de afbouw betreft maar ook voor steun?

Bellie

hallo Belle,

ik wil je zeggen je bent niet alléén, ok zou je zo graag willen helpen maar ben zelf zo ziek, zit op 10 mg diazepam en heb zoveel klachten en kan ook nergens terecht slaap ook bijna niét heel mijn familie snapt er geen moer ván om geen ruzie te krijgen hou ik maar even geen contact,dokters en psychiater ik haat ze echt,ze zijn alleen maar goed in weer meer troep te geven,mijn man wordt ook steeds woester, wat ze ons aandoen ze hebben geen benul,ik schrijf je nog wel een keer als ik beter ben veel sterkte gewenst ik begrijp je volkomen,je mag mijn privé email ook krijgen als je dat wilt hoe en wat anoniem werkt precies hier weet ik niet sterkte 

bewerkt door face
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-5-2020 om 14:23 zei face:

ja ik kan me ook niet voorstellen ,hoe jij je moet voelen,jeetje wat een hoeveelheid,schrik ervan,wáárom als ik het vragen mag ,zo hoog?%$#@!dat mogen ze toch niet doen met je

God mag het weten... iksnap het ook niet. Vreselijk. Ik zoek iemand als afbouw maatje, maar niet tè heftig ivm triggers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanne soms gebeurd dat. Ik denk dat je dan beter een nieuw draadje kunt openen "Persoonlijk draadje Sanne" bij Thema's, niet tussen de dagdraadjes, als je daar behoefte aan hebt. Dan weten anderen dat ze daar op jou moeten reageren. Gebeurd vaker hoor.

Is ook een stuk makkelijker voor je.:rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...