Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 mei


Aanbevolen berichten

Het is opvallend hoezeer

De verdovingsreflex optreedt als ik moe ben en me te kort voel schieten of boos ben op mezelf. Gisteren toegegeven aan ijs. Kopen doe ik toch ook vaak. 

Oh ja, ik ging zwemmen. En opleiding vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Momentum:

Dagpact  

Momentum 

SanMiquel

Maja

Goedemorgen,

ben gisteren weer in de valse gedachte gestonken dat 1 glas wijn wat rust zou brengen in mijn onrust. Vergeet het maar. Werden 5 glazen wijn met nul resultaat behalve spijt. Heb me aangemeld voor online cursus bij newhealth. De gedachten moeten goed gereshuffled. En weer onderaan beginnen in het jaarpact, maar met goede moed en ik ga doorzetten. Het moet lukken!

 
Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiezonnige morgen frummers:sun:

Bedoel je de Venus Vliegenval Denise?
Die hadden wij vroeger ook, het werkte goed.
De vlieg werd helemaal verteerd/verslonden leek het wel.
Als je je vinger erin stak, klapte hij ook dicht, maar die kwam
er weer heel uit. Hebben we wel lol mee gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Denise79:

@Maja zet hem op. Zo zie je maar hoe je er zo weer in trapt. Ik heb wel eens een boek gelezen over een vergelijking met een bij of een vlieg en een vleesetende bloem. Daar zit een zoet nectar in maar eenmaal in de bloem kan hij er niet meer uit. De kunst is om er niet in te trappen. Sommige insecten wisten het maar sommige gleden er toch in. Ik moet daar wel eens aan denken als ik een fles wijn openmaakte. Wees nou niet zo stom als dat bijtje dacht ik dan;)

Grappig. Ik zag een paar dagen terug een natuurdocumentaire. Er zat een plant bij die bijen lokt met haar nectar. De nectar zat in een kelkvormig blad waardoor de bij er niet meer zomaar uit kan. Dat kan maar op één manier, door tussen hele smalle openingen in die plant te gaan, alwaar de bij een pakketje stuifmeel op zijn/haar rug gedropt krijgt bij de uitgang. Als voortplantingsmechanisme van de plant dus. Ergo, ook al val je terug in alcoholgebruik/misbruik, er is een uitweg ook al zal die niet makkelijk zijn. Maar er komt iets moois uit voort :)

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Beetje laat om me te melden, maar heel druk gehad vanochtend
Gewerkt ook nog tussendoor

Enfin, vanmiddag tuin
morgen barbeque
Wordt weer knap lastig betreffende drank
zucht...zou daar toch totaal geen moeite mee moeten hebben he:wacko:
Heb dan het gevoel, dat ik altijd als enige niet drink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag! 
Jammer dat je weggaat @nancy, ik vond het erg fijn en vertrouwd je naam regelmatig voorbij te zien komen. Erg fijn dat je er even melding van doet. Als je zomaar wegblijft, als Myle bv, blijft het toch door mijn hoofd spoken wat er gebeurt kan zijn. @fleurtje had toen gemeld dat ze even afstand nam, is ook fijn. Mis haar grappige opmerkingen wel. Ik wens je al het goeds Nancy.

Kun je al gebruik maken van je tuin @Smaragd? Schijnt dat er mensen zijn die dat ook als ontspannend ervaren. Ik ben vandaag de hele tijd in de tuin bezig geweest, een hangmat is toch meer mijn ding....

Voel je je al wat rustiger @Bor Zet hem op @Maja! Drank in de warmte/zon geeft zwz hoofdpijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat bbq'en, daar ging ik vorig jaar na een goede periode de mist mee in. Je zit inderdaad maar wat te wachten tot het eten klaar is. Wat ga je dan in de tussentijd doen?

Nu laat ik de bbq maar staan. Op zich wel zonde, had vorig jaar een zeer mooi exemplaar voor mijn verjaardag gekregen en er lekkere dingen mee gemaakt, zoals pulled pork en pulled beef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Bor:

Snap ik. Wat ik bedoel te zeggen is dat dat dus bij mij zo bleef. Het werd zelfs alleen maar groter, alleen maar omdat ik uitstelde wanneer het wel "het goeie moment" was om nog eens te gaan doen. Ik vond het zelfs spannend en eng..terwijl het leuk hoort te zijn.

Snap je een beetje wat ik bedoel? Beetje lastig uit te leggen. Maar je moet natuurlijk je eigen gevoel volgen en doen wat je het beste lijkt.

Ik snap het wel denk ik. Beter zo snel mogelijk (als het kan natuurlijk) een andere, gezondere, koppeling bij BBQ krijgen, zodat dit er snel in slijt en BBQ'en weer gewoon leuk wordt? Is wel iets om mee te nemen ja, het liefst blijven we natuurlijk nog zoveel mogelijk leuke dingen doen he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Sandro:

Ik snap het wel denk ik. Beter zo snel mogelijk (als het kan natuurlijk) een andere, gezondere, koppeling bij BBQ krijgen, zodat dit er snel in slijt en BBQ'en weer gewoon leuk wordt? Is wel iets om mee te nemen ja, het liefst blijven we natuurlijk nog zoveel mogelijk leuke dingen doen he.

Krat koude 0,0 naast die bbq zetten. Kan je morgenochtend ook gewoon hardlopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...