Spring naar bijdragen

Wie zegeviert?


benzodizzy

Aanbevolen berichten

Ik heb dit ook gepost in de huiskamer, bedankt voor de reacties.  Alleen hebben die 2 nog klachten. 

 

Wie van jullie is het gelukt om abstinent te blijven van de benzo?

Zou degene kunnen vermelden welke benzo en de duur van het gebruik.

Toen ik 1,5 mnd voledig gestopt was met diazepam kreeg ik toch een partijtje op me flikker. Vanaf 2017 afgebouwd he! Enorme angstgedachten en dwanggedachten, gewoon een stoornis erbij of die eronder lag tijdens gebruik. Hahaha dus ik heb in die 17 jaar voor niks met al die psychologen gepraat en allerlei behandelingen voor niks gedaan, 17 jaar lang he! Ik ben zo boos. Stoornissen worden slapend gehouden tijdens gebruik, je kan dus nooit met gebruik van je benzo een therapie volgen, terwijl huisartsen en de ggz dat juist aanmoedigen. Jaja hoe kan je onder invloed nou een therapie volgen, je komt nog niet eens door laag 1 heen, laat staan dat je de ui laagje voor laagje kan pellen en zo de waarom vraag inzichtelijk kan maken van jou angsten/stoornissen /gevoeligheden. Ik ben laaiend, temeer omdat ik ben terugvallen op 2,5 mg diazepam. Ik ga morgen mijn huisarts bellen hierover. 

Ben dus erg benieuwd wie van zijn middel is afgekomen en hoe het met degene gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...