Spring naar bijdragen

Vraage over afbouw


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Ik probeer van diazepam af te komen na 48 jaar te hebben gebruikt. Op advies van huisarts. Ik had elke avond 10 mg om te kunnen slapen. Heb er een kwart vanaf gehaald maar na 1 week heel beroerd.  Heb al eerder geprobeerd te stoppen maar toen na 3 maanden nog doodziek. Dat houd je niet vol.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar had ik op gehoopt Bellie, dat afkickverschijnselen in elk geval veel minder zouden zijn.

Hoop dat het wel lukt zoals jij zegt.....1mg per 14 dagen.

Al voel ik me na 48 jaar nog steeds goed met dit 1 pilletje, maar het moet.

bewerkt door Rixie
Iets vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belle, ik heb 2 van 5 mg. Ik heb Valdispert extra sterk met cbd besteld. Komt morgen. 

Maar ben nu 1 week bezig, al heb ik tussendoor wel keer mijn gewone dosis gebruikt, was zo onrustig en nerveus .

Ik had en heb geen angsten, 48 jaar geleden postnatale depressie, veel pillen gekregen maar na 1 jaar weggegooid, deze is er nog van over.

Artsen wisten het toen ook niet wat te doen, schreven gemakkelijk pillen voor 

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip, ik vraag om tabletten van 2mg. Ik schat het nu beetje in en breek dat eraf.

CBD is toch rustgevend?. Ik kom er wel achter, mijn wens is dat het gaat lukken.

Ik moet wel, ben erg gemotiveerd, anders word mijn rijbewijs niet verlengd. ( kan ik dat hier zeggen?)

Mijn autootje is mijn vrijheid. Heb nu 1 jaar om eraf te komen.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu 10 dagen geleden begonnen met afbouwen  diazepam.

Vraag me af ofdat kort lontje ook hoort bij afkickverschijnselen? Dan is het beter om me beetje terug te trekken want niemand in mijn omgeving weet het en dat wil ik zo laten.

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...