Spring naar bijdragen

Huiskamer 28 mei 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Ben moe. Gister emotionele dag. Pfff ik ben zo moe dat ik niet weet hoe lang ik kan tikken.

Wordt bikkelen vandaag! We gaan toch proberen een positieve vibe te pakken krijgen. 

Dan lees ik nu dat iemand na de benzos een stoornis erbij had. Ben ook bang dat ik in een enorme angststoornis weer kom. En dat ik weer naar de pillen ga talen. Ik ben ze niet voor niks gaan slikken. Krijg nu zulke zwarte gedachtes soms. Eergister had ik super positieve afbouwgedachtes. 

Help me een positieve afbouw mindset te creëren. Ben zo in de war dat ik wel wat hulp bij orde kan gebruiken. 

1 ding ik wil niet aan de 13 mg lorazepam nog lang blijven zitten. Dus hoe of wat. Het moet eraf. Mag lang duren maar zeker moet er zooi gauw af want dat is gewoon teveel en niet goed! 

Nou wazig en warrig. Ik wens u allen een vredige dag! Dikke knuffel!

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Louise, 

heb je verhaal gelezen met veel emotie ben vandaag erg wanhopig geworden was gisteren uit mijn dak gegaan tegen mijn buurman zit bijna iedere dag op zo'n zware zitmaaier,hij weet dat ik flip door dat geluid door de bijwerking van diazepam kan eigenlijk niks meer niet goed lopen geen tv geluid niet in de auto niet meer fietsen en zo'n last van oorsuizen ook een extra bijwerking, 

toen zat ik buiten koffie te drinken en ineens viel hey uit mijn handen,mijn hoofd hield het nog even uit en ja hoor wraak kantemaaier aan op.benzine maakt heel veel lawaai,oren flipte6 en pijn ben huilend naar de rails gelopen compleet verloren, ik woon aan het spoor,huilend liep ik langs de rails deed het niet,hij toeterde en ben huilend in het gras gaan liggen,auto's gestopt mij geholpen 112 gebeld was niet nodig,omdat ik zei dat ik in behandeling was bij Antes, heb zo'n last van oorsuizingen bij de bijwerking van 10 mg diazepam wordt er helemaal.gek van durf bijna niet te minderen door die enge dingen die ik lees ademnood hyperventilatie paniekaanvallen, oh ik zit gevangen in een kooi,kan de sleutel niet vinden, typ ook maar wat, ben zo moe van dat hoofd,dat onbegrip,van mijn familie,en ik weetvwatver gebeurd als ik die 10 mg neem on10 uur slaat na een kwartier,mijn hersens op hol kan er niet meer tégen mijn geheugen weg komt dat weer terug daar kan ik het weekend mee in mijn oren gillen nu al,en nu moet ik die rotpillen innemen  hoe lang hou ik deze ellende vol,weet het niet meer ik leef niet meer ben kapot net als jij

liefs van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei face:

hallo Louise, 

heb je verhaal gelezen met veel emotie ben vandaag erg wanhopig geworden was gisteren uit mijn dak gegaan tegen mijn buurman zit bijna iedere dag op zo'n zware zitmaaier,hij weet dat ik flip door dat geluid door de bijwerking van diazepam kan eigenlijk niks meer niet goed lopen geen tv geluid niet in de auto niet meer fietsen en zo'n last van oorsuizen ook een extra bijwerking, 

toen zat ik buiten koffie te drinken en ineens viel hey uit mijn handen,mijn hoofd hield het nog even uit en ja hoor wraak kantemaaier aan op.benzine maakt heel veel lawaai,oren flipte6 en pijn ben huilend naar de rails gelopen compleet verloren, ik woon aan het spoor,huilend liep ik langs de rails deed het niet,hij toeterde en ben huilend in het gras gaan liggen,auto's gestopt mij geholpen 112 gebeld was niet nodig,omdat ik zei dat ik in behandeling was bij Antes, heb zo'n last van oorsuizingen bij de bijwerking van 10 mg diazepam wordt er helemaal.gek van durf bijna niet te minderen door die enge dingen die ik lees ademnood hyperventilatie paniekaanvallen, oh ik zit gevangen in een kooi,kan de sleutel niet vinden, typ ook maar wat, ben zo moe van dat hoofd,dat onbegrip,van mijn familie,en ik weetvwatver gebeurd als ik die 10 mg neem on10 uur slaat na een kwartier,mijn hersens op hol kan er niet meer tégen mijn geheugen weg komt dat weer terug daar kan ik het weekend mee in mijn oren gillen nu al,en nu moet ik die rotpillen innemen  hoe lang hou ik deze ellende vol,weet het niet meer ik leef niet meer ben kapot net als jij

liefs van mij

@face Toch moeten we moed houden! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@face@Louisa als jullie zo ziek worden van de medicatie. Waarom niet afbouwen? Niet bang zijn voor de gevolgen. Jullie moeten erdoor heen. Face heb je al oordopjes gekocht. Ik zei het al. Specsavers hele goeie. Dat helpt. En louisa heb jij al een pillendoosje gekocht? Wat maakt een halve mg minder uit? Het wachten op Radboud is veels te lang. Ik weet niet meer wat ik tegen jullie moet zeggen. Veel hangt zelf van jullie af. Pillen gaan het niet voor jullie doen. Dokters en psyhiaters ook niet. Zie dat nou in. Sterkte Yollie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...