Spring naar bijdragen

Huiskamer woensdag 27052020


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! Ik ga zo naar de huisarts voor de pijn in mijn nierstreek. Ik hoop dat het geen nierstenen zijn. Ik hoop dat jullie een goede nacht achter de rug hebben. Bij mij hetzelfde. 3 uurtjes en veel wakker. Ook een beetje te laat in bed gaan liggen. Eigen schuld.Ik had wel een goede middag. Veel afleiding. Vandaag ga ik weer naar mijn kleinzoon. Lekker knuffelen. 

XXX Yollie. 

downloadfile-13.jpg

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hello peepz, 

Nou gister echt mn best gedaan maar t pms monster was echt een wild paard dat niet te temperen viel. Heb een lasso geprobeerd die brak. Heb allerlei zweepjes geprobeerd. Hij ontweek ze allemaal. Het dikste touw brak. Dus in de middag huilen. Probeerde wel positief te voelen (ging zelfs met de kat spelen) en werd rustiger maar later kwam t weer net zo hard opzetten. Weer huilen. Alles is zwart. Alles is stom. Wilde alles kapotmaken. (Heb ik niet gedaan. Mezelf beheerst). Heel de dag een gevoel van mezelf niet meer zijn vervreemding van alles. Alles lijkt onwerkelijk. Raar. Heel erg geheugenverlies en dol in je hoofd. En ik voelde dat t rommelde in mn rug enzo. 

8u op bed gaan liggen. Moe. En mezelf op ijs getrakteerd :) ben en yerries. Eerste x sinds maagklachten die nu beterend zijn thank God. Ik had toch wel echt mn best gedaan en dat verdiende ik! Nou heb de dag weer overleefd.

We gaan toch weer proberen t pms gemoed te temperen. 

Weet niks meer te schrijven.

Ik verwacht elk moment een nieuw neefje. Van mn broer. Dan heb ik 14 neefjes en nichtjes en nog 1 in aantocht van mn mans kant. Echt een hoop! 

@Atena goed van je dat je t niet neemt. Ik hoop wel dat de angst minder wordt. 

@Lynn86 was al benieuwd hoe t met je ging. Wat positief!

@Yollie succes bij de dokter. Hoop geen nierstenen. 

Iedereen fijne dag. 

Nogmaals bij maar 2 reacties:

wat zijn je 3 ergste afbouwsymptomen en wat zijn je 3 fijnste gewaarwordingen die je op de benzos niet had en wat waren je 3 vervelendste klachten die OP de benzos had?

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Louisa:

Hello peepz, 

Nou gister echt mn best gedaan maar t pms monster was echt een wild paard dat niet te temperen viel. Heb een lasso geprobeerd die brak. Heb allerlei zweepjes geprobeerd. Hij ontweek ze allemaal. Het dikste touw brak. Dus in de middag huilen. Probeerde wel positief te voelen (ging zelfs met de kat spelen) en werd rustiger maar later kwam t weer net zo hard opzetten. Weer huilen. Alles is zwart. Alles is stom. Wilde alles kapotmaken. (Heb ik niet gedaan. Mezelf beheerst). Heel de dag een gevoel van mezelf niet meer zijn vervreemding van alles. Alles lijkt onwerkelijk. Raar. Heel erg geheugenverlies en dol in je hoofd. En ik voelde dat t rommelde in mn rug enzo. 

8u op bed gaan liggen. Moe. En mezelf op ijs getrakteerd :) ben en yerries. Eerste x sinds maagklachten die nu beterend zijn thank God. Ik had toch wel echt mn best gedaan en dat verdiende ik! Nou heb de dag weer overleefd.

We gaan toch weer proberen t pms gemoed te temperen. 

Weet niks meer te schrijven.

Ik verwacht elk moment een nieuw neefje. Van mn broer. Dan heb ik 14 neefjes en nichtjes en nog 1 in aantocht van mn mans kant. Echt een hoop! 

@Atena goed van je dat je t niet neemt. Ik hoop wel dat de angst minder wordt. 

@Lynn86 was al benieuwd hoe t met je ging. Wat positief!

@Yollie succes bij de dokter. Hoop geen nierstenen. 

Iedereen fijne dag. 

Nogmaals bij maar 2 reacties:

wat zijn je 3 ergste afbouwsymptomen en wat zijn je 3 fijnste gewaarwordingen die je op de benzos niet had en wat waren je 3 vervelendste klachten die OP de benzos had?

 

Dankjewel lieverd. Ja dat gaat jou ook lukken. We komen er wel. Stay strong licht is in zicht. Xxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie van jullie is het gelukt om abstinent te blijven van de benzo?

Zou degene kunnen vermelden welke benzo en de duur van het gebruik.

Toen ik 1,5 mnd voledig gestopt was met diazepam kreeg ik toch een partijtje op me flikker. Vanaf 2017 afgebouwd he! Enorme angstgedachten en dwanggedachten, gewoon een stoornis erbij of die eronder lag tijdens gebruik. Hahaha dus ik heb in die 17 jaar voor niks met al die psychologen gepraat en allerlei behandelingen voor niks gedaan, 17 jaar lang he! Ik ben zo boos. Stoornissen worden slapend gehouden tijdens gebruik, je kan dus nooit met gebruik van je benzo een therapie volgen, terwijl huisartsen en de ggz dat juist aanmoedigen. Jaja hoe kan je onder invloed nou een therapie volgen, je komt nog niet eens door laag 1 heen, laat staan dat je de ui laagje voor laagje kan pellen en zo de waarom vraag inzichtelijk kan maken van jou angsten/stoornissen /gevoeligheden. Ik ben laaiend, temeer omdat ik ben terugvallen op 2,5 mg diazepam. Ik ga morgen mijn huisarts bellen hierover. 

Ben dus erg benieuwd wie van zijn middel is afgekomen en hoe het met degene gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei benzodizzy:

Wie van jullie is het gelukt om abstinent te blijven van de benzo?

Zou degene kunnen vermelden welke benzo en de duur van het gebruik.

Toen ik 1,5 mnd voledig gestopt was met diazepam kreeg ik toch een partijtje op me flikker. Vanaf 2017 afgebouwd he! Enorme angstgedachten en dwanggedachten, gewoon een stoornis erbij of die eronder lag tijdens gebruik. Hahaha dus ik heb in die 17 jaar voor niks met al die psychologen gepraat en allerlei behandelingen voor niks gedaan, 17 jaar lang he! Ik ben zo boos. Stoornissen worden slapend gehouden tijdens gebruik, je kan dus nooit met gebruik van je benzo een therapie volgen, terwijl huisartsen en de ggz dat juist aanmoedigen. Jaja hoe kan je onder invloed nou een therapie volgen, je komt nog niet eens door laag 1 heen, laat staan dat je de ui laagje voor laagje kan pellen en zo de waarom vraag inzichtelijk kan maken van jou angsten/stoornissen /gevoeligheden. Ik ben laaiend, temeer omdat ik ben terugvallen op 2,5 mg diazepam. Ik ga morgen mijn huisarts bellen hierover. 

Ben dus erg benieuwd wie van zijn middel is afgekomen en hoe het met degene gaat. 

@benzodizzy ik heb 4 1/2 jaar geslikt. De hele waslijst aan benzos en antidepressiva. 3xopnames voor angst. 3 x dagtherapieën. Slaaprestrictie. Ik snapte niks van mijn angst. Agressie depressie slapeloosheid. Ik wist niet waarom ik dat allemaal had. Ik kreeg ze eerst voor slapeloosheid na trauma. Toen kwam depressie. Ik weet niet van welke ik agressief werd. Ik heb alle pammetjes gehad. Ik begon met lage dosis en had steeds hogere dosissen nodig totdat ze noet meer werkten. Tolerantie.Het langst heb ik xanax gebruikt. 3 maanden geleden was voor mij de maat vol. De psyhiater wilde een nog zwaardere antidepressiva voorschrijven waarbij ik een speciaal dieet moest volgen. Toen was voor mij de maat vol. Ik heb bij een andere psyhiater gesmeekt om af te bouwen. Ik ben nu afgebouwd maar nog niet klachtenvrij. Geen angst meer maar slechte slaap en vreselijk inwendig trillen. Maar ik hou vol. Ik ga nu proberen te slapen. Succes. Yollie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei benzodizzy:

Wie van jullie is het gelukt om abstinent te blijven van de benzo?

Zou degene kunnen vermelden welke benzo en de duur van het gebruik.

Toen ik 1,5 mnd voledig gestopt was met diazepam kreeg ik toch een partijtje op me flikker. Vanaf 2017 afgebouwd he! Enorme angstgedachten en dwanggedachten, gewoon een stoornis erbij of die eronder lag tijdens gebruik. Hahaha dus ik heb in die 17 jaar voor niks met al die psychologen gepraat en allerlei behandelingen voor niks gedaan, 17 jaar lang he! Ik ben zo boos. Stoornissen worden slapend gehouden tijdens gebruik, je kan dus nooit met gebruik van je benzo een therapie volgen, terwijl huisartsen en de ggz dat juist aanmoedigen. Jaja hoe kan je onder invloed nou een therapie volgen, je komt nog niet eens door laag 1 heen, laat staan dat je de ui laagje voor laagje kan pellen en zo de waarom vraag inzichtelijk kan maken van jou angsten/stoornissen /gevoeligheden. Ik ben laaiend, temeer omdat ik ben terugvallen op 2,5 mg diazepam. Ik ga morgen mijn huisarts bellen hierover. 

Ben dus erg benieuwd wie van zijn middel is afgekomen en hoe het met degene gaat. 

Mijn psycholoog zegt ook. Ik kan nu niks voor je doen. Ik weet niet wat je klachten zijn en wat door benzos komt. Wat moet ze doen met mn geheugenverlies? Als dat vermoedelijk door de pillen komt? Dus ik krijg geen therapie tot t eraf is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...