Spring naar bijdragen

onze h. kamer 26-5-2020


Aanbevolen berichten

Wat zijn jou mogelijkheden en jou voornemens om jezelf te laten groeien?

Welke keuze maak jij?

Bij een probleem of een hele moeilijke situatie dan hebben jij en ik de keuze, ga ik mee in het drama en maak ik het in gedachten nog groter, òf denk ik gericht in oplossingen en mogelijkheden om het probleem snel een andere een wending te geven?

Aan mij de keus. Ik heb ervoor gekozen om te zeggen en te denken: ‘het is wat het is en daarom ga ik daarmee aan de slag’.

Ik ben geen slachtoffer van mijn eigen verdriet. Door hier bewust mee om te gaan help ik mijzelf om mezelf niet te verliezen. Zo kan ik blijven werken aan mijn eigen situatie.

Dat is denken in oplossingen:

Het moment dat ik in oplossingen ga denken ben ik met een goeie start bezig. Zo houd ik voor mijzelf ook de controle over hoe ik ermee omga. Niets werkt zo verlammend als gedachten die rondjes blijven dwalen in je hoofd.

Hier kweek je alleen maar angst mee. Het kost ook nog veel energie, die ik veel beter kan gebruiken om in actie te komen en daadwerkelijk iets aan mijn denkwijze te doen.

Dus denk in oplossingen. Zoek naar mogelijkheden. Laat het verleden daar waar het thuis hoort. Kijk naar de toekomst. Jouw leven!!

Wat ga jij van je leven maken?

Welke plannen heb je?

Wat zijn jou mogelijkheden?

Ben je er wel naar opzoek?

Heb je al gevonden waar je mee verder wilt?

Het zijn toch vragen die jij jezelf mag stellen om er eens over na te denken.

Maar alleen denken is niet genoeg je moet ook in actie komen.

Ik wens je alle mogelijkheden toe die jij voor jezelf hebt voorgenomen.

Misschien hebben we hier wat aan kanjers.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo nou nadat het pms monster is uitgekomen had ik gister minder die drang. Ik was alleen zo dement als de pest. Paracetamol genomen? Weet niet meer. Mn man was aan de phone en gaf me de pot met lorazepam om de daginname uit te tellen. Ik heb 2x geteld en "wist zeker" dat ik goed had geteld. Ik leg ze klaar en opeens had ik er 1 teveel terwijl ik net 2 innam. Tenminste dat dacht ik. Ik weet t niet zeker meer? Maar die 1 van half 12 die ik bij mn kaarten lag wist ik ook niet of ik dat had gedaan. Ik raakte helemaal in de war en werd heel onrustig en kon wel huilen. Had ik dat net gedaan of ben ik die gister vergeten? Je hoofd is zo verward dat je niet meer weet wat je doet. Ik heb die pil ingenomen omdat ik dacht dat ik die van de kaarten had laten liggen en gister was vergeten. Ik had immers toch goed geteld? Nou ik zal t nooit weten of ik 1 teveel of niet op heb? Je wordt echt gek gewoon in je kop! Wat is er gaande in mn hersenen? Is t angst?

Is die verwarring benzo gerelateerd of puur de angst want dan is ie t ergst volgens mij. Ik had dit niet toen de breinexplosies begonnen. Dat is echt  later gekomen en was van beetje gatenkaas tot echt dement voelen. Heel eng. Ik zeg wel steeds nou dan vergeet je toch alles maar je bent bang jezelf te vergeten en op de dag "dood" te zijn want je weet niet meer dat je leeft en wie je bent... Ik heb Alzheimer en dementie nooit beangstigend gevonden. Mijn geheugen werkte super scherp. Nu is dat echt eng. Ik begrijp de onrust bij dementerende ouderen! Heel goed!

Paling zei dat je niet dement wordt van benzos. Wel erge geheugenverlies en dat komt weer terug. En kan door angst verergeren. Maar ik denk steeds wat als ik de eerste ben? 

Enfin, het is gewoon naar dat geheugen van mij. Gister heel scherp lange termijn geheugen. Wist bij alles wat ik zag en deed een hele scherpe herinnering. Dat is ook zo raar. Heb ook vette derealisaties. Vervreemding. 

Soms komt er in me op dat als ik naast Radboud ga door ga draaien omdat alles vreemd is. En ik hang nu op gewoontes en herkenning. Alles op een dag doe ik op een wijze zodat dat hetzelfde is en ik daar op kan steunen als ik t niet meer weet. Bv wakker worden ontbijten kat pakken in bed op telefoon opstaan bed opmaken tanden poetsen thee maken haren kammen opruimen en dan kat borstelen en dan kaarten maken ommetje rusten etc alles gaat op een structuur zodat ik jou vast heb. 

O ja gister was een hele houdbare dag!!! De verwardheid was niet meer zo kwellend als in de ochtend. Ik had zelfs positieve gedachtes en voelde me even heel goed!! Ik had gelijk zin in alles en rook even aan genezing!!! O kon ik t maar vast houden. De verwarring was er wel maar t was te doen. Niet als in de ochtend. En ik zei nu alles hardop wat ik deed en zei t tegen mn man. Dat hielp. 

Ik hoop dat t weggaat met afbouwen en niet erger wordt door angst... Want hoe angstiger ik me voel hoe erger het geloof ik? Tijdens pms altijd nog erger. 

Ik vroeg me af wat zijn je 3 ergste afbouwsymptomen en wat zijn je 3 fijnste gewaarwordingen die je op de benzos niet had en wat waren je 3 vervelendste klachten die OP de benzos had? Hoop dat velen reageren. Ben benieuwd! 

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Wat zijn jou mogelijkheden en jou voornemens om jezelf te laten groeien?

Welke keuze maak jij?

Bij een probleem of een hele moeilijke situatie dan hebben jij en ik de keuze, ga ik mee in het drama en maak ik het in gedachten nog groter, òf denk ik gericht in oplossingen en mogelijkheden om het probleem snel een andere een wending te geven?

Aan mij de keus. Ik heb ervoor gekozen om te zeggen en te denken: ‘het is wat het is en daarom ga ik daarmee aan de slag’.

Ik ben geen slachtoffer van mijn eigen verdriet. Door hier bewust mee om te gaan help ik mijzelf om mezelf niet te verliezen. Zo kan ik blijven werken aan mijn eigen situatie.

Dat is denken in oplossingen:

Het moment dat ik in oplossingen ga denken ben ik met een goeie start bezig. Zo houd ik voor mijzelf ook de controle over hoe ik ermee omga. Niets werkt zo verlammend als gedachten die rondjes blijven dwalen in je hoofd.

Hier kweek je alleen maar angst mee. Het kost ook nog veel energie, die ik veel beter kan gebruiken om in actie te komen en daadwerkelijk iets aan mijn denkwijze te doen.

Dus denk in oplossingen. Zoek naar mogelijkheden. Laat het verleden daar waar het thuis hoort. Kijk naar de toekomst. Jouw leven!!

Wat ga jij van je leven maken?

Welke plannen heb je?

Wat zijn jou mogelijkheden?

Ben je er wel naar opzoek?

Heb je al gevonden waar je mee verder wilt?

Het zijn toch vragen die jij jezelf mag stellen om er eens over na te denken.

Maar alleen denken is niet genoeg je moet ook in actie komen.

Ik wens je alle mogelijkheden toe die jij voor jezelf hebt voorgenomen.

Misschien hebben we hier wat aan kanjers.

 

@Bolletje. Ik ga niet bij de pakken neerzitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Zo nou nadat het pms monster is uitgekomen had ik gister minder die drang. Ik was alleen zo dement als de pest. Paracetamol genomen? Weet niet meer. Mn man was aan de phone en gaf me de pot met lorazepam om de daginname uit te tellen. Ik heb 2x geteld en "wist zeker" dat ik goed had geteld. Ik leg ze klaar en opeens had ik er 1 teveel terwijl ik net 2 innam. Tenminste dat dacht ik. Ik weet t niet zeker meer? Maar die 1 van half 12 die ik bij mn kaarten lag wist ik ook niet of ik dat had gedaan. Ik raakte helemaal in de war en werd heel onrustig en kon wel huilen. Had ik dat net gedaan of ben ik die gister vergeten? Je hoofd is zo verward dat je niet meer weet wat je doet. Ik heb die pil ingenomen omdat ik dacht dat ik die van de kaarten had laten liggen en gister was vergeten. Ik had immers toch goed geteld? Nou ik zal t nooit weten of ik 1 teveel of niet op heb? Je wordt echt gek gewoon in je kop! Wat is er gaande in mn hersenen? Is t angst?

Is die verwarring benzo gerelateerd of puur de angst want dan is ie t ergst volgens mij. Ik had dit niet toen de breinexplosies begonnen. Dat is echt  later gekomen en was van beetje gatenkaas tot echt dement voelen. Heel eng. Ik zeg wel steeds nou dan vergeet je toch alles maar je bent bang jezelf te vergeten en op de dag "dood" te zijn want je weet niet meer dat je leeft en wie je bent... Ik heb Alzheimer en dementie nooit beangstigend gevonden. Mijn geheugen werkte super scherp. Nu is dat echt eng. Ik begrijp de onrust bij dementerende ouderen! Heel goed!

Paling zei dat je niet dement wordt van benzos. Wel erge geheugenverlies en dat komt weer terug. En kan door angst verergeren. Maar ik denk steeds wat als ik de eerste ben? 

Enfin, het is gewoon naar dat geheugen van mij. Gister heel scherp lange termijn geheugen. Wist bij alles wat ik zag en deed een hele scherpe herinnering. Dat is ook zo raar. Heb ook vette derealisaties. Vervreemding. 

Soms komt er in me op dat als ik naast Radboud ga door ga draaien omdat alles vreemd is. En ik hang nu op gewoontes en herkenning. Alles op een dag doe ik op een wijze zodat dat hetzelfde is en ik daar op kan steunen als ik t niet meer weet. Bv wakker worden ontbijten kat pakken in bed op telefoon opstaan bed opmaken tanden poetsen thee maken haren kammen opruimen en dan kat borstelen en dan kaarten maken ommetje rusten etc alles gaat op een structuur zodat ik jou vast heb. 

O ja gister was een hele houdbare dag!!! De verwardheid was niet meer zo kwellend als in de ochtend. Ik had zelfs positieve gedachtes en voelde me even heel goed!! Ik had gelijk zin in alles en rook even aan genezing!!! O kon ik t maar vast houden. De verwarring was er wel maar t was te doen. Niet als in de ochtend. En ik zei nu alles hardop wat ik deed en zei t tegen mn man. Dat hielp. 

Ik hoop dat t weggaat met afbouwen en niet erger wordt door angst... Want hoe angstiger ik me voel hoe erger het geloof ik? Tijdens pms altijd nog erger. 

Ik vroeg me af wat zijn je 3 ergste afbouwsymptomen en wat zijn je 3 fijnste gewaarwordingen die je op de benzos niet had en wat waren je 3 vervelendste klachten die OP de benzos had? Hoop dat velen reageren. Ben benieuwd! 

 

@Louisa ergste afbouwsymptomen: angst trillen slapeloosheid

Fijnste gewaarwordingen na afbouw bedoel je denk ik:  Geen angst. Geen depressie Slaap komt terug. 

Vervelendste op benzo: angst depressie slapeloosheid.

Yollie

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag iedereen,

dit is lang geleden dat ik hier ben geweest. Nu inmiddels 7 weken zonder oxazepam. 
ik hoop dat hier met iedereen beter/ goed gaat.

Ik heb steeds enorme angsten en af en toe paniek. Angst is continuu aanwezig, en veel heviger dan ooit. Ik bedenk nu weer af en toe een benzo gaan slikken. Psychiater stelt voor om oxazepam of alprozalam te gaan gebruiken. Maximaal 3 dagen in de week. 
wat vinden jullie hiervan? Is er iemand die dit soort traject aangegaan is? 
bedankt voor jullie antwoord. 
Groetjes, Aneta

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wanhopige:

@Bolletje. Ik ga niet bij de pakken neerzitten. 

hoi  @bolletje, hier kan ik me helemaal in vinden. een groot deel van deze vragen heb ik mezelf het afgelopen jaar keer op keer gesteld. Het helpt echt om jeelf op deze manier uit te dagen. Op een andere manier was ik nooit zover gekomen als ik nu ben. Vooruit, posistief en bewust naar de toekomst toe leven. Niets werk contra productiever dan blijven hangen in je zelfmedelijden. Iedere dag heeft echt wel iets positiefs, ook al is het maar dat ene bloemetje in het gras.Houd je daaraan vast, het wordt echt beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Atena:

Dag iedereen,

dit is lang geleden dat ik hier ben geweest. Nu inmiddels 7 weken zonder oxazepam. 
ik hoop dat hier met iedereen beter/ goed gaat.

Ik heb steeds enorme angsten en af en toe paniek. Angst is continuu aanwezig, en veel heviger dan ooit. Ik bedenk nu weer af en toe een benzo gaan slikken. Psychiater stelt voor om oxazepam of alprozalam te gaan gebruiken. Maximaal 3 dagen in de week. 
wat vinden jullie hiervan? Is er iemand die dit soort traject aangegaan is? 
bedankt voor jullie antwoord. 
Groetjes, Aneta

 

Hoi...ik weet natuurlijk niet hoeveel en hoe snel je bent afgebouwd, maar zeven wkn is niks qua tijd in ontwenning. Daarnaast kunnen de ontwenningsverschijnselen zoals angst paniek etc... tijdelijk heviger zijn dan voor en tijdens gebruik. Het is ook niet gezegd dat je angst en paniek weg gaan als je wel weer benzo's gaat nemen. Ik zou het persoonlijk niet doen en vooral afleiding zoeken in de kleinste dingen en de helse rit uitzitten, want dat het ooit over gaat is één ding dat zeker is. Helaas denken psychiaters dat ontwenning vaak maar twee wkn duurt, maar niks is minder waar.... Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei EefjeJ:

Hoi...ik weet natuurlijk niet hoeveel en hoe snel je bent afgebouwd, maar zeven wkn is niks qua tijd in ontwenning. Daarnaast kunnen de ontwenningsverschijnselen zoals angst paniek etc... tijdelijk heviger zijn dan voor en tijdens gebruik. Het is ook niet gezegd dat je angst en paniek weg gaan als je wel weer benzo's gaat nemen. Ik zou het persoonlijk niet doen en vooral afleiding zoeken in de kleinste dingen en de helse rit uitzitten, want dat het ooit over gaat is één ding dat zeker is. Helaas denken psychiaters dat ontwenning vaak maar twee wkn duurt, maar niks is minder waar.... Sterkte! 

@Atena ik zou het ook niet doen. Net wat Eefje zegt. Je zit pas op 7 weken. Ik elf weken en ik hou vol. 2 wk klopt dus echt niet. En symptomen kunnen inderdaad heftiger zijn. Psyhiater probeerde mij ook weer wat aan te smeren maar nu staat hij wel achter me. En alprazolam oftewel Xanax is echt zwaar spul. Daar zat ik dus aan. Moeilijk om af te bouwen. Ook geen AD accepteren. Dat wordt ook door Ashton Manuel afgeraden. Psyhiater probeerde mij dat ook aan te smeren met het verhaal dat het niet verslavend is. Het is net als benzo hel om af te bouwen. Ik weet er alles van. Je angst moet je onder ogen zien. Niks ontwijken en dan gaat het met stukjes beter. Je moet maar steeds denken als ik daar en daar ga wat kan mij gebeuren. Let vooral op je ademhaling. En vooral veel afleiding.Ik ben van mijn angst af door CGT. Alleen zit ik nu met ontwenningsverschijnselen.

Sterkte. Je kan het.   X Yollie

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei EefjeJ:

@Wanhopige Yollie... Ik wil even zeggen dat ik je de laatste tijd een heel stuk positiever vind en dat je heel sterk op mij overkomt. Super knap van je! Petje af ^_^

@EefjeJ dank je. Ik doe mijn best. Ik heb alleen s ochtends als ik wakker wordt zoiets van bah is het nog niet weg? Die trilling? Slechte slaap? Vermoeidheid? Maar voor mij is het ook nog te vroeg. 11 wk. En 4 1/2 jaar zoveel medicatie geslikt. Dus we gaan doorbijten. Ik hoop dat het goed met je gaat. XXX Yollie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Wanhopige:

@EefjeJ dank je. Ik doe mijn best. Ik heb alleen s ochtends als ik wakker wordt zoiets van bah is het nog niet weg? Die trilling? Slechte slaap? Vermoeidheid? Maar voor mij is het ook nog te vroeg. 11 wk. En 4 1/2 jaar zoveel medicatie geslikt. Dus we gaan doorbijten. Ik hoop dat het goed met je gaat. XXX Yollie. 

Je doet zeker je best en je berichten zijn echt al veel positiever :)

Met mij gaat het best goed hoor, ik mag niet klagen ;)

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Wanhopige:

@EefjeJ dank je. Ik doe mijn best. Ik heb alleen s ochtends als ik wakker wordt zoiets van bah is het nog niet weg? Die trilling? Slechte slaap? Vermoeidheid? Maar voor mij is het ook nog te vroeg. 11 wk. En 4 1/2 jaar zoveel medicatie geslikt. Dus we gaan doorbijten. Ik hoop dat het goed met je gaat. XXX Yollie. 

Hoi, ik lees al een tijdje mee en ook ik vind dat je een hele mooie positieve omslag hebt gemaakt, zo fijn om te zien joh! Volhouden hoor, er komen echt beter tijden. Als we positiviteit bij elkaar aanwakkeren en steunen naar een betere tijd dan komt het allemaal best in orde met ons allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Frankk:

Hoi, ik lees al een tijdje mee en ook ik vind dat je een hele mooie positieve omslag hebt gemaakt, zo fijn om te zien joh! Volhouden hoor, er komen echt beter tijden. Als we positiviteit bij elkaar aanwakkeren en steunen naar een betere tijd dan komt het allemaal best in orde met ons allemaal.

@Frankk ja we moeten mekaar blijven steunen. Ook jij succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi atena

Ik zou ook niet opnieuw begingen met de oxazepam.  Ondanks je klachten. Je zult hier doorheen moeten. We willen allemaal dat wanneer we na een lange strijd voor sommigen dan. Afgebouwd zijn dat dan ook onze klachten verdwijnen.  Helaas is dat niet het geval. Dat moet echt slijten. Zet door net als wanhopige doet. En vele anderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Louisa:

Zo nou nadat het pms monster is uitgekomen had ik gister minder die drang. Ik was alleen zo dement als de pest. Paracetamol genomen? Weet niet meer. Mn man was aan de phone en gaf me de pot met lorazepam om de daginname uit te tellen. Ik heb 2x geteld en "wist zeker" dat ik goed had geteld. Ik leg ze klaar en opeens had ik er 1 teveel terwijl ik net 2 innam. Tenminste dat dacht ik. Ik weet t niet zeker meer? Maar die 1 van half 12 die ik bij mn kaarten lag wist ik ook niet of ik dat had gedaan. Ik raakte helemaal in de war en werd heel onrustig en kon wel huilen. Had ik dat net gedaan of ben ik die gister vergeten? Je hoofd is zo verward dat je niet meer weet wat je doet. Ik heb die pil ingenomen omdat ik dacht dat ik die van de kaarten had laten liggen en gister was vergeten. Ik had immers toch goed geteld? Nou ik zal t nooit weten of ik 1 teveel of niet op heb? Je wordt echt gek gewoon in je kop! Wat is er gaande in mn hersenen? Is t angst?

Is die verwarring benzo gerelateerd of puur de angst want dan is ie t ergst volgens mij. Ik had dit niet toen de breinexplosies begonnen. Dat is echt  later gekomen en was van beetje gatenkaas tot echt dement voelen. Heel eng. Ik zeg wel steeds nou dan vergeet je toch alles maar je bent bang jezelf te vergeten en op de dag "dood" te zijn want je weet niet meer dat je leeft en wie je bent... Ik heb Alzheimer en dementie nooit beangstigend gevonden. Mijn geheugen werkte super scherp. Nu is dat echt eng. Ik begrijp de onrust bij dementerende ouderen! Heel goed!

Paling zei dat je niet dement wordt van benzos. Wel erge geheugenverlies en dat komt weer terug. En kan door angst verergeren. Maar ik denk steeds wat als ik de eerste ben? 

Enfin, het is gewoon naar dat geheugen van mij. Gister heel scherp lange termijn geheugen. Wist bij alles wat ik zag en deed een hele scherpe herinnering. Dat is ook zo raar. Heb ook vette derealisaties. Vervreemding. 

Soms komt er in me op dat als ik naast Radboud ga door ga draaien omdat alles vreemd is. En ik hang nu op gewoontes en herkenning. Alles op een dag doe ik op een wijze zodat dat hetzelfde is en ik daar op kan steunen als ik t niet meer weet. Bv wakker worden ontbijten kat pakken in bed op telefoon opstaan bed opmaken tanden poetsen thee maken haren kammen opruimen en dan kat borstelen en dan kaarten maken ommetje rusten etc alles gaat op een structuur zodat ik jou vast heb. 

O ja gister was een hele houdbare dag!!! De verwardheid was niet meer zo kwellend als in de ochtend. Ik had zelfs positieve gedachtes en voelde me even heel goed!! Ik had gelijk zin in alles en rook even aan genezing!!! O kon ik t maar vast houden. De verwarring was er wel maar t was te doen. Niet als in de ochtend. En ik zei nu alles hardop wat ik deed en zei t tegen mn man. Dat hielp. 

Ik hoop dat t weggaat met afbouwen en niet erger wordt door angst... Want hoe angstiger ik me voel hoe erger het geloof ik? Tijdens pms altijd nog erger. 

Ik vroeg me af wat zijn je 3 ergste afbouwsymptomen en wat zijn je 3 fijnste gewaarwordingen die je op de benzos niet had en wat waren je 3 vervelendste klachten die OP de benzos had? Hoop dat velen reageren. Ben benieuwd! 

 

Paling heeft denk ik gelijk. Van benzo's word je niet dement, maar de klachten lijken er op. Geheugenproblemen, concentratieproblemen, vergeetachtigheid. 

Mijn 3 ergste afbouwsymptomen: slapeloosheid, onrust, zweten
3 fijnste gewaarwordingen: heldere kop, meer ook voor het mooie in de wereld en een blijer gemoed. 
Ergste klachten op de benzo's: mistig hoofd, vergeetachtigheid en concentratieproblemen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Atena:

Dag iedereen,

dit is lang geleden dat ik hier ben geweest. Nu inmiddels 7 weken zonder oxazepam. 
ik hoop dat hier met iedereen beter/ goed gaat.

Ik heb steeds enorme angsten en af en toe paniek. Angst is continuu aanwezig, en veel heviger dan ooit. Ik bedenk nu weer af en toe een benzo gaan slikken. Psychiater stelt voor om oxazepam of alprozalam te gaan gebruiken. Maximaal 3 dagen in de week. 
wat vinden jullie hiervan? Is er iemand die dit soort traject aangegaan is? 
bedankt voor jullie antwoord. 
Groetjes, Aneta

 

Ha @Atena, als je het kunt: doe het niet. 
Ik heb in 2017 succesvol Lorazepam 4 mg afgebouwd, maar ben nu weer aan de Temazepam 10 mg, al is het niet elke nacht. Vanaf februari heb ik slaapproblemen die mij verhinderden om overdag te doen wat ik moet doen. Uiteindelijk toch gezwicht voor de Temazepam. Het is "maar"10 mg (gelijk aan 5 mg Diazepam) en ik neem het niet elke avond, maar ik moet er wel weer vanaf. 
Max 3 keer per week lijkt onschuldig, maar ik vrees dat dat niet zo is. En dan zou ik als ik jou was , als je toch besluit iets te nemen, voor Oxazepam gaan ipv het veel potentere Alprazolam. 
Sterkte en laat even weten wat je uiteindelijke besluit is. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, bedankt voor jullie mening.

ik waardeer betrokenheid van iedereen hier. Ik weet zelf niet of mijn angst en paniek door ontwenning komen of door mijn angststoornis die steeds aanwezig is. Voorlopig begin ik niet aan nieuwe benzo. En ik hoop dat het zo blijft. Maar het is fucking zwaar. Dat weten jullie als niemand anders. 
veel liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...